کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دردسر کرونا برای پینگ‌پنگ‌بازان لژیونر ایران

25 تير 1399 ساعت 9:34

گروه ورزشی: پینگ پنگ بازان لژیونر ایران به دلیل محدودیت هایی که کشورهای اروپایی برای صدور ویزا در نظر گرفته اند، فعلا امکان بازگشت به اروپا را ندارند.


به گزارش ایسنا، شیوع ویروس کرونا چندین ماه است که رویدادهای ورزشی  لغو  و ورزشکاران را خانه نشین کرده است.این ویروس  برای لژیونرهای تنیس روی میز ایران شرایط متفاوتی را رقم زده است و آنها  تنها با ویزای کاری می توانند به کشور های اروپایی برگردند. برخی از کشورهای اروپایی تصمیم دارند در صورت بهبود وضعیت کرونا در کشورهای خود، لیگ تنیس روی میز را برگزار کنند اما در حال حاضر برخی از پینگ پنگ بازان ایران که با ویزای توریستی به اروپا می رفتند،  به دلیل صادر نشدن ویزای توریستی، فعلا نمی توانند راهی اروپا شوند.
* امین احمدیان در لیگ اتریش بازی می کند . او ویزای توریستی داشت که فعلا به دلیل شیوع ویروس کرونا ویزای او تمدید نمی شود.
*حمید شمس  در نظر داشت به آلمان سفر کند  تا در صورت برگزاری لیگ، درآن شرکت کند اما آلمان ویزای کوتاه مدت صادر نمی کند و فعلا این پینگ پنگ باز امکان سفر به آلمان را ندارد. 
*امیر حسین هدایی نیز زمانی که متوجه شد آلمان ویزا صادر نمی کند بنابراین به دنبال حضور در لیگ بلژیک است  و فعلا  از بلژیکدرخواست ویزای کار کرده که باید دید این ویزا برای او صادر می شود یا خیر.
*نوشاد عالمیان هم ویزای یک ساله داشت که ویزای او تمام شده است و او نیز در صورتی لیگ فرانسه آغاز شود باید ویزای خود را تمدید کند.


کد مطلب: 222974

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/222974/دردسر-کرونا-پینگ-پنگ-بازان-لژیونر-ایران

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir