به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۲۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۱۹۰۹۴

خرید بهترین گوشی شیائومی برای سال جدید

گروه فناوری: یکی از برندهایی که این روزها به دلیل کیفیت بالای سخت افزاری و قیمت مناسب به گوش کاربران می‌رسد، شیائومی است.
این برند که از سال 2011 در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند فعال است، با استفاده از فناوری‌های جدیدی که استفاده می‌کند و البته قیمت گذاری مناسب محصولاتش، کاربران را ترغیب کرده است تا از برندهای معروفی مانند سامسونگ، موتورولا و اپل دست بکشند و به سمت خرید گوشی شیائومی روی آورند. اگر قصد خرید گوشی‌های شیائومی را دارید، در این مقاله چند مورد محبوب ترین و جدیدترین گوشی‌های این برند را معرفی خواهیم کرد که کار شما را برای خرید راحت‌تر می‌کند.



شیائومی جزء 5 شرکت برتر در زمینه طراحی و ساخت تراشه‌های مخصوص به خودش است که کاربرانی که از گوشی‌های این برند استفاده کرده اند، آشنایی کامل با این تراشه‌ها دارند و از قدرتمند بودن آن‌ها رضایت کامل دارند. این شرکت با کمک فناوری‌های جدید و استفاده از کارکنان خبره، توانسته است در مدتی کوتاه بازار چین را تصاحب کند و در نهایت سهم خوبی از بازار جهانی را به دست آورد. در حال حاضر هم با کمک کارمندان متخصص و خبره ای که در سطح جهان دارد، سرعت رشد و پیشرفت قابل توجهی دارد. سوالی که مطرح می‌شود این است که کدام یک از گوشی‌های شیائومی بهترین هستند؟ با توجه به سرعت رشد فناوری‌های موجود در گوشی‌های شیائومی و سرعت به روز شدن شان، بهتر است از چه گوشی ای استفاده کنیم که حداقل تا دو سال آینده پاسخگوی نیازهای ما باشد؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ خواهیم داد.

شیائومی به تازگی گوشی‌های محبوبی با سه سری  Mi ،Redmi و  Pocophone تولید کرده است که در پرچم دار این شرکت هستند. با این که گوشی‌های سری Mi محبوب تر هستند و تکنولوژی استفاده شده در آن‌ها جدیدتر است، اما قیمت بالاتری نسبت به دو نوع دیگر دارند. پس اگر فاکتور قیمت برای تان مهم است، به سراغ دو سری دیگر یعنی Pocophone و Redmi بروید.

محبوب ترین گوشی‌های سری Mi شیائومی
چیزی که در میان گوشی‌های سری Mi شیائومی مشترک است، دوربین خارق العاده آن است. شاید به همین دلیل هم باشد که این گوشی‌ها طرفداران بیشتری دارند. در ادامه چند مورد از جدیدترین گوشی‌های این سری را بررسی می‌کنیم.

Xiaomi Mi Note 10
شیائومی در تولید این گوشی از فناوری پنل آمولد استفاده کرده است تا فاصله صفحه نمایش را با لبه‌ها به حداقل برساند. فریم تهیه شده از آلومینیوم، رزولوشن بالای صفحه نمایش، بدنه مقاوم و استفاده از گلوریا گلس 5، مجهز بودن به حسگر اثر انگشت، دوربین سلفی با رزولوشن بالا، قابلیت اتصال به شبکه‌های 4G، استفاده از سیستم عامل اندروید 9 و باتری 5260 میلی آمپری باعث شده است تا این گوشی به یکی از گوشی‌های محبوب در سری Mi تبدیل شود.

