به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ساعت ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۲۱۹۵۶
يك ركورد ديگر شكست؛ سئوال از وزير دو هفته‌اي!

هجمه «آنلاين» پايداري‌چي‌ها به وزراي روحاني!

گروه سياسي: سئوالات نمايندگان گروه موسوم به پايداري در مجلس (حاميان احمدي نژاد و جليلي) در حالي كه از عمر دولت يازدهم بيشتر 3 از ماه نمي‌گذرد، بصورت آنلاين! و 24 ساعته در حال سئوال از وزيران روحاني هستند و جالب‌تر اينكه عمر برخي از وزيران (همچون وزير علوم) به يك ماه نيز نمي‌رسد، اما بابت همين دو هفته مسئوليتشان، بايد در صحن علني مجلس به دغدغه‌هاي شكست‌خوردگان انتخابات 24 خرداد پاسخ بدهند!
حميد رسايي
حميد رسايي
حال با كشاندن وزير علوم كه دو هفته از راي اعتماد مجلس به او مي‌گذرد، افراطيون مجلس او را براي اداي توضيحات به صحن علني كشانده اند كه ثبت ركورد جديدي در تعامل سازنده!! مجلس با دولت منتخب مردم در تاريخ مجالس 9 گانه به شمار مي‌رود!
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از قانع نشدن اعضای این کمیسیون نسبت به پاسخهای فرجی دانا در خصوص انتصابات اخیر خبر داد. علیرضا سلیمی گفت: جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با حضور رضا فرجی دانا - وزیر علوم- برگزار شد. وی ادامه داد: برخی نمایندگان مجلس از فرجی دانا در خصوص انتصابات اخیرش در وزارت علوم سوالاتی داشتند که وی به آنان پاسخ داد. عضو کمیسیون آموزش مجلس، گفت: پاسخهای وزیر علوم برای نمایندگان مجلس قانع کننده نبود و به این دلیل که نوع سوالات ملی بود، قرار شد این سوالات در صحن علنی مجلس از وزیر علوم پرسیده شود.

از سوي ديگر؛ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس هم گفت: وزیر فرهنگ برای پاسخ به سؤالات نمایندگان در کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر شد که در نهایت حمید رسایی از پاسخ وزیر در مورد خوانندگی زنان و روزنامه بهار قانع نشد و سؤال به صحن علنی مجلس ارجاع داده می‌شود. به گزارش فارس، سیدعلی طاهری نماینده گرگان و آق‌قلا در مجلس با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور پاسخ به سؤال 4 نفر از نمایندگان در جلسه امروز کمیسیون حاضر شد که در این میان حمید رسایی از پاسخ به وزیر به سؤال خود در مورد خوانندگی زنان و نشریه بهار قانع نشد و سؤال در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

وی افزود: در جلسه امروز حمید رسایی، مهرداد بذرپاش، زهره طبیب‌زاده و جواد کریمی‌قدوسی (نمايندگان پايداري و حامي احمدي‌نژاد) سؤالاتی را در مورد حک شدن نمادهای غربی بر روی نوشت‌افزارها، خوانندگی زنان و عملکرد نشریه بهار و نیز جشنواره موسیقی کودک و علت عزل معاون پارلمانی سابق این وزارتخانه و عدم برگزاری جشنواره افق نور مطرح کردند. سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: حمید رسایی از پاسخ وزیر در مورد حک شدن نمادهای غربی بر روی نوشت‌افزارها و زهره طبیب‌زاده از پاسخ وزیر در مورد جشنواره موسیقی کودک و مهرداد بذرپاش از پاسخ در خصوص نشریه بهار قانع شدند و جواد کریمی‌قدوسی نیز اعلام نظر خود در مورد پاسخ وزیر را به بعد موکول کرد.

امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۲۹
دوستان اگه ایرانتون رو دوست دارید انتخابات مجلس 94 رو جدی بگیرید و تحت هر شرایطی پای صندوق برید. (173041)
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۰۴
آقای روحانی اگر بخواهید نرم مرمک و سرد سردک با این قبیل مسائل برخورد کنی و نخواهید تو دهن اینا بزنی اجازه آب خوردن هم بهت نخواهند داد ما این قوم تمامیت خواه را خوب مشناسیم پس کوتاه نیا و در مقابلشون محکم ایستادگی کن. ضمنا بعضی از نقاط قوت احمدی نژاد مثل تو دهنی زدن به همچین آدمای را از احمدی نژاد الگو بگیر و انجام بده لطفا. (173252)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۵۱
بعد، اون وقت به كي راي بديم آيا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (173285)
نیوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۰۰
حتما باید شرکت کنیم و مجلس را از افرادی مثل بذرپاش-رسایی- کوثری- زارعی- کوچک زاده- قدوسی و ... پاک کنیم، نماینده ای که با این هجمه دشمنان میاد در یک جلسه سخنرانی میگه ما صدها گردان نظامی در سوریه داریم باید اعتبارنامه اش لغو بشود ، این قدوسی غلطی کرده که تاوانش را دیروز در حمله به سفارت ایران در بیروت دادیم ، این آقا باید دادگاهی بشود حتی اگر ما هزاران گردان در سوریه داشتیم نباید می گفت این فاش کردن نوعی خیانت است و به قول خود این اصولگراها مثل (حجت الاسلام ذوالنور) خائن باید اعدام شود (173288)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۵۶
امیر عزیز پای کدام صندوق /صندوقی که شورای نگهبان خروجی آن است متاسفم هنوز به آن درک لازم نرسیده ایم امیرجان این نمایندگان باچه تعداد آرای درمجلس حضور دارند (173304)
eslahtalab-e-javan.blogfa.com
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۳۱
اینا چون میدونند تا دو سال دیگه بیشتر در مجلس نیستند زندند به سیم آخر و مخالفت با نماینده ملت (173042)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۳۴
یکی اینارو از برق بکشه . زمان احمدی نژاد مثل کبک سرشونو کرده بودن زیر برف . حالا ترمز بریدن ... وزرا هرکاری می کنن ازشون سوال میکنن ( بخوانید همش به وزرا الکی گیر میدن ) خدا کنه زودتر دورشون تموم بشه از شرشون راحت بشیم ... (173043)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۴۱
اخراجی های دولت نهم (گروهک پایداری) لشگر شکست خورده هستند و دارند عقده گشایی می کنند. چه انتظاری از ورشکستگان سیاسی دارید؟ (173044)
ابوسعيدگناوه اي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۴۱
اقايان پايداري ، اگر دستتون نميرسه پاتونو دراز كنيد ، هرچي دست و پا بزنيد بيشتر در ..... فرو خواهيد رفت (173045)
حاج محمدی
Sweden
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۵۰
وزرای دولت روحانی باید کوچکترین نرمشی دربرابر این اشخاص(نام نماینده مردم را برای این افراد من بکار نمیبرم)نشان ندهند واگر کاربه استیضاح کشید با کمال افتخار تریبون مجلس را به صحنه دفاع از حقوق مردم در برابر تمامیت خواهان تبدیل کنند.فقط تیغ تیز صراحت لهجه در دفاع از حقوق اساسی مردم میتواند ورقه ستبر تمامیت خواهی وافراطی گری را ببرد.یادمان نرود بزرگترین برگ برنده مصدق درتمام مبارزات سیاسیش علاوه بر زیرکی سیاسی صراحت لهجه اش در دفاع از منافع ملی ایران عزیز بود. (173048)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۵۰
خدا کنه مسئولین تایید صلاحیت از خر شیطون پایین بیان ، مردم هم یه همتی بکنند و مجلس آینده رو هم از دست این نمایندگان اقلیت مردم که سعی بر افسار زدن بر اکثریت مردم رو دارند خارج بکنیم ، شاید که فرجی بشه. (173049)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۵۱
جای تاسف و تاثر داره کاش تندروها به دولت اعتدال فرصت بیشتر میدادند (173050)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۵۵
من جای مردم تهران خجالت میکشم
جا داره از این تریبون من به مردم غیور تهران تبریک و تسلیت عرض می کنم همچنین مردم مشهد و همینطور سراسر مردم ایران بخاطر این نماینده های.... (173060)
امیر خندان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۰:۵۷
ما رکورد زدیم،
انصافاً آیا این افراد واقعا نمایندگان ملت هستند؟ قبل از هر چیز اصولگرایان و پایداری ها باید جواب بدهند که آیا با این رفتارهای کودکانه در آینده سیاسی ایران جایگاهی در نزد مردم خواهند داشت و حتی اندک رای دهندگان سابق آنها نیز از رفتارهای آن ها حمایت خواهند کرد؟ (173065)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۰۸
آقاجان یک بار برای شما نوشتم که این قضیه یک برنامه کاملا از پیش طراحی شده توسط عامل نفوذی گروهک پایداری در وزارت علوم است
