به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۹:۳۴
کد مطلب : ۲۲۱۱۱

دومین‌شگفتی؛ساحلي‌ایران، برزیل را هم برد!

گروه ورزشي: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین بازی خود در مسابقات بین قاره‌ای امارات برابر برزیل به برتری رسید تا بعد از پیروزی مقابل روسیه دومین شگفتی این مسابقات را خلق کند.
به گزارش مهر، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران دومین بازی خود را در رقابتهای بین قاره‌ای مقابل برزیل برگزار کرد. در این بازی که از ساعت 17:30 امروز چهارشنبه در شهر دوبی امارات برگزار شد تیم ایران برابر تیم نامدار برزیل در مجموع با نتیجه 7 بر 5 به پیروزی رسید. دو تیم در وقت های معمول و سه دقیقه اضافی تن به تساوی 4 - 4 دست یافتند و بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

وقت اول این باز با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. ابتدا برزیل با گل سیسینو از تیم ایران پیش افتاد اما بلافاصله پیمان حسینی دروازه بان ایران با شوتی از راه دور و دیدنی دروازه حریف را باز کرد و اجازه نداد شادی طلایی‌پوشان برزیل دوام داشته باشد. این دو گل البته پایان کار دو تیم در وقت اول نبود.

برزیل بار دیگر دروازه تیم ایران را گشود و دو بر یک از قهرمان آسیا پیش افتاد ولی ضربه قیچی برگردان زیبای بلوک باشی برای دومین بار کار را به تساوی کشاند تا در پایان وقت نخست نتیجه تساوی برای ایران و برزیل رقم بخورد.

در وقت دوم هر دو تیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و حملات مداومی را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند ولی این تیم کشورمان بود که به گل رسید. این بار هم بلوک باشی بود که دروازه برزیل را گشود تا تیم کشورمان 3 بر 2 از این تیم بزرگ جهان پیش بیافتد. برزیل در ادامه کار فشار زیادی را وارد کرد با این حال تیم ایران هم در ضد حملات دارای موقعیت‌هایی شد که هیچ کدام نتیجه بخش نبود و این وقت با حساب 2 - 3 به نفع تیم ایران خاتمه یافت.

برزیل در شروع وقت سوم به گل تساوی دست یافت. خطای پنالتی که بازیکن تیم ایران مرتکب شد این فرصت را به سیسینیو داد تا گل سوم برزیل را به ثمر برساند. در ادامه برزیل سعی کرد تیم ایران را تحت فشار قرار دهد ولی بار دیگر تیم ایران به گل رسید. این بار مهدی حسنی دروازه برزیل را گشود تا قهرمان آسیا از مدعی همیشگی جهان پیشی بگیرد. برزیل در فاصله دو دقیقه به پایان بازی روی یک ضربه خطا به گل رسید و کار را بار دیگر به تساوی کشاند. ضربه خاویر را ابتدا حسینی دفع کرد ولی در برگشت بازیکن برزیلی ریباند کرد و کار را به تساوی کشاند و بازی به وقت اضافی کشیده شد.

در وقت اضافی هم گلی رد و بدل نشد و مهم‌ترین اتفاق آن شوت زیبای بازیکن برزیل و واکنش استثنایی دروازه‌بان ایران بود که مانع از گل شدن این توپ شد تا کار دو تیم به ضربات پنالتی کشیده شود. نخستین ضربه را نادری برای ایران زد که به گل تبدیل شد و برای برزیل هم خاویر گلزنی کرد. پنالتی دوم ایران را نیز مهدی حسنی تبدیل به گل کرد اما ضربه دوم برزیلی ها را پیمان حسینی مهار کرد. احمدزاده سومین ضربه ایران را وارد دروازه کرد و بدین ترتیب تیم ایران برزیل را در ضربات پنالتی 7 بر 5 شکست داد.

تیم ایران روز گذشته در نخستین بازی خود روسیه، قهرمان جهان را در ضربات پنالتی شکست داده بود.
ایران فردا پنجشنبه در سومین دیدار گروه B با ایتالیا دیدار خواهد کرد.

یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۰:۰۵
دمشون گرم که دل ملتو شاد کردن.... (173624)
م ح س ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۰:۳۶
ماشاالله ماشاالله به این بازیکن های با غیرت ماشاالله به تدبیر و امیدی که تمام کشور رو گرفته تبریک تبریک تبریک (173652)
غیرت ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۰:۵۰
دم همه شون گرم...
دوستای سابق محمود یکی یکی در برابر عظمت ایران زانو می زنند :)))))
فقط مونده ونزوئلا و کوبا :))))))))) (173663)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۱:۲۸
ای ول بچه ها! خسته نباشید! (173695)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۲:۵۵
امــــیدمون یواش یواش داره بر میگرده فقط میترسم ....... (173739)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۲۳:۱۳
روحانی مچکریم (173759)
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۰۰:۵۹
این موفقعیتها را به حساب این دولت نذارید همانطور که مشکلات کنونی کشور در عرصه های سیاسی و اقتصادی را پای این دولت نمیذاریم (173804)
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۰۰:۴۲
کاش میشد مستقیم از تلویزیون دید (173800)
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۰۱:۰۶
برزیل رو سوراخ کردن ایول به این همه افتخار (173808)
۱۳۹۲/۰۸/۳۰ ۰۱:۱۰
خبرهای خوبخدا رو شکر از همه خبرهای خوب،امیدوارم با شروع رفع تحریمها با تدبیر تیم کاربلد مذاکره کننده هسته ای شادیهای ملت تکمیل شود (173810)