به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۳/۳۰ ساعت ۰۲:۲۱
کد مطلب : ۲۱۹۳۵۰
دولت روحانی همچنان در حال رکوردشکنی است!

قیمت دلار در روز پنجشنبه نزدیک ۱۹هزار شد!

قیمت دلار در روز پنجشنبه نزدیک ۱۹هزار شد!
گروه اقتصادی: خبرگزاری تسنیم، نوشت: روز پنجشنبه، در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۷۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان، قیمت دلار ۱۸ هزار و ۷۴۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۷۸۴ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود.
همچنین در بازار سبزه میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۸۶۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۱۲۰ هزار تومان تعیین شده و به فروش می‌رسید. قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۷۶۳ هزار و ۹۰۰ تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار یک میلیون و ۱۷۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۳ میلیون و ۳۰۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شد، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۲۹ دلار معامله می‌شد.
افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز کاری قبل با افزایش همراه بوده و بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۸ هزار و ۷۴۰ تومان و یورو ۲۰ هزار و ۹۰۰ تومان و درهم امارات ۵ هزار و ۲۳۰ تومان اعلام شد. صرافی‌های بانک‌ها روز پنح‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ۱۵۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۸ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام کرده‌ بودند. صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۸ هزار و ۲۵۰ تومان خریداری می‌کردند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها با ۱۵۰ تومان افزایش نسبت به روز کاری قبل ۲۰ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شد؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۰ هزار و ۲۵۰ تومان بود.
برچسب ها: قیمت دلار