به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۰۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۲۲۰۳۸۵
عضو هیئت رئیسه مجلس:

آنان که تَکرار کردند، امروز باید پاسخگو باشند

گروه سیاسی: نماینده مردم قم در مجلس به اظهارات محمدتقی فاضل میبدی؛ استاد  اصطلاح‌طلب حوزه و دانشگاه درباره عملکرد مجلس یازدهم واکنش نشان داد.
آنان که تَکرار کردند، امروز باید پاسخگو باشند
امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس طی پیامی در حساب توئیتری خود در پاسخ به فاضل میبدی و در کنایه‌ای به سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، ناطق نوری و علی لاریجانی که از دولت روحانی حمایت کردند نوشت: «اصلاح طلبی گفته: افزایش قیمت ارز و تورم نتیجه عملکرد مجلس یازدهم است. تا دیروز مقصر دولت قبلی حالا دیگه مجلس یازدهم. این حرف‌ها برای مردم نان و آب نمی‌شود فکر دیگری بکنید. البته باید آنهایی که سال ۹۶ گفتند: تَکرار کنید پاسخگو باشند». 

گفتنی اینکه، آیت الله فاضل میبدی در انتقاد از عملکرد مجلس یازدهم گفته بود: در شرایط کنونی مجلس یازدهم به صورت متصلب و متعصب با موضوع سیاست خارجی برخورد می‌کند. چنین رویکردی در نهایت عاقبت مشخصی ندارد. در روزهای گذشته ما دوباره شاهد افزایش قیمت ارز و تورم در کشور بوده‌ایم که یکی از دلایل آن عملکرد مجلس یازدهم در زمینه سیاست خارجی است. درشرایط کنونی این شائبه برای مردم کشور ایجاد شده که مجلس یازدهم ممکن است کشور را به سمت تنش بیشتر ببرد. این مسأله تأثیرات منفی روانی روی افراد جامعه گذاشته و روی بازار نیز اثرگذار بوده است.