به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب : ۲۱۸۷۶
عوض حیدرپور: دانشگاه ایرانیان "کانون فتنه" است

از جیغ و داد دولتی‌های سابق نهراسيد؛ مردم منتظر اصلاحاتند

گروه سياسي: نماینده شهرضا در مجلس گفت: اگر دانشگاه ایرانیان راه‌اندازی شود، به کانونی برای فتنه تبدیل خواهد شد و عملاً به مسجد ضرار جمهوری اسلامی بدل می‌شود.
از جیغ و داد دولتی‌های سابق نهراسيد؛ مردم منتظر اصلاحاتند
عوض حیدرپور در نطق میان دستور طی سخنانی در صحن علنی مجلس با اشاره به اینکه وضعیت اقتصادی کشور عادی نیست، اظهار داشت: اهل اقتصاد و سیاست بر این موضوع به خوبی اذعان دارند. البته ناامیدی همیشه برای ناامیدان زیان آور است و باید در امید داشت تا رشد منفی اقتصادی را به رشد مثبت تبدیل کنیم و همه باید نقاط ضعف را به نقاط مثبت تبدیل کنیم. 90 هزار نفر بازنشستگان صنعت فولاد که جوانی خود را پای کوره‌ها به پیری رسانند، گرفتار معیشت هستند و آقای موسوی نماینده فلاورجان تاکید داشت که به داد صنایع فولاد برسیم.

نماینده شهرضا در مجلس خطاب به فرجی دانا گفت: مطلع هستید که در دولت گذشته مجوز یک دانشگاه به طور غیراصولی برای رئیس دولت خارج از رویه‌ها صادر شد و با وجود تذکرات، اراده برای لغو مجوز غیرقانونی صادر شده ندیدیم. صدور مجوز برای رئیس جمهور سابق یک ویژه خواری بود و اگر دانشگاه او راه اندازی شود، به کانونی برای فتنه تبدیل خواهد شد و عملاً به مسجد ضرار جمهوری اسلامی بدل می‌شود.

وی ادامه داد: قبل از این موضوع مجوزی به نام موسسه ایرانیان در سال 83 برای شخص دیگری صادر شده است که نهایتاً آن موسسه یک دانشگاه خواهد شد، لذا به کارگیری عنوان این دانشگاه برای رئیس جمهور سابق از این جهت نیز غیرقانونی است و امیدوارم آقای فرجی دانا وزیر علوم نسبت به لغو این مجوز اقدام کند تا کسانی که در اثر رفتارهای غلط اقتصادی به روز سیاه نشانده شده‌اند به آنها کمک شود.

حیدرپور در خصوص وظایف تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: مذاکره کنندگان باید از موضع عزت و حافظ منافع ملی ما باشند و نباید غیر از مسئله هسته‌ای و سایر حیطه‌ها مذاکره کنند و باید با حفظ اصول جمهوری اسلامی در مذاکرات
توجه کنید که فرمانداران، مدیران و صاحب منصبان جریان و حلقه انحرافی و برخی روسای دانشگاه‌ها که در این جریان بوده‌اند، همه زنده‌اند و سرکارند برای این افراد فکری کنید تا جابجا شوند و اگر زمزمه‌هایی وجود دارد که 500 نفر جابجا شده‌اند از آنها نترسید
هسته‌ای رویکردها را به گونه‌ای تنظیم کند تا بدون دادن هیچ امتیازی به طرف مقابل، صلح آمیز بودن فعالیت هسته‌ای ایران را به آنها ثابت کند و به آنها بگویند غنی سازی در حد نیازهای پزشکی،‌ انرژی و کشاورزی حق ماست و به صورت جدی ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین باید بگویم که آماده پذیرش و اجرای نظارت معقول آنها هستیم و پرونده هسته ای ایران باید از شورای امنیت به آژانس انرژی اتمی بازگردد و با برگشت این پرونده باید کل تحریم‌ها برداشته شود. به رئیس جمهور فرانسه و وزیر خارجه این کشور می‌گویم که حیف آبروی فرانسه است که به پای مطامع و خواسته های نامشروع رژیم صهیونیستی ریخته شود و ایران از حقوق هسته ای خود کوتاهی نخواهد کرد.

