به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۵:۰۹
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ساعت ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۲۲۳۲۷

آفریقا از نگاه دوربين /تصاوير

گروه جامعه:"نیک برانت"، عکاس، از سال 2001 به صورت انحصاری در آفریقا مشغول به عکاسی بوده و آثار جالب توجه ای از حیوانات و محیط های وحشی این قاره خلق کرده است.
دو جلد نخست از مجموعه کتاب سه جلدی وی اخیرا با عنوان "روی این زمین، سایه ای سقوط می کند" ترکیب و منتشر شده است. در سال 2010، برانت بنیاد "زندگی بزرگ" را برای کمک به حفظ زیست بوم های کلیدی و حیاتی در کنیا و تانزانیا تاسیس کرد. نیک برانت متولد انگلیس بوده و در حال حاضر در کوه های کالیفرنیای جنوبی ساکن است. به گفته وی، صبر کلیدی ترین عامل در ثبت لحظه هایی منحصر به فرد از حیوانات در آفریقا بوده است.


مرجع : زيست​نيوز

۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۱:۱۲
فوق العاده هستن ولی کاش رنگی بودن (175562)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۱:۱۴
اونروز یه عکس از ظریف و همسرش گذاشته بودید،عکاس این عکسها باید بیاد از عکاس بهار یاد بگیره با اون عکس شاهکارش (175563)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۲:۳۲
عزیزم این عکسها از عکاسی به نام "نیک برندت" هستند و بهار نیوز از یک منبع استفاده کرده که نام منبع هم در ابتدای متن آورده.
و عکسهای شماره 10 و 13 و 14 از دریاچه ای در تانزانیا می باشند که بدلیل بالا بودن غلظت آب دریاچه و بازتاب تصویر آسمان پرندگان دچار اشتباه می شوند و در آب دریاچه سقوط می کنند و بعد از مدتی اجساد پرندگان به این شکلی که می بیند در می آیند.
لطفا همیشه متن را کامل بخوانید و فقط عکس ها را نگاه نکنید تا اطلاعات عمومیتان هم بالا بره (175620)
یه ایرونی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۲۱:۳۵
خیلی زیباست...............
خیلی جالبه............. (175568)
مهدی
United States
۱۳۹۲/۰۹/۰۳ ۰۵:۱۱
بهار جان انتقاد pazir باش ما از شما انتظارمون خیلی از این حالت بیشتره ها ها حالا دوستمون یه جیزی گفت ولی خدایی اون جه عکسی بود حالا منبعش هر جا بود شما نباید mizashtin دوست داریم (175728)