به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب : ۲۱۹۹۲۰

درخواست نزدیكان و رسانه‌‌های قالیباف و لاریجانی: احمدی‌نژاد را ردصلاحیت كنید!

درخواست نزدیكان و رسانه‌‌های قالیباف و لاریجانی: احمدی‌نژاد را ردصلاحیت كنید!
گروه سیاسی: سایت اصولگرای خبرآنلاین (نزدیك به علی لاریجانی) كه بیشترین حملات تبلیغاتی را علیه محمود احمدی‌نژاد منتشر می‌كند به نقل از مرتضی طلایی (از یاران قالیباف) نوشته است: بعید می‌دانم محمود احمدی‌نژاد، شانسی برای تایید صلاحیت داشته باشد، کسی که از تعصبش نسبت به ولایت فقیه کم شده، حق حضور در هیچ انتخاباتی را ندارد!
 
مرتضی طلایی عضو شورای شهر چهارم تهران درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: همه ما سیاسیون باید تلاش کنیم که اسیر قدرت نشویم، زیرا قدرت همانند اسب سرکشی است که امکان دارد ما را به زمین بزند. بنده نیز مانند شما اصحاب رسانه متوجه تحرک آقای احمدی نژاد برای حضور در عرصه انتخابات شده‌ام، البته هر فردی حق دارد بنا به مصلحت خود به عرصه‌های مختلف ورود کند و منعی نیز برای این کار وجود ندارد. او ادامه داد: بنده به عنوان یک فعال در عرصه سیاست از شورای نگهبان انتظار دارم با رصد کارنامه افرادی که مدعی حضور در انتخابات هستند، افرادی را تایید کند که بتوانند پاسدار تمامی ارزش‌ها و داشته‌های انقلاب اسلامی باشند. باید کسانی وارد عرصه انتخابات شوند که پس از به قدرت رسیدن دچار توهم نشوند و تحت تاثیر اطرافیان خود به ارزش‌های اصیل نظام و انقلاب پشت نکنند.
این چهره نزدیک به قالیباف گفت: کشور ما بر اصل ولایت فقیه استوار شده و کسانی که حتی ذره‌ای از تعصب ایشان به اصل ولایت کم شده، حق حضور در هیچ انتخاباتی را ندارند. این سخن من نیز برآمده از یک تعصب و دیدگاه شخصی نیست، زیرا هیچ حاکمیتی در جهان اجازه نمی‌دهد فردی که با اصول نظام زاویه دارد، به قدرت برسد. بنده به صورت مصداقی کاری با ایشان ندارم، بلکه می‌گویم هر فردی که تلاش می‌کند مردم و ولی فقیه را در دو جهت متفاوت تعریف کند، لیاقت ورد به عرصه انتخابات را ندارد. زیرا همین مردم بر اساس یک روند دموکراتیک اصل ولایت فقیه را پذیرفته و به خاطر حفظ آن نیز هزینه داده‌اند. این فعال سیاسی اصولگرا درباره احتمال تائید صلاحیت شدن رئیس دولت نهم و دهم نیز گفت: بنده با چیزهایی که از محمود احمدی نژاد در روزگار کنونی می‌بینم، بعید می‌دانم شانسی برای تایید صلاحیت داشته باشد. احمدی نژادی که در یک مصاحبه رسانه‌ای موضوع ولایت فقیه را زیر سوال می‌برد واقعا شایسته است از سوی شورای نگهبان تایید شده یا اصولا در دولت بعدی به کار گرفته شود؟
او ادامه داد: باید به یاد بیاوریم که در سال ۸۴ آقای احمدی نژاد به این دلیل توفیق خدمت به مردم را پیدا کرد که تفکری را در مقابل رفتارهای اصلاح‌طلبان مطرح می‌کرد که برای مردم جذاب بود. اصولگرایان نیز به دلیل تفکرات بنیادین احمدی نژاد از او حمایت کردند. امروز هم اگر یک دولت جوان انقلابی به دنبال توفیق است، باید تلاش کند که بر اساس اصول مهم نظام و انقلاب خود را به مردم عرضه کند. او درباره نتیجه ورود احمدی‌نژاد به انتخابات گفت: باید بپذیریم که ورود احمدی نژاد به عرصه تمام معادلات اصلاح‌طلبان و اصولگرایان را به هم می‌ریزد. زیرا مردم فکر می‌کنند که کاستی‌های دولت کنونی با ورود فردی مانند ایشان جبران خواهد شد.

حبیب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۱:۵۲
... احمدی‌نژاد شرف داشت و داره به كسانی كه در خانه های مجلل چند هزارمتری در ناز و نعمت زندگی می كنند و از زندگی مشقت باری كه با مدیریت خود برای این مردم بوجود آورده اند ككشان هم نمی گزد. امثال روحانی، ناطق نوری، كرباسچی، لاریجانی‌ها و ... را می گویم. (368455)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۰:۱۶
کاش ایشون هم درکاخ صد میلیاردی زندگی می کرد ولی هزاران میلیارد تومان را حیف نمی کرد
دقت فرمایید نگفتم
(حیف و میل) (368495)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۲:۱۲
سرساقیت سلامت (368513)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۲:۱۴
احمدی نژاد چه بیاید چه نیاید در قلب من است!
بیاد مشارکت بالای 70 درصد
نیاید زیر 30 درصد (368456)
زنبورک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۳:۱۴
باور کن اگر بیاید بالای 90 درصد. و همین باعث وحشت بدخواهان می شود. (368536)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۲:۳۰
سلام
اگر طبق حرف ایشان عمل شده باشد ، کدام شخصیت اینگونه بوده اند: آقای روحانی ، آقایان لاریجانی و... کدام ؟؟؟ (368458)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۲:۳۲
آقا به تو چه ربطی داره شما چکار کردید؟ احمدی نژاد سهام عدالت داد و مسکن مهر و یارانه شما چی؟ غیر دزدی احتکار اختلاس (368460)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۵:۳۲
به نظر بنده مخالفتی با ولایت فقیه ندارم ولی آیا جوانان و نسل حال حاضر به ولایت مطلقه فقیه اعتقادی دارند یا خیر آیا بنظر شما مملکت نیاز به رفراندم ندارد حدااقل یه همه پرسی در رابطه با انرژی هسته ای . . مذاکره با امریکا . . .‌ولایت مطلقه فقیه یا ولایت فقیه . . .‌نظارت استسوابی شورای نگهبان . .‌. و غیره و ذالک مسایل مملکت با ۴۰ سال پیش متفاوت بود باید بدون رو دروایسی مسایل بررسی و نظر مردم را استخراج کنیم (368496)
غلام رضا منصوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۳:۱۲
دم از ولایت زدن راحت ترین کار است بیعت زبانی کردن سخت نیست پیروی از ولایت فقیه به این معنی نیست که نظر مخالف رهبر نداشته باشیم رهبر که امام معصوم نیست شاید در مساله ای ایشان هم اشتباه کنند اما مهم این است که جنجال نکنیم و از کرسی های آزاد اندیشی (من که جایی ندیدم) که آقا فرمودند برای ابراز نظرات خودمان استفاده کنیم (368463)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۴:۲۴
احمدی نژاد هر چی بود یه حرکتی کرد ولی آقازاده ها نذاشتند به ثمر برسه و ....... (368470)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۶:۲۶
اگر احمدی نزاد بیاید رای بهش میدیم و اگر نیاید صندوق ها خالی خواهند بود.
مملکت به آدمی مثل احمدی نژاد نیاز داره که ابتکار عمل و سواد داشته باشه. (368483)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۶:۵۹
احمدی گدا شرف داره به این مسولین بی کفایت (368486)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۱۸:۴۲
این اصلاح طلب و کارگزار و ...همه به رد صلاحیت اعتقاد دارن فقط به رد صلاحیت خوشون اعتقاد ندارن ولی دنبال رد صلاحیت احمدی نژاد هستن (368489)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۲۲:۲۶
به نام خدا
قربون حرف طلایت بشم طلایی جان اگر احمدی نژاد بیاد معادلات شماها با اصلاح طلب ها بهم میریزه چون دزدی هاتونو رو میکنه و بعد اینکه مردم برای شما دیگه تره هم پای صندوق های رای خورد نمیکنن فدای چشات عزیزم شما زر زر نکنی اون شورای نگهبان عزیز خودش دستش با خاندان لاری‌جانیییی توی کاسه هست فقط کاش احمدی نژاد جنم داشته باشه دست شورای نگهبان هم رو کنه همین اون موقع مردم خوشون میدونن چطوری مشگلشون رو حل کنن (368493)
۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ۲۳:۴۲
متاسفم برای کسانیکه این قدر حافظه تاریخیشان ضعیف است خداوند عقل وبرای بشر بخاطر اندیشیدن داده اماروارقام گویای تمام واقعیتها است زمانی که ایشان قدرت وتصاحب کردمملکت از نظر اقتصادی سیاسی وتعامل با جهان چه شرایطی داشت وموقعی که بعداز هشت سال تحویل داد با ان درامد نجومی نفت . (368494)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۸:۳۶
بدرد نخور ترین آدم امروز احمدی نژاده
نه اینکه حسن روحانی خوب باشه اون هم یک آدم.... راحت طلبه
اما ضربه ایی که احمدی نژاد به جبهه انقلاب زد منافقین نزدن.. (368500)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۹:۱۷
اینوقبول دارم که احمدی نژاد بواسطه زاویه گرفتن باولایت مغضوب انقلابیون شده ولی اگرمقایسه کنیم بارفتار واعمال روحانی وخاتمی ولاریجانی و......به هیچوجه برایم قابل هضم نیست.......هرچندانتقادات فراوانی به احمدی نژاد وارداست ولی واقعا خدمات ارزنده ایشان قابل تحسینه ضمن اینکه تخریب توسط رقیب برهمفکران ایشان هم تاثیرگذاشته واین غیرقابل انکاراست. (368502)
ناامید از تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۹:۳۴
بزارید معجزه قرن یبار دیگه اظهار وجود کنه و... (368503)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۹:۳۵
اعتبار و امید به اصلاحات را این بی تدبیری و ناامیدی به یاس و نفرت کشاند (368504)
کارگر ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۰۹:۳۵
انشاءالله باکمک خود رهبری به کوری چشم همه شماها احمدی‌نژاد میاد و شماهایی که متظاهر به انقلاب و رهبری هستید رو سنگ رو یخ میکنه.
