به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۹ - ۰۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۲۲۲۳۷۹

6 دلیل برای انتخاب کوش آداسی و استانبول به عنوان مقصد سفر

گروه گردشگری:
ترکیه تحت هر شرایط و در هر زمانی زیبایی‌های خاص خود را دارد. تنوع طبیعت، تاریخ غنی و مردمانی شبیه به خودمان تنها 3 تا از مواردی هستند که اگر روزی به این کشور سفر کنید، متوجه خواهید شد که زیبایی‌های آن کم نیست. البته این زیبایی و علاقه ای که برای سفر به این کشور مخصوصا با تور ترکیه وجود دارد تنها مختص به ایرانیان نیست و باتوجه به آمار منتشر شده توسط سازمان جهانی گردشگری، این کشور توانست در سال‌های اخیر، برای تمام مردم دنیا به یک محبوبیت خاصی دست پیدا کند. آماری که گویای آن است بعد از افت چشم گیر صنعت گردشگری ترکیه در سال‌های 2015 و 2016 به دلیل کودتای ارتش این کشور و بمب گذاری‌ها از جمله حمله به فرودگاه استانبول، حال در طی سال‌های اخیر شاهد آن هستیم که ترکیه همواره در میان 10 کشور توریستی برتر جهان بوده است.
وجود زیباترین و شگفت انگیز ترین شهرهای جهان در این سرزمین، عامل پررنگی در رسیدن به این عناوین برای ترکیه بوده است. هرچند که به هیچ عنوان نمی توان عوامل دیگری چون زیر ساخت و روساخت‌های مناسب همچون راه‌ها، حمل نقل، فرودگاه‌ها و هتل‌ها را در نظر نگرفت.
با این حال در این بخش می‌خواهیم نگاهی به دو تا از زیباترین شهرهای ترکیه داشته باشیم که اخیرا شاهد جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی و اقصی نقاط جهان بوده اند و حال دلایلی برای افرادی که به این دو شهر نرفته اند بیاوریم که به آن جا سفر کنند.


تماشای تنگه بسفر در تور استانبول

کوش آداسی، پرنده ای در دریای اژه
شهر ساحلی کوش آداسی، در کرانه‌های دریای اژه، در 90 کیلومتری جنوب ازمیر قرار دارد و اطراف آن مملو از بناهای تاریخی می‌باشد. امروزه تور کوش آداسی تابستان به یکی از تورهای پرطرفدار دنیا تبدیل شده است. زیرا به گفته ی الفبای سفر " تور مهیج و سرگرم کننده کوش آداسی، انواع مختلف تفریحات را برای مسافران این شهر فراهم می‌کند."
کوش آداسی از جنوب با جزیره ی دیلک و از سمت شمال با پاموجاک و همچنین سلجوق همسایه است و از طرفی نزدیک بودن آن به جزیره یونانی ساموس، رفت و آمد آسانی را میان دو منطقه، حتی با قایق موتوری فراهم کرده و همین امر سبب رهسپاری و حضور پرشمار گردشگران تورهای کوش آداسی به این شهر ساحلی زیبا شده است.
کوش آداسی به واسطه تمدن و طبیعت بی نظیری که دارد از جاذبه‌های متنوعی نیز برخوردار می‌باشد که تماشا و گشت و گذار در هر کدام، لحظاتی پر از خاطره را رقم میزند. می‌توان گفت اولین و مهم ترین انگیزه هر مسافری در سفر با تور کوش آداسی به این شهر، تفریح در سواحل فوق العاده دریای اژه است.
دیگر دلایل سفر به کوش آداسی با تور ارزان کوش آداسی
1.    نزدیکی به ازمیر، بهترین شهر ترکیه برای تحصیل
2.    سرو غذاهای لذیذ دریایی در بهترین رستوران‌های ترکیه
3.    تماشای شهرهای باستانی مخصوص افرادی که علاقه مند به تاریخ و باستان شناسی هستند.


شهر باستانی پریه نه در کوش آداسی

استانبول، باشکوه ترین شهر ترکیه
استانبول شهری پر جنب و جوش حتی در گرم ترین فصل سال خود است که هر توریستی را مجذوب خود می‌کند. از زیبایی‌های بسفر گرفته تا بقایای امپراطوری بیزانس، غذاهای خوش طعم و جمعیت جوان و پویا همه و همه، سبب شدند تا تور استانبول تابستان به پرطرفدارترین تور ترکیه تبدیل شود. به نقل از الفبای سفر "چند روز از فصل تابستان برای قدم زدن در میان اماکن تاریخی و تفریحی استانبول مدتی کم اما بهترین موقعیت برای یک تجربه تکرار نشدنی با استفاده از تور استانبول است."
6 دلیل اصلی که برای تبدیل شدن استانبول به توریستی ترین شهر ترکیه و درخواست زیاد مسافران برای خرید بهترین تور استانبول وجود دارد که شامل موارد زیر هستند.
1.    آثار به جای مانده از عثمانیان و بناهای یادگار از امپراطوری بیزانس
2.    غذاهای خوشمزه و لذیذ در بهترین رستوران‌های شهر
3.    موزه‌ها و گالریهای هنری
4.    طبیعت بکر و بی نظیر
5.    فراهم شدن تفریحات جذاب و گوناگون
6.    برگزاری انواع فستیوال‌های مطرح بین المللی
البته عوامل ذکر شده تنها مواردی هستند که مردم به دنبال تور استانبول ارزان برای تماشای این شهر شگفت انگیز هستند می‌باشد.

با رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و یا خارجی آژانس هواپیمایی الفبای سفر، سفری عالی را برنامه ریزی و دنیا را کشف کنید. ارزانترین پکیج‌های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر پل ارتباطی میان شما و رویا‌هایتان هستند. پس کافیست به (آژانس هواپیمایی الفبای سفر(www.alefbatour.com)) مراجعه کنید و سفر خود را آغاز نمائید.