به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : ۲۱۹۲۵

مقصر همه مشکلات دولت قبلی است

گروه سياسي: نماینده پارس‌آباد در مجلس با اشاره به روند پیش روی مذاکرات ایران و 1+5 خطاب به دولت و مذاکره کنندگان گفت: اطمینان داشته باشید 99 درصد مردم ایران از مذاکرات راضی و خشنود هستند و تعداد انگشت شماری مخالفان نیز بعد از اظهارنظر رهبری قادر به مخالفت و ابراز وجود نخواهند بود.
مقصر همه مشکلات دولت قبلی است

 حبیب برومند در نطق میان دستور خود از وزیر کشور و هیات دولت تشکر کرد که در تعیین و معارفه جدید استاندار اردبیل برخلاف رویه دولت قبلی با انتخاب یک نفر از بین کسانی که مورد تایید نمایندگان بود باب تعامل با نمایندگان استان اردبیل در مجلس را مفتوح کردند.وی همچنین با بیان اینکه با پیروی از بیانات رهبری از هیات سیاسی مذاکره‌ کننده کشورمان در راستای ترمیم شکاف ایجاد شده در روابط سیاسی ایران و اروپا حمایت بی‌چون و چرا دارم گفت: امیدوارم تیم مذاکره‌کننده با مدنظر قرار دادن خطوط قرمز انقلاب، رهبری و اسلام با تمام قوا به تلاش خود ادامه دهند و بدخواهان بین‌المللی مثل رژیم صهیونیستی و مخالفین داخلی که توفیق دولت و ملت ایران را برنمی‌تابند مایوس کنند.
وی ادامه داد: دولت و مذاکره‌کنندگان اطمینان داشته باشند که 99 درصد مردم ایران از این مذاکره و پیشرفت آن راضی و خشنود هستند و تعداد انگشت شمار مخالفان بعد از اظهارنظر صریح رهبری قادر به ابراز وجود نخواهند بود، پس با خیال راحت پیش بروید تا شاید با شکستن حصر ناجوانمردانه موجود به حل مشکلات معیشتی مردم کمک کنید.
برومند ابرازعقیده کرد: با برخوردهای نسنجیده بعضی از دولتمردان گذشته و ایجاد حصر نابخردانه، زورگویان بین‌المللی نه تنها بخش زیادی از اقشار مردم به خصوص قشر کم درآمد از مشکل اقتصادی برخوردند بلکه ما نمایندگان هم قربانی شدیم و رفته رفته به جرم گناه ناکرده محبوبیت خود را در حوزه‌های انتخابیه از دست می‌دهیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: مردم باید بدانند همه این مشکلات تقصیر ما نمایندگان نبوده و نیست و مقصر دولت قبلی است؛ دولت و مجلس نیز سعی می‌کنند این مشکلات را کاهش دهند و به اوضاع موجود سروسامان دهند.


علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۶:۵۶
بالاخره یک نماینده پیدا شد که واقعیت هارو(البته نه همه واقعیات رو) بگه!!مردم از عملکرد دولت راضی اند حتی آنهایی که به جلیلی رای داده اند،بگذریم از یک عده مزد بگیر (172834)
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۲۶
اه والله راست گفتی (172864)
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۷:۴۷
آفرین نماینده خوب..... (172888)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۰۸
آره مجلس هم کاملا بی تقصیره!

پس چرا ادعا دارین مجلس در راس اموره؟ (172906)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۳۴
ای ول بابا (172942)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۸:۴۰
معلومه که 99 درصد مردم با مذاکرات موافقند ولی چرا صدای 1درصد بیشتره چرا 99درصد میترسند و آن 1 درصد بدون ترس هر چه می خواهند می گویند (172951)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۶
نمیدونم چرا تو مملکت ما هر وقت میخوان رو کمکاریشون سر پوش بذارن گناه رو میندازن گردن راننده مرحوم اتوبوس یا خلبان بیچاره و...!!!؟ (173004)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۳
چرا نباید عوامل دولت محمود محاکمه شوند، ایا انها ساکت خواهند نشست یا باز به اعملشان ادامه میدهند البته در اشکالی دیگر، چرا کسی ازاهداف انها تحقیقی نمیکند (173021)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۱۸
نماینده پارس اباد مگه امار گرفتید که این حرفومیگید این دولت کاری تا الان نکرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (173037)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۵۴
اون یه درصدم شریعتمداری و نماینده های مجلسند (173057)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۰۹
دولت های قبلی. (173078)