به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
کد مطلب : ۲۱۹۹۸۴
مرگ همراه با خشونت و با شتابزدگی

دادستانی رومانی نتیجه کالبدشکافی منصوری را اعلام کرد

دادستانی رومانی نتیجه کالبدشکافی منصوری را اعلام کرد
گروه سیاسی:  دادستانی بخارست نتیجه نهایی کالبدشکافی غلامرضا منصوری را اعلام کرد. براساس این گزارش، مرگ وی با خشونت و با شتابزدگی بوده است.
براساس این گزارش، کالبدشکافی غلامرضا منصوری نشان می‌دهد که مرگ غلامرضا منصوری بر اثر جراحات مرگبار، در پی برخورد به سطح سخت و احتمالا در جریان سقوط رخ داده است. دفتر دادستانی همچنین می‌گوید تصاویر ویدئویی ضبط شده از دوربین‌های داخل هتل را در اختیار دارد و منتظر مجوز قاضی برای مرور آنهاست. در جریان تحقیقات مشخص شده است که منصوری هزینه هتل را پیش از این رخداد پرداخته بود. این منابع همچنین می‌گویند از چمدان منصوری که مرتب و بسته بوده است، مقداری دست‌نوشته به زبان فارسی و همچنین چند تلفن همراه و کارت بانک پیدا کرده‌اند. این منابع همچنین گفته‌اند که آزمایش سم‌شناسی نیز از خون منصوری انجام شده است و محققان منتظر نتیجه این آزمایش‌ها در زمینه احتمالا وجود ماده‌ای در خون او هستند. اگرچه همچنان موضوع خودکشی فرضیه اصلی محققان بوده، اما آن‌ها بروز یک جنایت را نیز رد نکرده‌اند. در این گزارش اشاره نشده که آیا فرد یا افرادی در مرگ منصوری دخالت داشته‌اند ولی گفته شده که ماموران امنیتی از چند نفر از کارکنان هتل بازجویی کرده‌اند.
روز جمعه بود که خبر کشته شدن غلامرضا منصوری متهم ردیف ۹ پرونده فساد اکبر طبری منتشر شد. منصوری قاضی فراری که به اتهام دریافت ۵۰۰ هزار یورو رشوه پس از بازداشت طبری از کشور گریخته بود روز جمعه بصورت مشکوکی کشته شد و جسدش در هتل محل اقامتش پیدا شد. پس از اعلام خبر مرگ منصوری گمانه زنی‌های بسیاری درباره چرایی علت مرگ او اعلام شد تا در نهایت امروز دادستانی بخارست علت مرگ این قاضی فراری را اعلام کرد.
برچسب ها: غلامرضا منصوری