به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۰ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۲۲۲۲۰۶

خودمان سرنوشت گل‌گهر را رقم می زنیم

گروه ورزشی: سرمربی گل گهر می گوید در وضعیتی هستند که نباید به عملکرد رقبا توجهی داشته باشند و می توانند خودشان سرنوشت این تیم را در پایان فصل رقم بزنند.
خودمان سرنوشت گل‌گهر را رقم می زنیم
به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با پیکان گفت: بازی با پیکان خیلی مهم و تاثیرگذار است. برای همین است که نسبت به این بازی احساس مسئولیت خیلی بالایی دارم و به نتیجه بازی امیدوار هستم.وی درباره مصاف با بازیکنان و شاگردان سابق خود در پیکان اظهار کرد: خیلی از این بازیکنان را از تیم های پایه به بزرگسالان پیکان آوردم اما در فوتبال نمی‌توانید به گذشته ها فکر کنید. ملاک ارزیابی ما وضعیت کنونی بازیکنان است. تمرکز ما روی عملکرد پیکان در بازی با ذوب آهن و پرسپولیس است و فکر می‌کنم شناخت خوبی از پیکان داریم و به بازیکنان هم منتقل کردیم.سرمربی گل گهر درباره وضعیت روحی و روانی تیمش بعد از دو باخت متوالی در لیگ برتر تصریح کرد: دو باخت متوالی همیشه فشارهایی به دنبال دارد. اما مسئولیت من، اعضای محترم هیات مدیره و باشگاه این است که تا جای ممکن با روحیه بهتر و امیدوار بودن به آینده پیش برویم.جلالی همچنین اعلام کرد تیمش برای این دیدار محروم یا مصدومی ندارد و با تمام قوا به مصاف پیکان می رود.وی درباره به تعویق افتادن بازی پارس جنوبی و استقلال و تاثیر این موضوع به سرنوشت سایر تیم ها گفت: الان در وضعیتی هستیم که لازم نیست به بازی های دیگر نگاه کنیم. ما این موضوع را درک کردیم و می خواهیم خودمان سرنوشت را رقم بزنیم.
او درباره حضور تیم های متمول مانند پیکان، گل گهر، سایپا و ذوب آهن در نیمه پایین جدول رده بندی گفت: این موضوع می تواند خیلی مهم باشد. اگر روال فوتبال درست و صحیح باشد نباید این اتفاق رخ دهد. الان بعضی از تیم ها که خیلی فوتبال خوبی هم بازی می کنند در پایین جدول هستند. مثلا بعضی از تیم ها فوتبال ساده ای بازی می کنند اما بالای جدول هستند. بعضی تیم ها هم با محوریت افراد بازی می کنند. وقتی دوره آماده سازی تا پایان فصل 14 ماه به طول می‌انجامد، نمی توان بازخوردهای خود را مشاهده کرد.
برچسب ها: گل‌گهر سیرجان