داستان خیلی ساده است، قرار است وزیر هوا شود و گزینه پایداری وزیر شود
گزینه پایداری آقای دکتر امید است، دوست گلستان و گرمابه کوچک زاده و فرهاد رهبر

حالا به وزیر هشدار ندهید تا ببینید حرف من درست از آب در می آید یا نه (173076)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۰۸
تقصیر خود آقای فرجی دانا و جنتی که میرن پیش این نمایندهای.... این نماینده ها لیاقتشون همون رفتاری که احمدی نژاد باشون میکرد (173077)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۱۷
از مردم تهران خیلی بعید بود که امثال رسایی را به مجلس بفرستند (173083)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۲۰
تاریخ انقضا رسایی و افراطیون=۲۴ خرداد ۱۳۹۲. زیاد جدی نگیرید این خس خاشاک را. (173088)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۲۲
عجب..........خدا به خیر کنه/به دولت جدید هم ارزوی موفقیت میکنم (173090)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۲۴
بر ماست که بر ماست . اقای خاتمی و موسوی خویینی ها که دو سال پیش انتخابات مجلس تحریم کردند پاسخگو باشند . درسته که اکثر نامزدهای اصلاحات رد صلاحیت میشدند اما ترکیب مجلس اینقد تند نمی شد . حالا دولت چجوری با این مجلس اصلاحاتو پیش ببره ؟ خوب شد دکتر عارف رییس جمهور نیست وگرنه خود عارف هم استیضاح می کردند (173091)
نازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۳۷
عمو مثل اینکه تو جریان نیستی خاتمی که رای داد و همه ماها به رگبار بستیمش که چرا رفتی رای دادی؟! ما خودمون تحریم کردیم (173282)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۱۶
یا اصلا اصلاح طلب نیستی یا اصلاح طلب چینی هستی.
سر انتخابات مجلس که خاتمی عزیز مظلومانه رفت سر صندوق و رای داد و دوستان کوته ببین مورد عنایت قرار دادند سید را . همان موقع بود که بر مظلومیت سید اشک ریختم. (173294)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۳۲
نه همین لباس زیباست نشان آدمیت (173093)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۳۸
افراطیون یزیدیان زمانه ماهستنداگرنیودیم زمان امام حسین الان داریم یزیدیان رامیبینیم
مقصرتمام استیضاح ها علی لاریجانی وباهنر میباشندخودشون کشیدند کنارزاهدی روعلم کرده اند (173098)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۳۹
توپ تانک افراطی دیگر اثر ندارد (173099)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۴۷
هرچی بدبختی میکشیم از همین نمایندگان تهران و مشهد و کلان شهر هاست (173100)
مهمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۵۳
کافر همه را به کیش خود پندارد
یه روزی میاد که دیگه قورباغه هفتیر کش نشه برا مردم (173105)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۱:۵۵
بجای تلاش برای ساکت کردن این افراد بهتر آنست که زمینه را برای دیگران که وزن اجتماعی بیشتری دارند، نیز فراهم کرد تا ضمن بوجود آوردن جوی چند صدایی کینه ها نیز از میان برود. البته این مهم نیازمند وجود ظرفیت شنیدن حرف مخالف درمیان همگان است که درخصوص آن اقلیت 3.5 میلیونی افراطی که خود را حق الیقین میدانند دشوار حاصل میگردد. (173106)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۳
این رسایی و قدوسی و نماینده یکی از شهرهای شمال غرب و زاکانی واقعاً دیگه شورشو دراوردن... (173110)
امیر/مشهد
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۰۶
باز هم باعث تاسف مشهدیها .یک خبر بد =کریمی قدوسی (173115)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۱۷
بهترین کار اینه که وزرا به مجلس نروند. (173125)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۲۶
تهرانیهایی که به این افراد رای داده اند حالا کجا هستند چرا ساکتند. (173138)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۳۶
مشکل انجاست که تهرانها اکثر در انتخاب این مجاس شرکت نکردن والا اینها انجا نبودن (173259)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۲۶
مجلس یک بار به یک وزیر رأی اعتماد می دهد ، تا حالا بی سابقه بوده که مجلسیان بااین همه مشکل در مملکت این همه وقت داشته باشند که بعد از دو هفته از رأی اعتماد وزیر را برای انتصاباتش احضار نمایند ، آقایان افراطی دور بعد انشاا... جای هیچکدامتان در مجلس نیست چون مردم آگاهند که علت این همه سختگیری بیجا چیست !!؟؟ آن وقت جواب مردم وتاریخ را چه خواهید داد ؟ (173139)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۳۳
بهارنيوز
رسايي يك آدم . . . كه حرف زدن درباره او بي فايده است
من با تو حرف دارم بهارنيوز
چرا كامنت خبر بمب گذاري جلوي سفارت ايران در لبنان را بستي ؟!
