کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چرا بدروم و استانبول مقاصدی ایده‌آل برای زوج‌های جوان هستند؟

21 تير 1399 ساعت 14:20

گروه گردشگری:


ترکیه، سرزمینی در میان دو قاره آسیا و اروپا که این روزها به ایده آل ترین مقصد برای سفر تبدیل شده است. آمار منتشر شده در رده بندی توریستی ترین کشورهای دنیا در سال 2018 و 2019 نشان می دهد که ترکیه توانست رتبه ششم را بعد از فرانسه، اسپانیا، آمریکا، چین و ایتالیا بدست آورد و حال این کشور در ادامه بلندپروازی های خود در پی آن است تا روزی بتواند رتبه اول را از آن خود کند.
مسلما با روند در پیش گرفته شده، هرچند ترکیه کار بسیار سختی دارد. اما به نظر می آید که این امر می تواند روزی به واقعیت برسد. احداث فرودگاه های بزرگ و پرتردد همچون فرودگاه استانبول، محافظت از طبیعت و محیط زیست، رسیدگی به مراکز اقامتی و ساخت هتل های لوکس تنها مواردی از اقدامات دولت ترکیه برای تبدیل کردن این کشور به قطب برتر گردشگری جهان است.

قرار گیری شهرهای ترکیه در میان توریستی ترین شهرهای دنیا از نتایج پیگیری مستمر دولت ترکیه در رسیدن به عناوین ذکر شده است که گاهی در سفر به بسیاری از شهرهای این کشور آنقدر جاذبه ها و تفریحات بسیار زیاد است که خیلی از مسافران فرصت آن را پیدا نمی کنند تا از بقیه مناطق آن بازدید کنند.
تبدیل شدن شهرهای ترکیه به عنوان مقصدی جذاب برای زوج های جوان و آن دسته از افرادی که دوست دارند ماه عسل خود را با کسی که دوستش دارند، خاص بگذرانند یکی از برنامه های مهم این کشور در جذب بیشتر گردشگران است.
در ادامه قصد داریم به بررسی جذابترین شهرهای این سرزمین برای علاقه مندان به  تور ترکیه مخصوصا زوج های جوان بپردازیم و به این نتیجه برسیم که چگونه توانستند به این تعداد از محبوبیت دست پیدا کنند.


استراحتگاه های ساحلی بدروم

استانبول، زیباترین شهر دنیا
استانبول یکی از زیباترین و مهم ترین شهرهای ترکیه می باشد. این شهر شرق را به غرب پیوند زده است و از اهمیت زیادی هم از نظر تجاری و هم از نظر گردشگری، برخوردار می باشد. این شهر چیزهای زیادی برای ارائه به گردشگران تور استانبول تابستان  در فصل گرمای سال دارد و شما در یک هفته نمی توانید نقطه به نقطه ی این شهر زیبا را رصد کنید. به گفته ی مهرپرواز"با کمک بهترین تور استانبول و ورود به این شهر می توانید بعد از یک استراحت کوتاه، گشت و گذار خود را در این شهر بی نظیر آغاز نمایید و در کنار کسی که دوستش دارید از رقص رنگها در کوچه پس کوچه و محلات این شهر دیدن کنید" و سپس به سمت جاذبه های توریستی استانبول بروید و به تماشای یادگارهای زمان امپراطوری عثمانی بنشینید.
یکی دیگر از مواردی که در رزرو تور استانبول توسط مسافران بین المللی استانبول بسیار نقش داشته است برگزاری جشنواره های متفاوت در فصول مختلف می باشد. فستیوال های موسیقی در استانبول، جشن سال نومیلادی و کریسمس مواردی از رویدادهای مطرح ، پرطرفدار و جوان پسند این شهر می باشند.


مسجد آبی استانبول
 
بدروم، خاص ترین شهر ترکیه
دیگر توریستی ترین شهر ترکیه، بدروم می باشد؛ زیرا به نقل از مهرپرواز، بسیاری از گردشگران خارجی مخصوصا زوج های جوان برای ماه عسل خود تصمیم می گیرند با استفاده از تور بدروم تابستان  "لحظات شیرین خود را در شهری که آفتاب، تاریخ و سواحل سفید رنگ را در خود جای داده است سپری کنند". اما دلیل آن چیست و چرا تور بدروم ترکیه و سفر به بدروم؟
1.    در بدروم جاهای فوق العاده رومانتیکی وجود دارد و می تواند خاطرات بی نظیری برای زوج ها بسازد.
2.    بعد از گذراندن لحظاتی آرامش بخش می توان کمی هیجان را در آن جا تجربه کرد
3.    خوشمزه ترین غذاهای ترکی، بین المللی و دریایی را می توان در رستوران های بدروم میل کرد.
4.    تجربه فراموش نشدنی با بازدید دهکده های بدروم بدست می آید.
5.    وجود آثار تاریخی می تواند مسافران را به گذشته ببرد.
6.    فراهم بودن تفرجگاه های فراوان در کنار لوکس ترین و بهترین هتل ها

موارد ذکر شده اشاره به پرطرفدار شدن آفر تور بدروم دارد.
آماده هستید تا یک سفر هیجان انگیز را برای خود رقم بزنید؟! از طریق آژانس هواپیمایی مهرپرواز می توانید، مطمئن ترین خدمات مسافرتی را دریافت نمایید. همین حالا می توانید با خرید تورهای ارزان داخلی و خارجی، به اقصی نقاط جهان سفر کنید. همچنین با خرید تورهای لحظه آخری نیز از آفر های ویژه بهرمند شوید. با رزرو و خرید بلیط هواپیما از آژانس هواپیمایی مهرپرواز، سفری مطمئن را برای خود رقم بزنید. همچنین ما بهترین هتل ها و اقامتگاه ها را با بهترین قیمت ها به شما مسافران گرامی ارائه می دهیم که در تورهای تابستان 99 می توانید از خدمات آن ها بهرمند شوید.
دو شهر استانبول و بدروم در ترکیه جاذبه های گردشگری فراوانی دارند که برای بازدید و گشت و گذار در آنها نیازمند بهترین تورهای مسافرتی به استانبول و بدروم ترکیه می باشید. مهرپرواز در تلاش است تا بهترین لحظات را برای شما رقم بزند. پس کافیست به)سایت آژانس هواپیمایی مهرپرواز ((www.mehrparvaz.com) مراجعه کنید و سفر خود را آغاز نمائید.
 


کد مطلب: 222380

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/222380/چرا-بدروم-استانبول-مقاصدی-ایده-آل-زوج-های-جوان-هستند

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir