کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نخست‌وزیر رژيم اسرائیل:

حل‌مسئله‌ایران مثل‌سلاح‌شیمیایی‌سوریه!

30 آبان 1392 ساعت 22:22

گروه بين‌الملل: نخست‌وزیر رژيم اسرائیل پس از مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در مسکو به خبرنگاران گفت که مسئله هسته‌ای ایران باید به همان شیوه برخورد با سلاح‌های شیمیایی سوریه حل شود!


نتانیاهو گفت: خواستار حل دیپلماتیک و مسالمت آمیز مشکل هسته ای ایران است اما راه حلی واقعی باید برای آن پیدا شود که تنها با قاطعیت می‌توان به آن دست یافت. او افزود: جامعه بین المللی باید اطمینان حاصل کند که ایران با اجرای قطعنامه‌های شورای امنیت، غنی سازی اورانیوم را متوقف کند، ذخایر اورانیوم غنی شده را به خارج بفرستد و راکتور آب سنگین اراک را برچیند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنين در جمع رهبران یهودی‌ها در مسکو گفت که ایران به سلاح‌های هسته‌ای دست نخواهد یافت. بنیامین نتانیاهو، در جمع رهبران یهودی روسیه بار دیگر ادعاها درباره برنامه هسته‌ای ایران را تکرار کرد و گفت که ایران به سلاح اتمی دست نخواهد یافت. وی گفت که پیام یوتیوبی محمد‌جواد ظریف، چهره واقعی ایران نیست و این ویدئو تبلیغاتی است! نخست‌وزیر اسرائیل افزود جمهوری اسلامی همچنان خود را متعهد به پاک کردن اسرائیل از نقشه جهان می‌داند. نتانیاهو گفت: «آنها (ایران) نباید به سلاح هسته‌ای برسند و من قول می‌دهم که به این سلاح‌ها نمی‌رسند.»


کد مطلب: 22214

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/22214/حل-مسئله-ایران-مثل-سلاح-شیمیایی-سوریه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir