به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۲۵ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : ۲۲۲۹۹۶

تست درایو خودرو قبل از خرید ، امکان پذیر شد

گروه کسب و کار:
اجاره خودرو  یکی از سرویس هایی است که همواره در حال پیشرفت بوده و بسیاری از نیاز های افراد را در زمینه خودرو پوشش می دهد. یکی از مزایای اجاره خودرو بدون راننده ، امکان تست و ارزیابی ماشینی هست که قصد خرید آن را دارید . تاحالا شده تصمیم به خرید خودرو گرفته باشید ولی قبل از آن دوست داشته باشید آن خودرو را تست کنید و با آن چند روز رانندگی کنید؟ و از قابلیت های فنی و امکانات رفاهی آن مطلع شوید؟ قطعا این بهترین راهی است که می توان از بابت خرید اون ماشین اطمینان حاصل کرد.



ولی متاسفانه در ایران عزیزمون معمولا وقتی به نمایندگی ها و فروشگاه های خودرو مراجعه میکنید امکان تست درایو به شما نمیدهند و شما میبایست فقط از طریق اطلاعات موجود در کاتالوگ و یا دیدن ظاهر خودرو از کم و کیف آن مطلع شوید وگاها زمانی که اتومبیل را خریدید و پس از استفاده از آن از توانایی ها و نقایص خودرو مطلع میشوید ولی دیگر جای پشیمانی و بازگشت وجود ندارد و ممکن است شما متحمل خسارت های مالی فراوانی بشوید در حالی که وقتی شما در خارج از کشور قصد خرید خودرویی را دارید میتوانید از نمایندگی آن خودرو درخواست تست درایو کرده و با خودرو مورد نظر در مسیر تست نمایندگی و یا جاده رانندگی کرده و با دید باز خودرو مورد نظر خودرا انتخاب نمایید!

اما چاره چیست ؟
بهترین راه و بصرفه ترین راه این هست که ماشینی که قصد خریدش رو دارید اجاره کنید و خیلی شیک و با کلاس هر مدتی که دوست دارید باهاش رانندگی کنید و تمام آپشن ها ، نقاط ضعف و قوت اون رو ارزیابی کنید.
مثلا تصور کنید با بودجه ای حدود 500 میلیون تومان میخواهید یه ماشین جدید بخرید و 3 تا ماشین رو در نظر گرفتید : مزدا 3 نیو، هیوندای النترا یا کیا سراتو آپشنال ، هزینه اجاره روزانه هر کدام از این خودروها حدود 500 هزار تومان هستش یعنی فقط با 1.5 میلیون تومان میشه هر سه ماشین رو سوار شد و تست کرد، اونم هر ماشین یک روز کامل براش وقت دارید که همه چی رو چک کنید و این واقعا عالیه.



پس قبل از خرید خودرو یک لیست کامل از امکانات و قابلیت های ماشینهایی که قصد خریدش رو دارید آماده کنید مثلا مدت زمان یا شتاب صفر تا صد، هندلینگ سر پیچ و قدرت مانور، راحتی صندلی ها و سرنشینان جاداری ماشین، امنیت و مصرف سوخت ، کیفیت قطعات داخلی ، میزان صدای موتور و کلی موارد و امکانات دیگه که قطعا در تصمیم گیری شما حائز اهمیت است. بعد از این کار با شرکت کاسپین رنت تماس بگیرید و ماشین اول رو درب منزل تحویل بگیرید، و مطابق با لیست خودرو را ارزیابی کنید. نکته جالب اینکه همه ماشین ها قبل از ارسال برای شما بصورت کامل شستشو و ضدعفونی میشود ، پس نگران کرونا هم نباشید.
نکته پایانی : برای اجاره ماشین بدون راننده یک سری مدارک لازمه مثل کارت ملی، چک یا سفته یا سند، اما شرکت کاسپین رنت برای عموم شهروندان شرایطی رو فراهم کرده که با خیال راحت می تونید با کمترین مدارک خودروی دلخواهتون رو انتخاب کنید، همین حالا وارد لیست قیمت اجاره خودرو  شوید  و خودروی مورد نظر خودتون رو رزرو کنید.

این نکته لازم به ذکر است که برای اجاره خودرو با راننده یا همان تشریفات هیچ نیازی به مدارک نمیباشد . در ضمن در شرکت کاسپین رنت تمام راننده ها دوره دیده و در پوشش شخصیتی هستند . اجاره خودرو با راننده هم برای ماشین عروس و هم برای تشریفات قابل استفاده میباشد . شما عزیزان جهت مشاوره رایگان میتوانید وارد سایت شرکت شده و از طریق شماره تماس های شرکت با ما در ارتباط باشید .