خداروشکر که هنوزم بعد از گذشت 8سال از دولت مردمی و انقلابی‌ واهمه دارید (368505)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۰:۰۴
خواهدآمد (368508)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۲:۲۴
سلام آقای احمد نژاد محبوب مردم است اگر رد صلاحیت شود محبوی تر هم می شود
کسی که برای مردم کار کرد ، حق خیلی ها توسط پیمانکاران ضایع میشد ولی احمد نژاد رانت مالی را حذف کردو ... (368514)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۳:۴۱
من فقط به احمدی نژاد محمود رای میدم
کی اندازه محمود به فکر مردم بوده یارانه ؛ سهام عدالت ؛ مسکن مهر ؛ و کلی چیزهای دیگه که به فکر مردم بود. (368515)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۳:۴۳
آقای احمدی نژاد توی این عکس خیلی با نمک و معصومیت خاصی داره (368516)
لیلا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۳:۴۴
راست میگه ....؛ باید یکی بیاد که بدزده پول و جاشو با هم ببره حیف نیست محمود بیاد به مردم بده .باید اموال ایران کلا صادر بشه خارج مردم از گشنگی بمیرن (368517)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۴:۱۰
آقای احمدی نژاد دزد نیست چون جلوی مفت خوری بغضها را میگیرد شما ازش بدتان میاید (368518)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۴:۱۱
احمدی نژاد تمام این کارها رو کرد ب افردا بی خانمان مسکن داد هزار جور کار کرد شماها چیکار کردید احمدی نژاد شرف داره ب شماها (368519)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۴:۲۷
اونهای که مخالف آقای احمدی نژاد هستند خودشون هم مشگل دارن مگر آقای احمدی نژاد لولو خورک که از اومدنش ترس دارن به قول معرف آن کسی ترسد که متای دارد (368521)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۷:۱۷
سلام عشق فقط حاج محمود مرد فقط حاج محمود یارویاورهمه. مردم پایین شهر سلطان دلها فقط حاج محمود مرد خواستی پیدا کنی فقط حاج محمود احمدی نژاد. داداش حاج محمود شیر تویی بقیه میخوان اداتو در بیارن (368522)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۸:۳۳
هرکسی باید تایید بشه تا مردم انتخاب کنند به کسی ربطی نداره تایید کنه یا رد صلاحیت (368525)
ناظمی
Romania
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۱۹:۵۳
آخ اسمش هم که میادوسط شما غارتگران بیت المال خودتون روخیس میکنید (368527)
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ۲۱:۳۲
صدر صد چون مردم مهم نیستند
یه چند نفر که در رئس حکومت
هستند مهمند (368528)
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۰۰:۰۳
درود بر احمدی نژاد برای این او را رد صلاحیت می کنند چون می دانند بالای 80 درصد مردم به او رای میدهند و چشم بسته به یاری خدا در صورت تایید صلاحیت که حقشه ریس جمهور می‌شود پشت احمدی نژاد یک ملته اینو خیلی ها میدانن و فهمیدن که ریسک نمی کنن او جنسی از خود مردمه و درد کشیده نه کاخ نشین یارانه و سهام و کارت سوختش نان شب و سفره خیلی از فقیرها رو کمی رنگین کرده نان خشکشان تبدیل به نان ملایم شد از صدقه سر احمدی نژاد بزرگ (368529)
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۴:۵۵
چرا نگرانید اگه احمدی نژاد بیاد چی میشه؟ چه دزدی هایی قراره فاش بشه؟؟؟؟ بگید خدایا هرچه خیر مردم هست همون بشه. چه فرقی به حال دنیا و آخرت تون داره؟؟!!! (368538)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۵:۵۵
آقایون مردم خودشون شعور دارن و رئیس جمهور خوب را از بد تشخیص میدهند .شما احمدی نژادو تایید صلاحیت کنید .ما خودمون صلاح خودمومونو میدونیم .اگه همه چیز دست شما باشه دموکراسی معنی نداره (368541)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۵:۵۵
پاسخ صحیح امام علی ع_درهرانتخابی:[جاهل را نبینی،که یاافراط کندیاتفریط] (368542)
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۵:۵۸
احمدی نژاد باید تایید صلاحیت شود اگر واقعا دموکراسی داریم (368543)
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۶:۰۰
روحانی کی دست از سر ما برمیدارد خدایا کی۰۰ ۱۴ میشود وااااااآاااااااااااای (368544)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۶:۰۱
لطف کنید در این مورد خاص به نظر اکثر مردم احترام بگذارید وفقط به نفع خودتون کار نکنید (368546)
۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ۱۶:۰۳
چرا نظرات رو منتشر نمی کنید .مردم اکثرا موافقن با احمدی نژاد (368547)
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۰۸:۰۸
احمد نژاد ابر مردی بود که توی سیاست دیده ام (368583)
وازاک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۹/۰۴/۰۷ ۱۵:۵۵
احمدی نززژاد یک سیستمدار همه فن حریف یکه تاز میدان وتوی دهن این مفت خورها میزند (368592)