به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۲ ساعت ۲۳:۲۲
کد مطلب : ۲۱۹۸۳۸
در یک شبانه‌روز

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا رکورد زد

گروه بین‌الملل: ثبت بیش از ۱۸۰ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در سراسر دنیا رکورد بی‌سابقه‌ای برای ابتلا به این ویروس در مدت یک روز است.
شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا رکورد زد
به گزارش سی ان ان، براساس گزارش سازمان جهانی بهداشت تعداد موارد ابتلا به کرونا در سراسر دنیا از ۹ میلیون نفر عبور کرده است. بر اساس گزارش این سازمان روز یکشنبه بیش از ۱۸۰ هزار مورد جدید کرونا در سراسر دنیا شناسایی شده که رکورد بی سابقه‌ای برای ابتلا به این ویروس در مدت یک روز است.
در میان قاره‌های دنیا، قاره آمریکا بیشترین میزان ابتلا به کرونا را گزارش کرده است. روز یکشنبه ۱۲۰ هزار مورد ابتلا به کرونا در این قاره گزارش شده که تقریبا نیمی از آن در برزیل بوده است. روز یکشنبه نزدیک به ۵۵ هزار مورد جدید ابتلا به کرونا در برزیل گزارش شده است. در بعضی مواقع در برزیل قربانیان کرونا در گور‌های جمعی دفن می‌شوند. تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر در برزیل جان باخته‌اند و تنها در هفته گذشته این ویروس در برزیل جان بیش از ۷۲۰۰ نفر را گرفت. تعداد موارد ابتلا به کرونا در برزیل همچنان رو به افزایش است و بر اساس گزارش دانشگاه جانز هاپکینز، برزیل در رتبه دوم بیشترین موارد ابتلا به کرونا قرار دارد.
بنا بر آمار سایت «ورلد میترز» تاکنون ۹ میلیون و ۵۱ هزار و ۹۴۹ نفر در سراسر جهان به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند. از این تعداد ۴۷۰ هزار و ۸۲۲ نفر جان باخته و ۴ میلیون و ۸۴۲ هزار و ۴۳ نفر هم بهبود یافته‌اند.
برچسب ها: ویروس کرونا