کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پنج بلیط هواپیما داخلی خوش قیمت که باید آنها را برای سفرهای تابستانی بخرید!

16 تير 1399 ساعت 11:26

گروه گردشگری: این روزها با رسیدن فصل تابستان و افزایش مسافرت‌ها، همه به دنبال راهی برای کاهش هزینه‌های سفر خود هستند. هزینه‌هایی که خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، اقامت و خورد و خوراک را شامل می‌شود. اما شاید یکی از بزرگترین و قابل توجه ترین آنها همین خرید بلیط هواپیما باشد. از این رو اگر برای یک سفر خانوادگی برنامه ریزی می‌کنید و از قضا مایل هستید تا به یکی از شهرهای ایران سفر کنید حتماً با قاصدک 24 در ادامه مطلب " پنج بلیط هواپیما داخلی خوش قیمت که باید آنها را برای سفرهای تابستانی بخرید! " همراه باشید.


ترفندهای خرید بلیط هواپیما داخلی
پیش از هر چیز بد نیست بدانید که برای خرید بلیط هواپیما داخلی با قیمت مناسب باید ترفندهای خاصی را دنبال نمایید. مثلاً به این نکته توجه داشته باشید که هر مقصدی برای سفر در تابستان مناسب نیست و بلیط هواپیما برخی از شهرها ممکن است در فصل گرما قیمت بیشتری داشته باشد. به عنوان نکته دوم باید به شما بگوییم که اگر می‌خواهید بلیط ارزان قیمت تری را خریداری کنید بهتر است حتماً از یک هفته مانده به تاریخ مورد نظر خود، قیمت‌ها را چک کنید تا در نهایت بتوانید بلیط سفر خود را با قیمت مناسب تری بخرید.
فراموش نکنید که گاه ممکن است پس از طی یک مسیر کوتاه با اتوبوس و آغاز سفر از مبدایی دیگر، هزینه کل کمتری را برای سفرتان بپردازید. پس این نکته را نادیده نگیرید و در چنین مواقعی از بلیط اتوبوس کمک بگیرید. در نهایت نیز سعی کنید تا سامانه ای را برای خرید ملزومات سفر خود انتخاب کنید که خدمات جامعی را به شما ارائه کند. در این صورت ممکن است بتوانید با خرید یک یا دو خدمت، باقی خدمات را به صورت رایگان یا همراه با تخفیف خریداری کنید. البته برای این منظور می‌توانید از قاصدک 24 کمک بگیرید. سامانه خرید اینترنتی بلیط سفر قاصدک 24 ضمن اینکه ارزانترین قیمت‌ها را به کاربران خود ارائه می‌دهد به آنها امکان می‌دهد که کلیه ملزومات مورد نیاز خود را از یک سایت خریداری کنند.


بر همین اساس شما می‌توانید بلیط هواپیما داخلی و خارجی چارتر یا سیستمی مورد نظر خود را در کنار بلیط قطار و اتوبوس، از این سامانه خریداری کنید. برای رزرو هتل در سراسر کشور با بهترین قیمت وخرید بیمه مسافرتی به صورت آنلاین نیز می‌توانید از دیگر خدمات این مجموعه بهره بگیرید. فراموش نکنید که با خرید بلیط هواپیما خارجی از قاصدک 24 در برخی از مسیرهای آسیایی می‌توانید بیمه مسافرتی خود را به صورت رایگان دریافت نمایید، پس از امکانات این سایت غافل نشوید.

خرید بلیط هواپیما کیش
کیش از جمله مناطق گرمسیری ایران است از این رو اغلب مسافران ترجیح می‌دهند تا در فصول خنک تر سال به آن سفر کنند. اما کیش در تابستان نیز از جاذبه‌های بسیاری برخوردار است که ما نیز در مطلب " 5 عاملی که باعث می‌شوند بلیط هواپیما کیش را در تابستان بخرید! " به برخی از آنها اشاره کرده ایم. به همین جهت نیز برخی با توجه به قیمت مناسب بلیط هواپیما کیش و جاذبه‌های گردشگری آن، این جزیره زیبا را مقصد مناسبی برای سفرهای تابستانی می‌‌دانند.

بلیط هواپیما بوشهر
بوشهر از جمله دیگر شهرهای جنوبی ایران است که آب و هوایی گرم و شرجی دارد به همین جهت نیز بلیط هواپیما آن در فصل تابستان با قیمت کمتری به فروش می‌رسد. این ویژگی برای برخی از مسافران که قصد دارد به منظور تفریح و سیاحت به بوشهر سفر کنند، فرصت مناسبی را رقم می‌زند تا از تعطیلات تابستانی خود بهره بگیرند.

بلیط هواپیما رشت
پایتخت نشینان و اغلب کسانی که ساکن شهرهای مرکزی ایران هستند اغلب با خودروی شخصی خود به شهر باران سفر می‌کنند. اما اگر شما ساکن یکی از شهرهای جنوبی ایران باشید قطعاً بهتر است برای سفر خود، بلیط هواپیما رشت را خریداری نمایید. شما با استفاده از این مسیر پروازی، در مدت زمانی کوتاه به شهری سرسبز و خوش آب و هوا می‌رسید که تابستانی سبز و پر باران را برایتان به ارمغان خواهد آورد. پس از این فرصت بهره بگیرید و با خرید بلیط هواپیما رشت با بهترین قیمت در فصل تابستان یک سفر متفاوت را تجربه کنید.



بلیط هواپیما تبریز
برای سفر به تبریز از مبدا شهرهای مختلف ایران می‌توانید هم از بلیط قطار و هم از بلیط هواپیما استفاده نمایید. سفر در فصل تابستان به شهر آذری زبانان ایران سفری خنک و لذت بخش خواهد بود اما باید انتظار ازدحام جمعیت را نیز در اماکن گردشگری این شهر داشته باشید. بنابراین اگر مشکلی با شلوغی ندارید حتماً به خرید بلیط هواپیما تبریز در فصل تابستان نیز فکر کنید.

بلیط هواپیما مشهد
برای اغلب خریداران بلیط هواپیما مشهد، زمان اهمیت چندانی ندارد. به همین جهت این بلیط تقریباً در تمام طول سال به فروش می‌رسد. اما در فصل تابستان معمولاً به خاطر افزایش تقاضا برای خرید، این بلیط پرواز داخلی نیز توسط ایرلاین‌های گوناگون با بازه نرخی متفاوتی به مسافران ارائه می‌شود تا خریدار بتواند بسته به بودجه سفر خود، بلیط هواپیما مناسبی را خریداری نماید. از این رو می‌توان گفت که بلیط هواپیما مشهد نیز یکی از خوش قیمت ترین بلیط‌های تابستانی در مسیرهای داخلی است.



در پایان یادآور می‌شویم که برای خرید بلیط هواپیما داخلی خود از هر مبدا به هر مقصد دلخواه، تنها کافی است به صفحه نخست سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید. البته ناگفته نماند که برای انجام این خرید می‌توانید از نسخه اندروید اپلیکیشن خرید بلیط سفر قاصدک 24 نیز بهره بگیرید.
 


کد مطلب: 221691

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/221691/پنج-بلیط-هواپیما-داخلی-خوش-قیمت-باید-سفرهای-تابستانی-بخرید

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir