به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۰۹:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۴/۳۰ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۲۲۳۶۹۶

مسی دیگر عصبانی نیست

مسی دیگر عصبانی نیست
گروه ورزشی: مهاجم بارسلونا دیگر مانند هفته گذشته خشمگین نیست و پس از پیروزی مقابل آلاوس نسبت به آینده خوشبین است.
 بارسلونا یکشنبه با پنج گل آلاوس را شکست داد تا با یک جشنواره گل از این فصل لالیگا خداحافظی کند. لیونل مسی سه روز پس از اظهارات تندش در پایان دیدار برابر اوساسونا، دوباره به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. ستاره آرژانتینی که مقابل آلاوس دبل ‌کرد در مورد بازی گفت: امروز شرایط فرق می‌کرد. تیم به شکل دیگری خود را نشان داد هم از لحاظ عملکرد و هم تعهد. یک این گام رو به جلو است برای آینده. 
مهاجم بارسا در ادامه اظهار کرد: پس از شکست مقابل اوساسونا ابتدا از خود انتقاد کردیم‌. خیلی مسائل را بازگو کردیم. ما فصل بزرگی را تجربه کردیم. امروز یک گام رو به جلو برداشتیم. باید همیشه این کار را انجام دهیم. 
مسی به عنوان کاپیتان آبی اناری‌ها گفت: اکنون لحظه مهمی برای ما است. باید روند ثابتی داشته باشیم. همانطور که سرمربی در روز دیگری گفته بود بازی انجام دادیم که لحظات خوب هم داشتیم اما نتوانستیم در ۹۰ دقیقه آن را حفظ کنیم. 
مسی به احتمال فراوان آقای گل لالیگا شود و برای هفتمین بار جایزه پیچیچی را کسب کند. ستاره تیم کاتالانی در این رابطه اظهار کرد: همیشه گفته‌ام که عناوین فردی در اولویت قرار ندارند. می‌تواند نشان خیلی مهم و معناداری باشد. دوست داشتم همراه قهرمانی در لالیگا به این عنوان دست می‌یافتم. 
مهاجم بارسلونا در مورد نیاز داشتن تیم به یک جو آرام گفت: به آن نیاز داریم. به آرامش، به این توقف (پیش از شروع لیگ قهرمانان). باید ذهنمان را پاک کنیم. پیش از این گفته بودم باید از خود انتقاد کنیم. اکنون صحبت دیگری نیست و تنها باید تفاوت‌ها را نشان داد. 
برچسب ها: بارسلونا مسی