چه هدفي داري از اين تيتر :
القاعده : ايران نيروهايش را از سوريه خارج نكند ادامه مي دهيم
مگر تو سخنگوي القاعده اي ؟
بعد از اينكه تابستون سخنگوي ژنرال سيسي و ارتش جنايتكار مصر بودي و از سركوب اخوان دفاع مي كردي حالا سخنگوي القاعده هم شدي و تلويحاً داري ميگي انفجار بيروت تقصير خود ايرانه ؟
چرا دوست داري القاعده را بي گناه جلوه بدي و بگي حق داره از اين كارها بكنه ؟
اگر هم ايران در سوريه نيرو داره حق داره
به همون دليل كه عربستان و قطر و تركيه نيرو دارن و كرور كرور پول خرج مي كنن از همه جاي عالم از داغستان روسيه تا اسكانديناوي آدم فريب خورده وهابي و تكفيري جمع مي كنن ميفرستن سوريه تا بجنگن
به همون دليل كه امريكا و فرانسه و اسراييل و عربستان و قطر تركيه ، سوريه را حوزه منافع خودشون تشخيص داده ايران هم حق داره تشخيص بده .
بحث بشار اسد نيست برادر من !
به تكفيري ها اگر رحم بكني تا ميدون ونك ميان
....................................
بهار نیوز :
- به شما پيشنهاد مي‌كنيم قسمت چگونگي همكاري با بهارنيوز را حتما مطالعه كنيد. اما اجمالا و براي چنددهمين بار: دلیل اصلی بستن ارسال نظرات؛ فراوانی بسیار نظرات ارسالی است که باتوجه به لزوم بررسی دقیق همه انها قبل از انتشار که باعث تاخیر زمان انتشار نظرات خواهد شد و لاجرم سيستم محدوديت زمان اارسال نظر را فعال نموده‌ايم.
- بهارنیوز هرگز هوادار سیسی نبوده هر چند هوادار مرسی هم نیستیم، اما او به هرحال رييس‌جمهور منتخب مردم بود.
-بهار نیوز هرگز هوادار گروه تروریستی عقب مانده وآدمکشی مثل القاعده نیست به خصوص که این گروه تاکنون هیچ عملیاتی بر علیه اسراییل نداشته که اساس تمام ادعاهای این گروه را زیر سوال میبرد هرچند ما از اقدام تروریستی در هیچ جای دنیا حمایت نمی‌کنیم چه برسد بر علیه مردم كشور عزيزمان ايران. (173141)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۴۱
اینا قبلا اسمشون فشاری بوده!!!دیدن کلاس نداره!گذاشتنش پایداری!!!اما پایداری در برابر چه؟؟؟ (173148)
مممممممممممممممممم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۰
برادران عزیز کاش در دوره قبلی هم اینقدر پیگیر بودند تا این همه اختلاس از بیت المال نمی شد (173154)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۳
تعجب نکنید این اقایان دلشان اخیرا به حال ملت واسلام سوخته ومی خواهند ثابت کنند درد دین دارند!!!!!!!در دولت قبلی هم که وکیل الدوله بودند بخاطر پیشرفت مملکت خطا ها را نمی دیدند .حیف ومیل بیت المال را نمی فهمیدند.
هتاکی به شخصیتهای رده بالاونزدیک به بیت امام را جائز می دانستند.وووو.ولی امروز انروز نیست .!!!!! (173158)
سینا از شیراز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۲:۵۷
این نماینده های افراطی ، در مجلس 94 جایی ندارن. مجلس اعتدال با ریاست دکتر عارف. (173163)
رسا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۱۲
وای به حال ملت با این نمایندگان چه شود در این برهه از تاریخ در شرایط دشوار کنونی این نمایندگان چه از این ملت مظلوم میخواهند دارند همه چیز را دارند خراب میکنند (173181)
جنوبی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۲۸
کارهای این آقای رسایی فقط برای رضای خداست شک نکنید چیه شک دارید از حمید بپرسید
حمییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییید (173188)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۰
اين وكيل الدوله هاي دولت احمدي نژاد كه مملكت را ٢٠ سال عقب برد ان موقع كجا بودند وحالانماينده ملت شدند؟!!! (173191)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۳۶
برای انتخابات مجلس سال آینده 90%شما باید با مجلس وداع کنید (173198)
امید خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۴۲
این افراد اصلا براشون مهم نیست که پاسخ وزیر چی باشه فقط هدف این افراطیون خسته کردن دولت و اعتراضات مکرر است. بااین کار دولت از کار اصلیش که کمک به کشور و مردم ونجات از وضعیت فلاکتبار کشور که ناشی از عملکرد فضاحت بار این اصولگرایان است باز خواهدماند یعنی امیدوارن ولی کور خوندن . (173200)
۱۳۹۲/۰۸/۲۸ ۲۳:۵۲
فقط بلدین طیف مقابل خودتونو تخریب کنین (173205)
فاطما
Australia
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۰۹
وزرا از احمدی نژاد یاد بکیرند به آنها توهین میکرد و نوع غذایشان را هم تعیین میکرد (173253)
حاجت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۲۶
از هیچکس به اندازه این بچه سوسول بذرپاش زورم نمیگیره من میدونم این سوابقش چیه؟؟؟؟ به خدا دارم دیونه میشم از این مجلس (173256)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۳۶
هیچکس شک نداره که آقای رسایی و کوچک زاده وضرغامی و... فقط وفقط برای رضای خدا کار می کنند!
اگه قبول ندارین برید از شریعتمداری کیهان بپرسید. (173260)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۴۸
خدا کنه رهبر معظم انقلاب اقایان شورای نگهبان را بازنشسته فرمایندو نیروهای جوان با تفکرات ارزنده به شورای نگهبان راه پیدا کنند تا هر فردی مانند این پایداری ها را تایید صلاحیت نکنند و بزرگانی چون اقای معین را رد صلاحیت .به حدی که رهبر فرزانه مجبور به دخالت شوندو دوباره افرادی چون اقای معین صلاحیتشان تایید شود (173267)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۵۲
چرا هیچ کس از اقای رسایی نمی پرسه سفر به قلب اروپا اینقدر مهمه که بعداز انگشت نگاری وقبول ذلتش بازهم راهی شده چرا کسی بهش نمیگه نماینده لویی جرگه هم انگشت نگاری نمیشه چرا کسی بهش نمیگه درخاورمیانه فقط نماینده مجلس ایران انگشت نگاری میشه حالا بر المان برای (ان شا الله)که تبلیغ (173268)
ممل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۷:۵۶
ماکه هشت سال صبرکردیم خون دل خوردیم جهنم این دوسال هم صبرمیکنیم (173269)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۰۸
افرادی مثل رسایی و امثالهم سواد ندارند تا بدونند امثال دکتر فرجی دانا ، دکتر توفیقی و ... چقدر برای این مملکت مثمر ثمر خواهندبود. امثال رسایی فقط از روی غرض ورزی به وزرای دکتر روحانی گیر میدن. انشاءالله هرچه زودتر دوره نمایندگی اینها تموم شه. تهرانی ها چشمشونو بازکنن . (173272)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۱۰
چرا امثال رسایی چشمها رو به روی اختلاسها و دزدی های زمان احمدی نژاد بستند؟ (173273)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۱۴
اگر درد دين دارند واگر جرات وجسارت در بيان مطالب دارند واگر دلشان براي اسلام ومردم ميسوزد چرا در دولت احمدي نژاد باان همه مشکلاتي که در داخل وخارج براي کشور ايجاد شد جرات جيک زدن نداشتند دولت اقاي روحاني دست اينهارا رو کند که چه امکاناتي از بيت المال در اختيار دارندکه اين همه کرکري ميخوانند نجابت هم خوب چيزي است (173274)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۸:۲۷
خدایا ایناازجون این مردم چی می خوان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (173277)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۰۸
بیان حک کردن علایم غربی روی دفتر مهم است،یا مصیبت هشت ساله ای که همرزمان شما برای ملت به ارمغان آورد.
