به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : ۲۱۹۰۰۶

ظریف، هاشمی و معین: کاندیدا نخواهیم شد

ظریف، هاشمی و معین: کاندیدا نخواهیم شد
گروه سیاسی: رئیس شورای شهر تهران درباره شایعات انتخاباتی وی توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد: محسن هاشمی برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
در توضیحات دفتر محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران درباره شایعات انتخاباتی وی آمده است: با توجه به گمانه زنی‌ها و شایعات مطرح شده در فضای مجازی و مطبوعات در رابطه با کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، به اطلاع می رساند همانگونه که رئیس شورای شهر تهران در مصاحبه‌های متعدد تصریح کرده‌اند ایشان برنامه یا بنایی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ندارند و طرح اینگونه احتمالات اثر مثبتی بر شرایط امروز جامعه که سخت درگیر مشکلاتی نظیر بیماری کرونا، مسائل اقتصادی - اجتماعی و تحریم‌های ظالمانه است، ندارد و مناسب‌تر است که توجه و تمرکز مسئولان و رسانه ها بجای پرداختن به گمانه زنی ها و شایعات بی اساس به بهبود خدمت رسانی و انجام وظایف خویش معطوف شود." 
در همین حال، محمدجواد ظریف هم گفته است هرگز قصد کاندیداتوری در انتخابات خردادماه 1400 را ندارد و همزمان مصطفی معین (کاندیدای اصلاح‌طلبان در سال 1384) نیز اعلام کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده قصد کاندیداتوری ندارم.

گفتنی اینکه طی روزهای اخیر محفلی دورهمی از مدیران اجرایی کشور و برخی از عوامل رسانه‌ای و به اصطلاح مشاوران آنان در فضای مجازی، تحرکات و فعالیت انتخاباتی برای سال ۱۴۰۰ را با گزینه‌هایی چون محمدباقر نوبخت، محمدجواد ظریف، اسحاق جهانگیری و حتی علی لاریجانی! استارت زده‌اند با این خیال که مدیریت کنونی‌ کشور تداوم یابد!
در این باره یک فعال رسانه‌ای در چند توییت نوشت: «آقایان که دسته گل ۷ سال مدیریت فاجعه‌بارشان، بذر نومیدی را در کشور پاشیده ظاهرا این‌روزها، به صرافت افتاده‌اند که اجازه ندهند این مسیر مشعشع! و نورانی به خط پایان برسد و اگر نرخ دلار را با ۳۸۰۰ تومان از دولت قبل تحویل گرفتند و فعلا به ۱۸۰۰۰ تومان افزایش دادند احتمالا با تداوم این سبک مدیریت دورهمی، در سال ۱۴۰۰ دلار را به ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان برسانند! مردم هم منتظرند این آقایان، کاندیدا معرفی کنند تا همچون انتخابات اسفند ۹۸ بیایند به کاندیدای سفارش شده آنان رای بدهند! ضمنا آقای ظریف، طی سالهای اخیر به طور علنی «قسم» خورد که هیچگاه کاندیدای رییس‌جمهوری نخواهد شد لذا از هم اکنون باید به کسانی که روی کاندیداتوری او حساب باز کرده‌اند یادآور شد که بفکر گزینه دیگری باشند. کافی است او قسم خود را نادیده بگیرد تا افکار عمومی از خود بپرسند برای او نیز حفظ قدرت حتی از قول علنی و قسم به مقدسات نیز ارجح‌تر است؟ در چنین حالتی او از کدامین پایگاه رایی برخوردار خواهد بود؟»

ناامیدشدم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۲۱:۰۱
به نطرم بهتره اصلاح طلبا ۱۴۰۰ نیان چون بزرگان تصمیم به دولت اصولگرا و انقلابی و جوان دارند
کاش ۸۸ هم کاندیدا نمیدادند و...
پس یه دوره ۴تا۸ساله کنار بکشند (368191)
محمدی
۱۳۹۹/۰۳/۲۵ ۲۲:۵۳
امید وارم که هیچ یک از اصلاح طلبان کاندیدا نشوند تا ببینیم که اصولگراها می خواهند چه گلی به سر کشور و مردم بزنند.و حسن این کار این است که تکلیف مردم و کشور یکسره خواهد شد یا نجات یا سقوط. زیرا اصلاح طلبان فقط سوپاپ اطمینان باز می کنند تا عمر اصولگرایان بیشتر شود و به مردم فقط امید کاذب می دهند. (368196)
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ۰۸:۰۴
اصلاح طلبها دیگه تمام شده هستند (368206)