به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۲۲۱۹۳۶
اوج‌گیری کرونا را پیش‌بینی‌ می‌کردیم

درباره لیگ باید هوشمندانه تصمیم گرفت

گروه ورزشی: یک کارشناس فوتبال گفت: در تصمیم برای برگزاری لیگ باید خیلی هوشمندانه عمل کنیم چرا که خدای نکرده اگر اتفاقی بیفتد قطعا کسی خود را نمی‌بخشد.
درباره لیگ باید هوشمندانه تصمیم گرفت
به گزارش ایسنا، بیژن ذوالفقارنسب درباره کاهش کیفیت لیگ برتر فوتبال بعد از شروع دوباره اظهار کرد: در سال‌هایی که مشکلی مثل کرونا نداشتیم در ابتدای لیگ و بعد از شروع دوباره دچار افت کیفیت می‌شدیم و همیشه کار با مشکلاتی همراه بوده است. با تغییر و تحول‌هایی که در تیم‌ها به وجود می‌آید و دوری حدودا ۹۰ روزه بازیکنان از شرایط مسابقه، رقابت‌ها با افت مواجه می‌شوند اما آن چیزی که ناراحت کننده است مصدومیت بازیکنان است که بین آن‌ها بازیکنان تیم‌ملی هم می‌تواند باشد.او ادامه داد: در تهران و دیگر استان‌ها کرونا اوج گرفته است و این مساله باید در نظر گرفته شود. با هماهنگی با ستاد کرونا در ورزش باید یک تصمیم درست گرفته شود. در این خصوص باید خیلی هوشمندانه عمل کنیم چرا که خدای نکرده اگر اتفاقی بیفتد قطعا کسی خود را نمی‌بخشد.    
این کارشناس فوتبال اضافه کرد: مدتی پیش در کانون مربیان فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص تعطیلی لیگ صادر کردیم و خیلی از فوتبالی‌ها و افراد منتسب به باشگاه‌ها به این اطلاعیه واکنش نشان دادند اما پیش‌بینی ما درست بود. همه گفتند دیگر کرونا تمام شده است اما دیدید که دوباره این ویروس فراگیر شد. مثلا در کردستان ابتدا شرایط خوب بود و سپس به اوج رسید و در خوزستان هم به همین صورت اتفاق افتاد.او ادامه داد: در حال حاضر دو هفته‌ای است که کرونا در تهران هم اوج گرفته است و کسی این مساله را پیش بینی نمی‌کرد. باز هم ممکن است این ویروس اوج بگیرد و به نظر من مدیران باشگاه‌ها باید یک جلسه برگزار کنند و درباره این مساله تصمیم درستی گرفته شود. امیدوارم با مشورت و برگزاری جلسه‌ای مشترک تصمیم درستی گرفته شود.