به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۲۲۱۱۵۱

مشکلات با یک قیام و قعود حل نمی‌شود

مشکلات  با یک قیام و قعود حل نمی‌شود
گروه سیاسی: یک عضو شاخص جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ما به صورت جدی با مشکلات تحریم مواجه هستیم، از سوی دیگر بیماری کرونا هم تاثیراتی در حوزه‌های اقتصادی داشته و انتظارات ما از دولت باید در حد معقول و متعارف باشد.

حجت الاسلام سید محمد غروی،درخصوص برخی اظهارنظرها از سوی نمایندگان و موضع‌گیری‌های تند علیه دولت، گفت: آقایان اگر فکر می‌کنند که کارشناس هستند، باید نقش خود را ایفا کرده و نظرات کارشناسی ارائه دهند اما نظرات کارشناسی‌ آن‌ها باید مبتنی بر واقعیت‌های موجود باشد، مساله دیگر این است که اکنون باید بنا بر تعامل مثبت با دولت باشد و بتوانند مشکلات دولت را کم کنند نه اینکه خدایی نکرده مشکلات دولت را بیشتر کرده و موانعی برای کارهای مثبت دولت ایجاد کنند. وی ادامه داد: اکنون شرایط در کشور به گونه‌ای است که همه قوا باید باهم همکاری داشته باشند و به یکدیگر کمک و مشورت بدهند تا هرچه بیشتر در حل مشکلات موفق باشند.

غروی همچنین درخصوص اینکه اولویت کنونی مجلس باید موضوعات فرهنگی باشد یا مسائل اقتصادی، اظهار داشت: فرهنگ و اقتصاد هر دو دارای اولویت هستند، با توجه به انبوه مشکلاتی که وجود دارد، اقتصاد اهمیت بیشتری دارد. همچنین اکنون برای اظهارنظر قطعی درخصوص نحوه کارکرد مجلس کمی زود است اما امیدواریم مجلس بتواند با همکاری دولت و سایر نهادها مشکلات را از پیش ‌روی مردم و کشور بردارد، البته باید توجه داشته باشیم که مشکلات کنونی ما هم به این شکل نیست که صرفا با یک تصمیم و یک قیام و قعود، به یکباره حل شود.


 
مرجع : ایلنا
برچسب ها: مشکلات کشور