به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۲۲۱۰۲
ابراهیم قاسم‌پور:

برای‌خودمتاسفم که دوباره به آبادان برگشتم

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: اگر مشکلات تیم تا یک روز قبل از بازی هفته آینده برطرف شد، می‌مانم، در غیر این صورت به کار خود ادامه نمی‌دهم.
ابراهیم قاسم‌پور درخصوص مشکلات تیمش بیان کرد: من اعلام می‌کنم که نتایج ضعیف تیم هیچ ارتباطی به من ندارد. من تا یک روز قبل از بازی هفته آینده صبر می‌کنم، اگر مشکلات تیم حل شد در تیم هستم، در غیر این صورت به کار خود ادامه نمی‌دهم. در قرارداد من با باشگاه یک بند وجود دارد که اگر باشگاه به تعهدات خود عمل نکرد، می‌توانم یک طرفه قرارداد را لغو کنم. همچنین باشگاه هم می‌تواند همین کار را انجام دهد و این موضوع دو طرفه است.

وی تصریح کرد: من هیچ‌ وقت برای پول و قرارداد دغدغه فکری ندارم و با باشگاه بحث نمی‌کنم. چهار ماه از حضور من در این تیم می‌گذرد اما به جز آقای گودرزی که مدیرعامل تیم است، هیچ یک از مسوولان با ما جلسه‌ای نداشته‌اند و در تمرینات حضور پیدا نکرده‌اند تا مشکلات ما را ببینند و رسیدگی کنند. سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در ادامه گفت: بازیکن عصای دست و ابزار کار من است. پسر یکی از بازیکنان تیم تصادف کرده و پولی برای هزینه‌های درمان آن ندارد و بازیکنی که فکرش مشغول باشد، نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد. چرا همیشه نوک پیکان به سمت من است؟ من تا همین لحظه‌ که با شما صحبت می‌کنم جوابگوی نتایج ضعیف تیم نیستم و خود مسوولان باید جوابگو باشند.

وی در خصوص وضعیت مالی بازیکنان تیمش بیان کرد: بازیکنی که با ما قرارداد بسته، پولش را می‌خواهد اما خیلی از آقایان می‌گویند همه باشگاه‌ها مشکل مالی دارند، پس چرا باشگاه نفت تهران مشکل مالی ندارد؟ تیم ما تیم نفت است و نباید مشکل مالی داشته باشد. خیلی از بازیکنان به خاطر من به این تیم آمدند چرا که من به آن‌ها گفته بودم که در این تیم زودتر از همه جا به پول خود می رسند اما حرف ما هم دروغ از آب درآمد. در هر صورت من تا یک روز قبل از مسابقه آینده هستم اما اگر بعد از آن روز پول آمد، دیگر نیستم.

قاسم‌پور گفت: چهار ماه است در این تیم فعالیت می‌کنم در صورتی که هنوز به من یک دست لباس تمرین نداده‌اند. من این مشکلات را باید به چه کسی بگویم؟ البته من نیازی به این چیزها ندارم، فقط می‌خواهم مشکلات تیم را بگویم. ما برای مسابقات خود پول قرض می‌کنیم و باید این مشکلات را به چه کسی بگوییم؟ اگر نمی‌توانید تیم را نگه دارید، منحلش کنید و یا مسوولیت آن را قبول نکنید، به هر حال من هم تا یک جایی می‌توانم بازیکنم را با حرف نگه دارم.

وی اظهار کرد: هنوز مشخص نشده مسابقه هفته آینده ما با کدام تیم و در چه روزی است. من که مربی تیم هستم هنوز نمی‌دانم که با چه تیمی مسابقه داریم. من شرمنده این مردم هستم و اول برای مردم آبادان متاسفم که این تیم با این وضعیت اداره می‌شود و دوم برای خودم متاسفم که دوباره به آبادان برگشتم و همچنین به حرف‌هایی که به بازیکنانم زده‌ام، نتوانستم عمل کنم.
مرجع : ایسنا