به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : ۲۲۱۶۸۸

چطور یک اقامت ارزان را در هتل‌های شیراز تجربه کنیم؟

گروه گردشگری: در مورد شیراز و زیبایی‌های آن بسیار گفته شده است؛ از بهارنارنج‌های خوش عطر و رنگ آن تا باغ‌های بهشتی‌اش. حالا دیگر همه می‌دانند که کوچه پس کوچه‌های شیراز را در بهار باید گَز کرد و روایت‌های تاریخی اش را از زبان ارگ کریم خان، مجموعه وکیل و مسجد نصیرالملک شنید. اما همه هم دنبال اقامت در هتل‌های لوکسی چون هتل چمران یا هتل بزرگ شیراز نیستند.
برای برخی اقامت ارزان در شیراز یعنی قرار است بیشتر پول خود را صرف گشت و گذار کنید. چطور می‌توانید یک اقامت اقتصادی را تجربه کنید؟ در مطلب چطور یک اقامت ارزان را در هتل‌های شیراز https://jainjas.com/shiraz تجربه کنیم، جااینجاس پاسخ شما را داده است.

فصل خلوت را برای سفر به شیراز انتخاب کنید
قدم اول برای یک اقامت ارزان، انتخاب زمان مناسب رزرو هتل در شیراز است. اگر می‌خواهید شیراز را فقط در بهار به ویژه ایام عید ببینید، باید فکر قیمت بالای هتل‌ها را هم بکنید. از آنجایی که این شهر در بهار مهمان‌های بیشتری دارد، قیمت هتل‌ها هم بالاتر می‌رود. به ویژه در اردیبهشت ماه که هم وصف بهارنارنج‌ها مسافران را به شهر می‌کشاند و هم روز بزرگداشت سعدی؛ با بیشترین قیمت مواجه خواهید شد. به طور خلاصه تجربه یک اقامت ارزان در اقامتگاه‌های شیراز در پاییز و زمستان محتمل تر است تا بهار و تابستان.

به هتل‌های کم ستاره تر فکر کنید
تعداد ستاره کمتر به این معنی نیست که قرار است از امکانات رفاهی بی بهره باشید. تتنوع هتل‌ها در شیراز آنقدر هست که بتواند هر مسافری با هر بودجه ای را راضی کند. پیشتر ارزان ترین هتل‌های شیراز را به شما معرفی کرده ایم. می‌توانید از این مطلب کمک بگیرید. علاوه بر این در معرفی بهترین هتل‌های شیراز از نظر مسافران، می‌توانید نام هتل‌های محبوب و اقتصادی را هم ببینید.

بیشتر بخوانید:
پنجره‌های کدام هتل شیراز به ارگ کریم خان باز می‌شوند؟
با امکانات تفریحی، سلامتی و پذیرایی بلندترین هتل شیراز آشنا شوید
راهنمای سفر به شیراز؛ 6 نکته مهم که نباید فراموش کنید
اقامت در یک هتل لوکس بر فراز کوه‌های شیراز چه حسی دارد؟

موقعیت مکانی هتل‌ها را فراموش نکنید
شیراز شهر بزرگی است و در هر چهار گوشه آن هتل دیده می‌شود. اما نکته مهمی که باید هنگام رزرو هتل در شیراز به آن توجه کنید، فاصله آن تا مکان‌های مهم شهر است. البته این موضوع به هدف و نحوه سفر شما هم بستگی دارد. مثلا اگر با هواپیما به شیراز آمده اید، انتخاب هتلی که ترانسفر فرودگاهی دارد، یک گزینه مطلوب است، اما تنها راه نیست. می‌توانید یکی از 6 هتل نزدیک به فرودگاه شهید دستغیب شیراز را رزرو کنید. در اینصورت مسافت کمتری تا فرودگاه پیش روی شما است.

برای اینکه فاصله هتل تا مکان مورد نظرتان را بدانید، این امکان را دارید که هنگام رزرو آنلاین هتل جااینجاس، از فیلتر آدرس استفاده کنید. راه دیگر توجه به فاصله هتل تا مکان‌های مهم است که در صفحه ویژه هر هتل آورده شده است. علاوه بر اینها در مطلب مهم ترین و جامع ترین نکات رزرو هتل در شیراز، نزدیک ترین هتل‌ها به جاذبه‌های شهر را برایتان فهرست کرده ایم. بیشتر این هتل‌ها در مرکز شهر قرار داشته و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه هستند.

از یک سایت معتبر هتل خود را رزرو کنید
با توجه به اینکه این روزها رزرو آنلاین هتل جای خود را در میان مسافران باز کرده، انتخاب یک سایت معتبر اهمیت زیادی دارد. شما باید این امکان را داشته باشید که هتل‌ها را با بیشترین تخفیف و کمترین قیمت رزرو کنید. به علاوه تنوع هتل‌ها نیز به شما اجازه می‌دهد که با توجه به بودجه خود هتل‌های سه ستاره، هتل‌های ارزان یا هتل آپارتمان‌ها را انتخاب کنید. جااینجاس در صفحه رزرو هتل در شیراز بیش از 30 هتل را برای شما گردآوری کرده است.
از این میان شما با استفاده از فیلتر قیمت یا ستاره، به هتل مورد نظرتان نزدیک خواهید شد. در پایین صفحه نیز هتل‌های سنتی شیراز، هتل‌های لوکس شیراز و هتل‌های شیراز با قیمت مناسب دسته بندی شده اند. از این صفحات هم می‌توانید برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید.