به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۲۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۲۲۰۹۲۶

پکیج دوپینگ ماز چیه؟ پیش بینی 100% سوالات کنکور (تضمینی)

گروه دانش: نزدیکای کنکور که میشه یه استرس و تب و تابی میفته بین بچه ها برای جمع بندی. بالاخره نتیجه ماه ها بلکه سال ها مطالعه قراره توی همین یکی دو ماه جمع بندی مشخص بشه. موسسات مختلف هم برای پاسخ به این نیاز کنکوری ها شروع میکنند به تهیه و ارایه انواع و اقسام محصولات ویژه جمع بندی ، از کتاب و جزوه بگیر تا کلاس و همایش و ... اما آیا واقعا این پکیج ها پاسخگوی نیاز دانش آموزان هست؟
قبل از هر چیز باید بفهمیم که اصلا دوران جمع بندی چیه و باید توش چیکار کرد؟ ما کلی درس خوندیم و حالا میخوایم خیلی سریع اما حرفه ای این آموخته هامون رو مرور کنیم. مرور ما باید به گونه ای باشه که هم موجب یادآوری و تثبیت مطالب قبلی در ذهنمون بشه و هم بتونه نقاط ضعفمون رو بهمون نشون بده تا مرتفعش کنیم. با تجربه چندین ساله ای که از دوران کنکور خودمون و همچنین شاگردانمون داریم بهترین نوع جمع بندی بصورت تست محوریه. به این صورت که برای هر مبحث مهم توی کنکور چندین تست توپ و جوندار زده بشه و با همین تست ها نکات مرور بشند.
خب حالا تست جوندار از کجا بیاریم؟ روش معمولی که غالب مشاورین و حتی ما توصیه میکردیم استفاده از تست های نشان دار شده طول سال خود دانش آموزه. این روشی مرسومه که بازدهی خوبی هم داشته اما کافی نبوده. چرا که در این حالت مرور اتفاق میفته اما پیدا کردن نقاط ضعف خیر. بالاخره تستی که قبلا حل شده و پاسخش دیده شده حتی اگه بار اول هم قادر به پاسخگوییش نبودید بار دوم خواهید بود اما این قضیه دال بر تسلط شما بر اون مبحث نیست. یه ضرب المثل قدیمی هست که میگه مسئله چون حل شود آسان شود.
خب راهکار چیه پس؟ بخشی از موسسات کنکور این مورد رو نیازسنجی کردند و با طراحی کلاس های نکته و تست بهش پاسخ دادند اما ما در گروه آموزشی ماز احساس کردیم به چیز بیشتری نیازه. بنابراین نشستیم و فکر کردیم تا بتونیم یه چیز خفن برای دانش آموزانمون طراحی کنیم که واقعا پاسخگو باشه و بتونه مفید فایده واقع بشه. اینجا بود که پکیج دوپینگ ماز متولد شد!

برای ثبت نام پکیج دوپینگ ماز کلیک کنید
کد تخفیف 10 درصدی هدیه : mazoff
مرجع کد تخفیف ماز : سایت کانال تخفیف

پکیج دوپینگ ماز چیه؟ چرا دوپینگ؟ چرا ماز؟
موسسه ماز حدود 6 ساله که در حوزه کنکور فعاله و توی این سال ها تونسته توجه عده زیادی از دانش آموزان رو به خودش جلب کنه. البته این جلب توجه به سود مخاطبینش هم تموم شده چون غالبشون هر ساله جزو نفرات برتر کنکور سراسری هستند که در تاپ ترین دانشگاه های ایران پذیرفته میشن و تحصیل میکنن و این تنها انگیزه ما برای ادامه راه بوده. طی 2 3 سال گذشته بارها اسم ماز به دلیل مشابهت بالای سوالات آزمون های آزمایشیش با کنکور سر زبون ها افتاد و حتی شائبه ای ایجاد شده بود که ماز با سازمان سنجش در ارتباطه که تکذیب شد. خب پس تا اینجای کار فهمیدید که تخصص ما پیش بینی دقیق سوالات کنکوره. گفتیم خب چرا این تخصص رو توی دوران جمع بندی به دانش آموزامون ارایه نکنیم؟ بنظرم بتونید حدس بزنید پکیج دوپینگ چیه و ماجرا از چه قراره؟

ما در پکیج دوپینگ به نیاز های دوران جمع بندی یک کنکوری در بالاترین سطح کیفیت پاسخ دادیم. در این پکیج ما بجای برگزاری کلاس برای شما آزمون برگزار میکنیم. آزمون هایی که هر روز یک فصل از درس های زیست و ریاضی رو براتون میبنده و تامام. این آزمون ها رتبه و تراز ندارند و درصد شما بهمراه یک پاسخنامه تشریحی کامل و چکیده که شامل نکات مهم و کنکوری اون مبحث هست در اختیارتون قرار میگیره. دوپینگ ماز شامل یک دوره 30 روزه و یک دوره 20 روزست. دوره اول هر روز یک فصل رو آزمون میدید و دوره دوم هم شامل آزمون های جامع شبیه ساز کنکوره. برنامه دقیق این پکیج در صفحه مربوطه فروشگاه ماز موجوده.
اگر با موسسه ماز آشنایی داشته باشید میدونید که ما محصول بی کیفیت دست کسی نمیدیم و همیشه بنامون بر ارایه با کیفیت ترین ها بوده. اما خب افرادی که آشنایی قبلی ندارند چطور به ماز اعتماد کنند؟ ما به دلیل اعتماد بالایی که نسبت به بازدهی این پکیج داشتیم براش تضمین بازگشت وجه هم قرار دادیم که برای اولین باره و اگه موسسات دیگه رو بررسی کنید همچین چیزی نخواهید دید. اگر بعد از کنکور به هر دلیلی احساس کردید این پکیج براتون مناسب نبوده کافیه تماس بگیرید ، شماره شبا اعلام کنید و مبلغتون رو پس بگیرید. تضمین از این بالاتر؟

ضمانت نامه بازگشت وجه ماز
سورپرایز ما اینجا تموم نمیشه چون ماز اصلا تمومی نداره ، اگر در دوپینگ ماز شرکت کنید و در هر دو درس زیست و ریاضی درصد 100 کسب کنید، می‌تونید بدون هیچ گونه قرعه کشی، ۲۵میلیون تومان از ماز جایزه نقدی بگیرید (اگر درس زیست را 100 بزنید ، بدون قرعه کشی از ماز سکه تمام بهار آزادی جایزه می‌گیرید) خدا وکیلی دیگه جای هیچ شک و شبهه ای باقی نمیمونه برای ثبت نام کردن یا نکردن ، آزمون های ما از 12 تیر شروع میشه پس تا فرصت هست بجنب و دس دس نکن تا 25 میلیون تومن از کفت نره.
ضمنا اگه میخوای بیشتر با ماز آشنا بشی و نتایج دانش آموزاش رو ببینی یه سر به مقاله " آزمون ماز خوبه؟ " در سایت درس خونا بزن و کامل مطالعش کن ، چند دقیقه بیشتر وقتتون نمیگیره.