به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۲۲۹۸۰

عصر و بامداد مرگبار برای پژوها در پایتخت

گروه حوادث: رئیس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ورود مرگبار یک دستگاه سواری پژو به محوطه یک کارگاه در بزرگراه شهید خرازی خبرداد.
عصر و بامداد مرگبار برای پژوها در پایتخت
به گزارش ایسنا، سرهنگ احسان مومنی دراین باره گفت: در ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز  یک‌دستگاه سواری پژو پارس در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید خرازی در حال حرکت بود که ناگهان با موانع فیزیکی داخل یک محوطه کارگاهی برخورد کرده و پس از ورود به محوطه کارگاهی با یکی از از کارگران نیز برخورد  کرد.وی ادامه داد: این خودرو پس از برخورد با کارگر مسافتی در حدود ۸۰۰ متر را طی کرده و سپس به سمت راست منحرف  شده و پس از برخورد با  جدول حاشیه بزرگراه و دو اصله درخت واژگون و متوقف شد. رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به حضور عوامل انتظامی و امدادی در محل گفت: با حضور امدادگران در محل متاسفانه مرگ راننده حدودا ۳۰ ساله خودرو در محل تایید شد. همچنین سرنشین دیگر خودرو که زنی حدودا ۳۰ ساله بود به همراه کارگری که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شدند.وی علت این حادثه را به نقل از کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ  تخطی از سرعت و عدم توجه به جلو از سوی راننده سواری پژو اعلام کرد.مومنی همچنین از تصادفی دیگر میان سواری پژوپارس و جک در بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۶ دیروز یکدستگاه سواری پژو پارس در سمت راست مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان در محدوده پل اتوبان تهران ـ کرج متوقف شده بود که در این حین یکدستگاه سواری جک که در حال حرکت در مسیر بود با  این خودرو سواری برخورد کرد. 
وی افزود: راننده سواری پژو که به صورت پیاده در قسمت جلو خودرو ایستاده بوده درپی این حادثه جان خود را از دست داد و این موضوع به تایید عوامل اورژانس مستقر در محل رسید.