به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۱ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۲۲۲۳۸۸

آیفون ‍۱۲پرو با ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد

آیفون ‍۱۲پرو با ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسد
گروه فیلم: اپل در ماه‌های آینده از گوشی‌های جدید خود با قابلیت‌های متنوع رونمایی می‌کند و این احتمال وجود دارد که آیفون ‍۱۲ پرو به ۶ گیگابایت رم مجهز شود.
علاقه‌مندان به آیفون احتمالا در شهریور ماه شاهد رونمایی از چهار آیفون جدید با نمایشگر OLED خواهند بود که البته ابعاد صفحه نمایش دو مدل آن یکسان است. این محصولات با نمایشگرهای ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی معرفی می‌شوند.
بر اساس شایعات، مدل ۶.۷ اینچی و یکی از مدل‌های ۶.۱ اینچی به عنوان گوشی‌های قدرتمند سری آیفون ۱۲ وارد بازار می‌شوند که نسبت به برادران خود مشخصات فنی بهتری دارند، موضوعی که اخیرا توسط یک افشاگر با حساب توییتری L0vetodream تایید شده است.اپل احتمالا گوشی‌های جدید خود را به چیپست ۵ نانومتری A14 مجهز می‌کند که در مقایسه با تراشه A13 Bionic، کوچکتر و سریع‌تر خواهد بود و به علت مدیریت بهتر حرارت، مصرف انرژی بهینه‌تری نیز خواهد داشت. علاوه بر این پیشرفت، به نظر می‌رسد که مدل‌های پرو آیفون ۱۲ به ۶ گیگابایت رم مجهز می‌شوند، در حالی که مدل‌های پایه مانند گوشی‌های سری آیفون ۱۱ همچنان ۴ گیگابایت رم خواهند داشت.در گذشته تحلیلگر «بارکلیز» اعلام کرده بود که آیفون ‍۱۲ پرو و نسخه بزرگتر آن با ۶ گیگابایت رم از راه می‌رسند. علاوه بر آن، تحلیلگران «UBS» نیز اعتقاد دارند که اپل رم‌های متفاوتی برای نسل آینده گوشی‌های خود درنظر می‌گیرند. به گفته آن‌ها آیفون ۶.۷ و ۶.۱ اینچی پرو به ۶ گیگابایت رم و آیفون‌های ۶.۱ و ۵.۴ اینچی استاندارد به ۳ گیگابایت رم مجهز می‌شوند.اخیرا ویدیویی از گوشی‌های آیفون ۱۲ و ۱۲ مکس منتشر شده که بر اساس شایعات طراحی شده و احتمالا با طراحی نهایی روبه‌رو هستیم.حساب توییتری L0vetodream در گذشته اطلاعات دقیقی درباره مدل جدید آیفون SE منتشر کرده بود که شامل معرفی آن در هفته دوم آوریل و عرضه آن در سه مدل با میزان حافظه داخلی متفاوت می‌شد. علاوه بر این، L0vetodream از معرفی نسل جدید آیپدهای پرو در هفته سوم مارس خبر داده بود و همچنین به معرفی مک بوک پرو ۱۴ اینچی در سال آینده میلادی اشاره کرده است.
....