حیدرپور گفت: بعضاً که مسئولان دولتی و وزرا و رئیس جمهور صحبتی در رسانه ها می‌کنند، جیغ و داد دولتی‌های سابق بلند می‌شود که سیاه‌نمایی نکنید. ما منکر تحریم‌ها نیستیم، اما مطلع هستید که فاصله میان درآمدهای دولت و سرجمع بودجه‌ها در خلال دوره نهم و دهم در دولت گذشته حداقل 150 میلیارد دلار است. البته وزیر اقتصاد دولت دهم مدعی است که 50 میلیارد دلار در صندوق توسعه ملی و 50 میلیارد دلار در بانک‌های خارجی مانند کشور چین داریم، لذا من از وزیر اقتصاد و رئیس جمهور می‌خواهم به صورت جدی این مابه التفاوت را در تراز شفافی ارائه کند که اگر اختلافاتی وجود دارد، روشن شود.

وی در خصوص صنعت نفت کشور گفت: اخباری که از صنعت نفت، قراردادها و پارس جنوبی می‌رسد نگران کننده است. برخی قراردادها که به قیمت یک میلیارد دلار منعقد شده است پس از سالها که زمان به نتیجه رسیدن آنها گذشته است و صرف بیش از 4 میلیارد دلار در حال حاضر نیازمند 2 تا 3 میلیارد دلار و 2 تا 3 سال وقت هستند لذا از وزیر نفت می‌خواهم که گزارش کاملی در خصوص این قراردادها به ما بدهند.

نماینده شهرضا در پایان خطاب به وزیر کشور و رئیس جمهور خاطر نشان کرد: توجه کنید که فرمانداران، مدیران و صاحب منصبان جریان و حلقه انحرافی و برخی روسای دانشگاه‌ها که در این جریان بوده‌اند، همه زنده‌اند و سرکارند برای این افراد فکری کنید تا جابجا شوند و اگر زمزمه‌هایی وجود دارد که 500 نفر جابجا شده‌اند از آنها نترسید و اصلاحات مورد نیاز ملت را در جابجایی ها انجام دهید.

محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۱۸
جناب نماینده برو خودتو اصلاح کن. نمیخواد تهمت بزنی همه جا رابه آشوب بکشانی. حالا افرادخدمتگذارشدند فتنه گر!! و افراد فتنه گرسال 88 کیند؟ که شما درآن سالها زبان بسته بودید.کمی ازخدا بترسید. (172603)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۲۸
و نباید غیر از مسئله هسته‌ای و سایر حیطه‌ها مذاکره کنند..
آقای حیدرپور این جمله تون ناپخته بود چون اصولاً کار وزارت خارجه مذاکره سر همه چیزه که یک امتیاز بگیره برای مردم
بنظر شما آقای ظریف اجازه نداره در مورد حضور کمپانی های باکیفیت آمریکایی مذاکره کنه؟اجازه نداره سفارت انگلیس رو دوباره احیا کنه؟مذاکرات تموم بشه وزارت خارجه دقیقاً کارش چی باید باشه؟ (172613)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۳۶
نه خاتمی نه احمدی نژاد نه رفسنجانی و نه روحانی هیچ کدام کاره ای نیستند .عوامل پشت صحنه مملکت را اداره میکنند.من که کور نیستم و خدا به من عقل داده همه چیز گویای تسلط کامل افراطیون بر مملکت است.سر سوزنی تغییر ایجاد نشده است.تا 2 و 4 سال دیگه این وضعیت ادامه داشته باشه دیگه در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم چون رای من جنبه تزئینی دارد. (172876)
دكتر محمود احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۴۹
باريكلا
اين همون چيزيه كه من ميخوام
همين طور ادامه بده تا ٩٦ (173153)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۳۳
عوض حیدرپور: دانشگاه ایرانیان "کانون فتنه" است
حرف حق جواب ندارد (172620)
هیمن
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۵:۲۱
اگرچه با بخش «به روز سیاه نشانی» گفته های ایشان موافق هستم ولی باید بلدوزر انگ زنی و لجن مالی مخالف را متوقف کرد، حتی اگر خودمان زیر این بلدوزر گرفتار شده باشیم! (172735)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۱۳
کانون های فتنه در ایران خیلی زیادند که دانشگاه احمدی نژاد جز مهمترین آنها نیست و این رو برای رد گم کنی جلومون گذاشته اند (173123)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۳:۵۶
خدایا به حق 14معصوم که شاخص راه حق فقط آنها هستند این ملت را از دست تاجران تحریم و غارتگران نجات بده (172636)
مشتی ماشالا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۰۷
میترسم این تقیه ها باعث شوند تا آقای روحانی خواسته های بر حق مردمی که به اورای دادند را فراموش کند (172645)
خسام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۲۷
افراداحمدی نژاددرتمام سطوح کشور رسوخ کرده اند . . . همه باید هوشیار باشند فتنه واقعی احمدی نژاد و دارودسته اش هستند . . . (172664)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۸
من از مماشات و مصالحه روحانی با افراطیون بیشتر می ترسم (173118)
مردم؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۳۹
مردم منتظر اصلاحاتند؟؟؟
دیگه این روزها هرکی از طرف مردم حرف میزنه واسه خودش
یکی میگه مردم دردشون رفع حصره
یکی میگه ما منتظریم اوونها بیان