حک کردن علایم مهم است یا طلاق زن زن فرزندم از استیصال مالی
علایم مهم است یا عدم توانایی من در خرید داروهای بیماری قندی که سالهاست از آن رنج می برم
آقای نماینده حیف از طلا که خرج مطلا کند کسی/حیف از کسی که خرج شود پای ناکسی (173290)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۰۸
پایداری برای همیشه بای بای (173291)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۲۱
این وضعیت طبیعیه . در فضای خالی احزاب سیاسی واقعی . تا دراین کشور فعالیت سیاسی مانند جوامع مدنی دیگر نباشد اوضاع به همین منوال است .
حالا بپرسید چرا تابحال هیچ حزب سیاسی منسجم و دائمی و متشکل و مستقل
توی ایران پا نگرفته ؟ و فقط در زمانهای خاصی از شور احساسی مردم برای کسب کرسی های قدرت بهره میبرند و تا دوره بعدی مردم را فرموش میکنند .
دقت کردید چرا مردم ایران سیاسی ترین مردم دنیا هستند در صورتی که در جوامع مدنی و غربی مردم زندگی میکنند و فعالین سیاسی کارخودشان را براساس منش حزبی خودشان با حفظ حقوق و منافع ملی کشورشان انجام میدهند . چرا ؟ (173295)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۰۹:۲۴
بنام خدا
تندروهاجایی درملت ایران ندارند
رسایی اول بایدهفته نامه9دی خودش رواصلاح کنه که تهمت های فراونی به دکتر ظریف زده
به خدای متعال قسم ازحرفهای لاریجانی رییس مجلس ،باهنر،رسایی،کوثری، خانم طبیب زاده، خانم رهبر،نادران،حدادعادل،قاضی پور،ایت الله علم الهدی،ایت الله احمدخاتمی،ذوالنورو.....خسته شده ایم مجلس کشورهای دیگه برای پیشرفت کشورشان صبح وشب فعالییت میکنن ول در این کشور . . . همه به فکر منافع شخصیشون
من فکر میکنم تمام این استیضاحها زیردست لاریجانی وباهنر میگرده
اگرلاریجانی رییس خوب ومعتدلی بود نمیگذاشت اینطوربشه (173296)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۰:۱۴
الان وبلاگ کوچک زاده را دیدم ، شروع کرده به ظریف حمله کردن . (173311)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۰:۴۲
تنها برداشتی که میشه از این حرکات داشت عقده گشایی افراطیون بخاط شکست در انتخاب هست ، به خدا و همه مقدسات قسم اگر اینها ذره ای بخاطر دین یا جامعه درس به این کار ها می زنند (173324)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۰:۵۰
جبهه پایداری مساوی است با جبهه النصره. (173330)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۱:۱۳
جالبه عکس خارجی و خوانندگی زنان و...چه ربطی به وزیر علوم داره پایداری ها چون نگران دیپورت عناصر خودشان از دانشگاه هستند وحشت کردند (173344)
امید اهوازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۱:۵۱
ببخشید میشه بجای عکس آقای رسایی یه چی دیگه بذارید؟نمیدونم یه جوری میشم وقتی میبینمش.. مثلا یه صفحه سیاه بذارید (173364)