به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۸:۰۳
کد مطلب : ۲۲۱۰۳
اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم

حاتمی: دایی مثل مَرد گفت بیا پرسپولیس!

گروه ورزشی: مهاجم جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت:فتح‌الله‌زاده به من گفت برو با علی امیری معاون باشگاه استقلال قرارداد ببند ولی من گفتم تنها با شما قرارداد می‌بندم. فرزاد حاتمی پس از پیوستن به تیم پرسپولیس درباره پیوستنش به پرسپولیس، نرفتن به استقلال و... صحبت‌های زیر را مطرح کرد.
حاتمی: دایی مثل مَرد گفت بیا پرسپولیس!
 چطور صحبت از بازگشتت به استقلال مطرح شده بود، به یکباره به پرسپولیس رفتی؟
فوتبال حرفه‌ای است. اول فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشتم ولی به دلیل برخی اتفاقات به فولاد خوزستان پیوستم. ای کاش از ابتدا به پرسپولیس می‌رفتم تا یک نیم فصل سرد را سپری نمی‌کردم هر چند مردم اهواز مردم بسیار خوبی هستند.

پس چرا با فتح‌الله‌زاده آشتی کردی؟
قلعه‌نویی از من خواست با فتح‌‌الله‌زاده آشتی کنم. همان موقع اعلام کردم آشتی من با فتح‌الله‌زاده دلیلی مبنی بر بازگشتم به استقلال نیست. فتح‌الله‌زاده همانجا اعلام کرد برو با علی امیری معاون باشگاه استقلال قرارداد ببند ولی من گفتم تنها با شما قرارداد می‌بندم. پس از آن دیگر تماسی از سوی مسئولان استقلال با من گرفته نشد. با وجود پیشنهاداتی که داشتم صبر کردم اما وقتی پیشنهاد علی دایی و پرسپولیس به دستم رسید تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم.

 فکر می‌کنی هواداران استقلال چه واکنشی نسبت به رفتنت به پرسپولیس داشته باشند؟
هواداران استقلال خودشان قاضی باشند. من به دفتر فتح‌الله‌زاده رفتم و با او آشتی کردم در حالی هم که مقصر نبودم، به خاطر «ریش سفید» فتح‌الله‌زاده و درخواست قلعه‌نویی به دفتر مدیرعامل استقلال رفتم. فتح‌الله‌زاده به من گفت با معاون باشگاه قراردادت را امضا کن ولی من به او گفتم تنها با شما قرارداد می‌بندم.

 یعنی تنها مشکلت برای پیوستن به استقلال علی امیری معاون این باشگاه بود؟
مشکلم معاون باشگاه استقلال نبود ولی اگر فتح‌الله‌زاده دوست داشت به استقلال بازگردم همان روز این موضوع را به من می‌گفت.

 فکر می‌کنی استقلالی‌ها برای بازگشتت به استقلال مُصر نبودند؟
نمی‌دانم.

 شاید عجله کردی و آنها قصد داشتند تو را به استقلال بازگردانند؟
من بازیکن کوچکی نیستم که روی زمین بمانم و بخواهم منتظر پیشنهاد تیمی باشم. شاید کسی قدر مرا نداند اما خودم که قدر خودم را می‌دانم. بابت پیشرفتم هر کاری می‌کنم.

 دوست صمیمی‌ات در استقلال یعنی حنیف عمران‌زاده چه واکنشی به رفتنت نشان می‌دهد؟
حنیف صددرصد به تصمیم من احترام می‌گذارد و می‌داند باید برای پیشرفتم خیلی زود تیمم را انتخاب می‌کردم. مطمئنا حنیف به من حق می‌دهد که برای پیشرفتم هر جایی بروم. وقتی پیشنهاد علی دایی به من رسید تصمیم گرفتم به پرسپولیس بروم. دایی مثل مَرد به من گفت بیا پرسپولیس و من هم با این تیم قرارداد بستم.

 از الان برای عمران‌زاده در دربی کُری می‌خوانی؟
من و حنیف در تمرینات استقلال با هم دعوا داشتیم چه برسد به دربی! با این وجود برای او کُری نمی‌خوانم. برای محسن بنگر کُری می‌خواندم که اکنون در پرسپولیس حضور دارد. البته در دربی با حنیف مسابقه تک به تک می‌دهم.

 فکر می‌کنی قلعه‌نویی چه واکنشی داشته باشد؟
همانطور که گفتم منتظر استقلال بودم ولی نمی‌دانم چرا خبری از آنها نشد. منتظر بودم استقلالی‌ها با حفظ احترام به من بگویند بیا قرارداد ببند. با وجود اینکه از تیم‌های دیگری پیشنهاد داشتم راحت پیشنهاد پرسپولیس را قبول کردم. متاسفانه استقلالی‌ها قدر من را ندانستند.

 پس از رفتنت به پرسپولیس دوستان صمیمی‌ات در استقلال یعنی مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده با تو تماس نگرفته‌اند؟
تماسی نگرفته‌اند ولی آنها می‌دانند من بچه جوادیه تهران هستم و مرام و معرفت دارم.

 فکر می‌کنی هواداران پرسپولیس تو را بپذیرند؟
امیدوارم جواب اعتماد دایی را بدهم و با بازی‌های خوبی که انجام می‌دهم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. تنها 6 سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم و با استقلال و سپاهان قهرمان لیگ و با تیم تراکتورسازی نایب قهرمان شدم. افتخارات کمی نیست و امیدوارم با پرسپولیس در این فصل قهرمان شوم.
مرجع : تسنیم

محمود هستم ن دکتر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۹:۰۹
این همه بازیکن درست و حسابی علی دایی به چ بازیکنایی دل خوش کرده سیدصالحی و این یارو!همین کارو رو کرده که تیم اول لیگ و تیم 14هم لیگ گل زدشون مساویه واقعا مسخره نیست مس کرمان تیم اخر جدول 9 امتیاز داره 10 گل زده اونوقت تیم اول جدول 27 امتیاز و 13 گل وباز برو فرزاد حاتمی بگیر!!!!!!!!!!!!! (173585)
یاشاسین اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۱:۲۳
اشتباه می کنی محمد خان! حاتمی بازیکت توانمندی است. پارسال که رفت استقلال گفتم استقلال عجب صیدی کرده. حاتمی به تیم ملی هم دعوت شد اما استقلال قدرش را ندانست. امسال هم که رفت فولاد گفتم چه حیف که پرسپولیس نگرفتش. من مطمئنم حاتمی حتی از سید صالحی دوست داشتنی هم بهتره. (173692)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۱:۰۳
همون آقا 6 ماه دیگه بهت میگه برو (173680)