آقایون اصلاحاتی
من هیچ فرقی بین شما و اصولگراها نمیبینم
جفتتون دلتون به حال مردم نمیسوزه (172681)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۴:۴۹
موافقم مردم منتظر اصلاحاتند (172695)
عقیق
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۵۴
نمیدونم این احمدی نژاد چی میخاد از جون این ملت چرا دست از سر این ملت ور نمیداره ؟ دولتی که استوره بی خردی بود حالا میخاد دانشگاه هم بزنه وای به حال فارق التحصیلهای این دانشگاه . خدا رحم کنه چی توش دربیاد ؟!!!!! (172895)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۹
عمر سیاسی احمدی نژاد تمام شده ولی جناح انحصار طلب می تونه از نا امیدی مردم استفاده کنه و چهره دیگه ای رو رو کنه (173120)
امیر حسین دلوی اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۵۷
امید واریم مردم فریب عده ایی را نخورند که قبلا امتحان خود را
داده و اموال مردم را بین خودشان تقسیم کرده اند و حالا برای فریب افکار عمومی
فریاد
دزد را بگیر
راه انداخته اند (172898)
شمه
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۰۱
همه اینهارا میدانند کو گوش شنوا با این اوضاع وضع مملکت ار اینهم بدتر خواهد شد (172901)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۰۱
مدعیان روشنفکری را ببین!
بابا والا دم احمدی نژاد گرم (172902)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۰
دم شما هم گرم با اين همه شعور ! (173155)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۲۲
نظام اداری،سیاسی،فرهنگی،فکری،اقتصادی،...........همه احتیاج به اصلاحات واقعی دارد (172928)
پیام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۴۶
متاسفانه باید عرض کنم وزیر محترم اقتصاد به جای برکناری مدیران بانکی که بانکی نیستند و به نوعی با ارتباط یا مسئولین دولت قبلی مدیرعامل شده اند مجددا ابقا نمودند و مدیرانی که واقعا از بدو استخدام در بانک بوده اند و خدمات شایانی در این رابطه به بانک و ملت ارائه نموده اند برکنار کردند مانند مدیرعامل بانک ملی مگر آمار ارقام عملکرد ایشان را نشان نداد چرا ایشان را برکنار کردند (172953)
ليلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۵۵
مردم منتظر اصلاحاتند به شدت. اما روند كمي كند است (172960)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۱۱
چرا چند سال پیش که دست بالا رو داشتیم کمی کوتاه نیومدیم که حالا بخواهیم تن به شرایط بدتر بدهیم (173121)