به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۵ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۲۲۰۱۷۲

استقلال وفولاد اسامی‌شان درتاریخ جاودانه می‌شود

گروه ورزشی: پیشکسوت استقلال تهران می گویذ اسم دو تیم در تاریخ فوتبال ایران جاودانه خواهد شد.
استقلال وفولاد اسامی‌شان درتاریخ جاودانه می‌شود
به گزارش ایلنا، پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال تهران معتقد است تمامی دیدارهای پیش روی شاگردان فرهاد مجیدی با اهمیت است و آنها باید با تمرکز بالا رقابت‌ها را دنبال کنند. مشروح گفتگوی قربانی را در ادامه می‌خوانید:
بازی با فولاد را دیدید؟
بله، بازی عجیب و غریب بود. نمی‌دانم چرا داور در همین بازگشت استقلال به مسابقات لیگ برتر با آنها نامهربان بود و خیلی سخت‌گیرانه قضاوت کرد. 
استقلال شانس داشت تا فولاد را شکست بدهد؟
استقلال خوب بازی می‌کرد و گل او را هم به ثمر رسانده بود اما وقتی شما در خانه حریف دو بازیکن اخراجی داشته باشید چاره‌ای به غیر از بازی دفاعی ندارید. به هر حال استقلال این سه امتیاز را از دست داده و شانس قهرمانی تقریبا از دست رفته است؛ امیدوارم در مسابقات پیش رو خوب نتیجه بگیرند.
حس و حال فوتبال بدون تماشاگران چطور است؟
بی احساس! مردم درک می‌کنند که چه شرایطی است. الان باز هم می‌شنویم که کرونا در حال اوج گیری است و مردم خوب می‌دانند که در این وضعیت برای سلامتی خود و خانواده‌شان هم که شده باید در خانه بمانند. در این روز‌ها همین که می‌توانیم در خانه بمانیم و فوتبال تیم‌های لیگ برتری خودمان را ببینیم خیلی خوب است. الان مدتی است که فوتبال در آلمان شروع شده و بعد از آن هم اسپانیا و بقیه راه افتاده‌اند و ما در این مدت دلخوش به آن مسابقات بودیم ولی از این هفته دیگر لیگ خودمان هم شروع می‌شود.
به نظر شما لیگ ادامه می‌یابد؟
حتماً! وقتی خیلی از مشاغل راه‌اندازی شده چرا فوتبال را برگزار نکنند؟!
از اوضاع استقلال با خبر هستید؟
تاحدودی می‌دانم که چند بازیکن مصدوم داشتند و دیاباته را هم که نبردند. در این وضعیت استقلال، داریوش شجاعیان را هم نداشته و فرشید اسماعیلی هم که نیست. اوضاع عجیب و غریب است و تا به حال کسی این شرایط را تجربه نکرده است. شاید به نوعی استقلال و فولاد اسامی‌شان در تاریخ جاودانه می‌شود که در دوران کرونا به عنوان اولین تیم‌ها به میدان رفتند و این وضعیت را تجربه کردند.
چه بازی‌هایی برای استقلال اهمیت بیشتری دارند؟
همه بازی‌ها برای استقلال مهم است. استقلال که بازی غیرمهم ندارد. هر تیمی از بالای جدولی‌ها گرفته تا تیم ته‌جدولی وقتی روبه‌روی استقلال به زمین می‌رود دو برابر همیشه انگیزه دارد، چون می‌دانند پخش زنده است. برای همین استقلال بازی آسان ندارد. امیدوارم که از این پس فوتبال سرگرم کننده ببینیم و تیم‌ها دیگر مانند گذشته دنبال حواشی و داستان‌های خسته کننده نباشند.