به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۵۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۵ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : ۲۲۱۵۸۴

ثبت رکورد موارد جدید ابتلا به کرونا در جهان

گروه جامعه: سازمان جهانی بهداشت (WHO) از ثبت رکورد افزایش موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در جهان طی ۲۴ ساعت خبر داد.
ثبت رکورد موارد جدید ابتلا به کرونا در جهان
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، آمار مبتلایان جدید بیماری کووید-۱۹ در جهان طی ۲۴ ساعت به رکورد جدیدی رسیده و رقم ۲۱۲ هزار و ۳۲۶ مورد ثبت شده است.این سازمان اعلام کرد: طی مدت ۲۴ ساعت ۲۱۲ هزار و ۳۲۶ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ ثبت شده که بیشترین رقم در کشورهای ایالات متحده آمریکا، برزیل و هند بوده است.رکورد پیشین ثبت بیشترین آمار مبتلایان بیماری کووید-۱۹ طی یک روز به بیست و هشتم ماه ژوئن بازمی‌گردد که طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت ۱۸۹ هزار و ۷۷ مورد ابتلا طی یک روز شناسایی شده بود.
در ایالات متحده آمریکا ۵۳ هزار و ۲۱۳ مورد جدید ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شده و برزیل با ۴۸ هزار و ۱۰۵ و هند با ۲۲ هزار و ۷۷۱ مورد در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.در سراسر اروپا این رقم به ۱۹ هزار و ۶۹۴ نفر رسیده است.به گزارش اسکای نیوز، درحالیکه نگرانی‌ها در بسیاری از نقاط جهان حول موج دوم شیوع بیماری کووید-۱۹ است در آمریکا همچنان موج نخست بیماری پایان نیافته است. روز شنبه در ایالت فلوریدا رکورد مبتلایان بیماری کووید-۱۹ ثبت شد که نشان می‌دهد همه‌گیریِ کروناویروس در بسیاری از مناطق آمریکا رو به افزایش است.