به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۸:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۰ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۲۲۰۹۵۷

ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس اشباع شد

گروه جامعه: معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس برای بستری بیماران کرونایی اشباع شده و در حال گسترش تخت‌ها هستیم.
ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس اشباع شد
به گزارش ایسنا،سراج‌الدین عارف‌نیا  اظهار کرد: بر اساس اطلاعاتی که تا هفتم تیرماه استخراج شده، در حال حاضر شهرستان‌های مراوه‌تپه، مینودشت، کلاله، گنبدکاووس و گالیکش در شرق استان و شهرستان‌های بندر ترکمن و گمیشان در غرب استان وضعیت قرمز کرونا قرار دارند و وضعیت در مابقی شهرستان‌ها زرد است.وی بیان کرد: متأسفانه بسیاری از مردم با حضور در مجالس عروسی و عزا به ویروس کرونا مبتلا شدند.معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تأکید کرد: از تمام کسانی که به کرونا مبتلا شده‌اند می‌خواهیم که به مدت دو تا سه هفته از خانه خارج نشوند.عارف‌نیا گفت: اگر فرد مبتلا به کرونا مراقب ندارد و یا به هر دلیلی خروج او از خانه ضروری است، باید حتماً از ماسک استفاده کند. فرد مبتلایی که بدون ماسک بیرون می‌آید مانند راننده‌ای است که سبقت بی‌جا می‌گیرد و باعث کشته شدن افراد دیگر می‌شود.وی با اشاره به آخرین وضعیت بیمارستان‌های استان، گفت: وضعیت در برخی بیمارستان‌ها به‌گونه‌ای است که هر هفته یک بخش که سایر مردم از آن خدمات دریافت می‌کردند را تعطیل می‌کنیم و در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهیم.معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: وضعیت در بیمارستان آق‌قلا بحرانی است و مجبور شدیم بخش ال‌اس‌دی را تعطیل و آن را به بیماران کرونایی اختصاص دهیم.
عارف‌نیا با اشاره به اشباع شدن ظرفیت بیمارستان‌های گنبدکاووس، تصریح کرد: در حال گسترش تخت‌های بستری در بیمارستان‌های این شهر هستیم. در حال حاضر ایجاد بیمارستان صحرایی در دستور کار قرار ندارد.
برچسب ها: ویروس کرونا