به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۴ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۲۲۰۰۲۱

شمال تا جنوب خوزستان مشکل آب شرب دارد

گروه جامعه: رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: از شمال خوزستان تا جنوب استان شاهد مشکلات فراوانی در بحث آب شرب هستیم و دولت و مسئولان استانی باید بیش از پیش به مساله آب شرب خوزستان رسیدگی کنند.
شمال تا جنوب خوزستان مشکل آب شرب دارد
به گزارش ایسنا، سیدکریم حسینی با اشاره به تنش‌های آبی در خوزستان اظهار کرد: نقاط مختلفی در خوزستان دارای مشکل آب شرب هستند و این مشکلات به ویژه در روستاها بسیار بیشتر است به شکلی که بر اساس گزارش آبفای خوزستان، بیش از ۷۰۰ روستا مشکل آب دارند.وی افزود: از شمال خوزستان تا جنوب استان شاهد مشکلات فراوانی در بحث آب شرب هستیم و دولت و مسئولان استانی باید بیش از پیش به مساله آب شرب خوزستان رسیدگی کنند.حسینی با بیان اینکه مساله آب به عنوان اولویت اساسی مجمع نمایندگان استان پیگیری می‌شود، تصریح کرد: اولین وزیری که مجمع نمایندگان خوزستان با ایشان نشست برگزار کرد، وزیر نیرو بود تا موضوعات مربوط به آب را از وی پیگیری کنیم. در این جلسه، دغدغه و مطالبه اولویت‌دار نمایندگان خوزستان با وزیر نیرو مطرح شد.
وی گفت: طرح‌های به اتمام نرسیده‌ای در حوزه انتقال آب از پشت سدها به شهرها و روستاهای خوزستان وجود دارد که پیگیر به سرانجام رسیدن این طرح‌ها هستیم. همچنین با توجه به اینکه بخش زیادی از شبکه‌های آبرسانی در خوزستان فرسوده هستند، پیگیر نوسازی این شبکه‌ها هستیم.رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در مورد نحوه آبرسانی در خوزستان نیز افزود: نقاطی در خوزستان وجود دارد که با اندک هزینه‌ای می‌توان از نظر کمی و کیفی آب مورد نیاز آن‌ها را تامین کرد. انتظار داریم شرکت آبفای خوزستان نسبت به این کار ارزشمند اقدام کند تا بخشی از مشکلات مردم خوزستان در برخی از مناطق مرتفع شود.وی خاطرنشان کرد: اولویت اول مجمع نمایندگان خوزستان مساله آب است و در این زمینه به شکل عملی و میدانی پیگیر این مشکلات خواهیم بود.
برچسب ها: آب شرب خوزستان