به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب : ۲۱۸۹۰۷
تولید پراید ۱۳۱ تا تیرماه متوقف می‌شود

مراسم قرعه کشی سایپا برگزار شد

گروه اقتصادی: مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله گروه خودرو سازی سایپا صبح امروز یکشنبه ۲۵ خرداد با حضور مدیران وزارت صمت، سازمان حمایت کنندگان از مصرف کنندگان ، دادستانی تهران، شورای رقابت، وزارت اطلاعات در پارس خودرو برگزار شد
مراسم قرعه کشی  سایپا برگزار شد
به گزارش ایلنا، مجید باقری قائم مدیر عامل فروش و خدمات پس از فروش سایپا طی سخنانی گفت: همیشه تلاش کردیم شفافیت داشته باشیم و این شفافیت نتیجه خوبی داشته است. سایپا امسال یک جراحی بسیار بزرگ در سبد محصولات انجام داد و دو مدل پراید را از تولید خارج کرد و تا پایان تیرماه پراید ۱۳۱ نیز از تولید خارج می‌شود.وی ادامه داد: همچنین ما دنبال بالا بردن تیراژ هستیم و با توسعه بدنه‌سازی، محصولات سایپا را افزایش بدهیم و سبد محصولات را متنوع و افزایش بدهیم. زیرا در این ثبت نام جدید از بین بیش از۲۰۰ هزار ثبت نام ، محصولات  جدید بیشتر مورد توجه قرار گرفت.باقری تصریح کرد: بر اساس ثبت نام اولیه امروز برای ۲۴۳ هزار خودرو قرعه کشی انجام می شود که از هر ۶متقاضی یک نفر  می تواند برنده شود و کسانی که منتخب شوند بعد از ارسال پیامک از ساعت ۱۰ صبح فردا می‌توانند تا ۷۲ ساعت پرداخت وجه خود را تکمیل کنند و یکسال خودروی انها در رهن خواهدماند. ما از ابتدای سال تا امروز حدود ۸۰ هزار خودرو تحویل شده است و امیدواریم بت‌انیم بیشتر محصول تحویل بدهیم.به گزارش ایلنا، در این مراسم ۹ نوع خودرو قرعه‌کشی شد که از بین ۲۴۳هزار نفر متقاضی تایید شده حدود ۴۰هزار نفر برگزیده می‌شوند.نتایج قرعه کشی پیش فروش سایپا برای ۳۰ هزار محصول این خودروسازی انجام شد.امروز با حضور ناطران رسمی و مسئولان وزارت صمت قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد. 

با پایان مراسم قرعه‌کشی سایپا و تأیید نهایی توسط ناظران، نتایج برندگان از طریق ارسال پیامک به آن ها اعلام می‌شود. در این طرح پیش‌فروش، ۹ مدل از خودرو‌های تولیدی سایپا عرضه شد و بازه زمانی تحویل خودروها در قالب طرح پیش‌فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه‌کشی تعیین می‌شود.
کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش سایپا * کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند.شما می توانید جدول قرعه کشی محصولات سایپا را به تفکیک تقاضا و ظرفیت موجود در جداول زیر بخوانید:
شاهین
تعداد متقاضی خرید خودرو شاهین  ۵۹ هزار و ۵۵۲ 
ظرفیت خودرو شاهین  ۱۰ هزار دستگاه 
رزرو 
۲۰۰۰ هزار نفر 
ساینا
تعداد متقاضی خرید خودرو ساینا S ۷۹ هزار و ۵۷
ظرفیت خودرو ساینا S ۳۸۴۰
تعداد رزرو
۱۶۰۰
 کوییک s
تعداد متقاضی خرید خودرو کوئیک s  ۲۸ هزار و ۳ نفر 
ظرفیت خودرو کوئیک s ۵ هزار
تعداد رزرو ۶۴۰
کوییک دنده ای
تعداد متقاضی خرید خودرو کوییک دنده ای ۲۶ هزار و ۶۱۴
ظرفیت خودرو کوییک دنده ای ۵ هزار و ۵۰۰
تعداد رزرو
۱۱۰۰
کوییک آر
تعداد متقاضی خرید خودرو کوییک آر ۱۷ هزار و ۲۹۴
ظرفیت خودرو کوییک آر ۶ هزار و ۷۰۰
تعداد رزرو
۱۳۴۰
برچسب ها: قرعه کشی سایپا