Xiaomi Mi 9 SE
یکی دیگر از گوشی‌های محبوب در سری Mi، گوشی Xiaomi Mi 9 SE است که به دلیل طراحی خوب و جمع و جور بودن، استقبال زیادی از آن شده است چون به راحتی در جیب کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این گوشی به دلیل دارا بودن فناوری صفحه نمایش سوپر امولد، سه دوربین در پشت برای عکاسی معمولی، پرتره و فضای باز، رزولوشن بالای صفحه نمایش و استفاده از رنگ‌های مناسب در آن، باتری 3070 میلی آمپری و مجهز بودن به شارژ سریع، به یکی از گوشی‌های محبوب شیائومی تبدیل شده است. با استفاده از این گوشی می‌توانید 10 ساعت بدون وقفه از اینترنت استفاده کنید و تا 73 ساعت می‌توانید گوشی را روشن نگهدارید. وجود فناوری شارژ سریع در این گوشی باعث شده تا زمان شارژ کامل این گوشی کمتر از یک ساعت باشد. اگر به دنبال یک گوشی می‌گردید که هم قیمت مناسبی داشته باشد و هم به راحتی در دست جا گیرد، خرید گوشی شیائومی Mi 9 SE  می‌تواند بهترین انتخاب باشد چون از تمام رقیب‌های خود در بازار، عملکرد بهتری دارد. البته لازم به ذکر است که این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند.

Xiaomi Mi Mix 3
یکی دیگر از گوشی‌هایی که شیائومی به تازگی تولید کرده است و در مدت کم به محبوبیت بالایی رسیده است، گوشی Xiaomi Mi Mix 3 است. این گوشی در صفحه نمایش خود از فناوری سوپر امولد استفاده کرده است و به دلیل رنگ مناسب و رزولوشن بالای صفحه نمایش، مورد توجه کاربران قرار گرفته است. فناوری ساخت این گوشی به صورت شیشه ای در جلو، پشت سرامیکی و فریم آلومینیومی است که باعث استحکام بالای آن شده است.



برند شیائومی برای پایین آمدن قیمت، اقدام به حذف هدفون در بسته بندی کرده است اما با خرید هدفون شیائومی برای این گوشی می‌توانید صدایی بی نظیر را تجربه کنید چون قابلیت صدای این گوشی با سایر گوشی‌های هم رده متفاوت است و لغو کننده نویز صدا از طریق میکروفون اختصاصی است. باتری این گوشی 3200 میلی آمپری است و مجهز به فناوری شارژ سریع است.

Xiaomi Pocophone F1
شرکت شیائومی تا اوایل سال ۲۰۱۸ گوشی‌های خود را در دو خانواده تولید می‌کرد که سری‌های Mi و Redmi بودند اما از اواخر سال 2018 بود که خانواده جدیدی معرفی کرد و آن هم Pocophone بود. امسال سری Pocophone هم گوشی جدیدی تولید کرده است که به Xiaomi Pocophone F1 معروف است. از ویژگی‌های این گوشی میتوان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد. در ساخت بدنه این گوشی از پلاستیک استفاده شده است که باعث سبکی آن شده است در حدی که وزن این گوشی به 180 گرم می‌رسد.  سنسور اثر انگشت، استفاده از فناوری گلوریا گلس 3 در صفحه نمایش این گوشی و باتری 4000 میلی آمپری باعث شده تا این گوشی شیائومی هم به محبوبیت برسد.



Xiaomi Redmi 7A
گوشی Xiaomi Redmi 7A از سری تولیدات برند شیائومی است که در سال جاری مورد محبوبیت قرار گرفته است. این گوشی مجهز به اندروید 9 و باتری 4000 میلی آمپری است. در پردازنده این گوشی از اسنپ دراگون 439 استفاده شده است که با پردازنده 8 هسته ای، باعث شده تا هنگ کردن گوشی اتفاق نیفتد و به راحتی به کارهای مورد نیاز خود بپردازید. باتری خوب این گوشی هم باعث شده تا در صورت استفاده از آن، تا دو روز باتری داشته باشید و نگران خالی شدن شارژ گوشی خود نباشید.

خرید گوشی شیائومی از فروشگاه‌های معتبر
ممکن است در صورت خرید گوشی‌های شیائومی از مکان‌های نامعتبر، دستکاری‌هایی توسط فروشندگان انجام شود یا برخی از قطعات گوشی شما تعویض شود و حتی شما متوجه این موضوع نشوید. پس حتما بسته بندی‌های آکبند و فروشندگان معتبر را برای تهیه گوشی خود انتخاب کنید. فروشگاه الو شیائومی به عنوان عرضه کننده ای معتبر در زمینه فروش گوشی‌ها و سایر محصولات شیائومی فعال است که محصولات خود را با گارانتی‌های معتبر و ضمانت اصالت کالا عرضه می‌کند.
 منبع : ویرلن