به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۲۳۷۵
ملی‌پوشان به کی‌روش گلایه کرده‌اند

پولی نداریم به فوتبال ساحلی پاداش بدهیم

گروه ورزشی: رئیس فدراسیون فوتبال می‌گوید کی‌روش در جلسه اخیر با فدراسیون خواسته است که مسابقات لیگ فوتبال هرچه سریعتر تمام شود تا ملی‌پوشان در اختیار او قرار بگیرند.
پولی نداریم به فوتبال ساحلی پاداش بدهیم
علی کفاشیان در حاشیه تودیع و معارفه وزیر ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران درباره رسیدن تیم ملی فوتبال ساحلی به فینال جام بین قاره ای گفت: این تیم بعد از برنامه‌ریزی چند ساله و داشتن مربی خوب، از سال گذشته توانست خودش را نشان دهد. حتی سال 91 در کورس قهرمانی جهان قرار داشت اما برابر روسیه شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. امسال برنامه ریزی شده بود تا ایران در گروه سختی قرار بگیرد و حذف شود اما ملی‌پوشان ما با عملکردی خوب موفق شدند حریفان را شکست دهند و به مرحله بعدی بروند. امروز هم برابر روسیه به میدان می‌رویم که امیدواریم پیروز شویم.

کفاشیان گفت این ملی‌پوشان با کمترین امکانات توانستند به موفقیت برسند. البته ما امکانات را در این حد که اردوهایشان را برگزار کنیم و مربی هم بیاوریم انجام داده‌ایم اما به هرحال امکانات ناچیز بوده است و موفقیت آنها نشان می‌دهد که لیگ فوتبال ساحلی بسیار خوب کار می‌کند. رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا پاداشی به ملی‌پوشان ساحلی می‌دهد؟ اظهار کرد: همه ورزشکاران ما شایسته پاداش هستند اما پولی نداریم که پاداش دهیم. او درباره اینکه آیا ابراهیمی پستش عوض شده و در فوتبال ساحلی نیست؟ گفت: ایشان عوض نشده اما با توجه به سمتی که در قایقرانی دارد فرصت نمی‌کند تا به فوتبال ساحلی برسد به همین دلیل فعلا مسئولیت او را دپارتمان فوتبال ساحلی انجام می‌دهد.

کفاشیان درپاسخ به اینکه جلسه‌ای روز پنجشنبه با کی‌روش داشته و سرمربی تیم ملی هم با ناراحتی از این جلسه بیرون آمده است بیان کرد: قیافه کی‌روش همیشه ناراحت است (با لحن خنده). جلسه‌ای حدود سه چهار ساعته با حضور کی‌روش برگزار شد که بیشتر درباره مسابقات لیگ در آن صحبت شد. ایشان توقع دارد لیگ هرچه زودتر تمام شود تا بازیکنان ملی‌پوش به اردو بروند حتی اعلام کرده برای جام باشگاه‌های آسیا هم نمی‌خواهد ملی‌پوشان در اختیار تیم‌هایشان باشند. او گفته یا دو ماه تیم ملی را در اختیار من قرار دهید تا نتیجه بگیرم یا تیم را پانزده روز قبل جام جهانی در اختیارم بگذارید اما قولی برای گرفتن نتیجه نمی‌دهم.

او افزود: مسائل مربوط به لیگ، مسائلی داخلی است که باید با سازمان لیگ آنها را حل کنیم. البته کی‌روش گله و ناراحتی دیگری هم داشت که عنوان می‌کرد چرا باشگاه‌ها حق و حقوق ملی‌پوشان را نمی‌دهند. مثل اینکه ملی‌پوشان در سفر اخیر خود از اینکه باشگاه‌ها پولشان را نداده‌اند به کی‌روش گلایه کرده‌اند و البته این موضوع مربوط به باشگاه‌هاست و اگر ما خیلی هنر کنیم می‌توانیم هزینه‌های مربوط به تیم ملی را پرداخت کنیم. حتی ما امور مربوط به تیم ملی را با تاخیر پرداخت می‌کنیم.

ما به کی‌روش هم گفته‌ایم این شرایط ماست و باید با آن کنار بیاییم و به دنبال گرفتن نتایج خوب باشیم. چطور فوتبال ساحلی بدون آنکه به آنها پولی پرداخت کرده باشیم چنین نتایج درخشانی را کسب کرده است؟ البته حق آنها محفوظ است و حقشان را پرداخت می‌کنیم. بالاخره مشکلات مالی در ورزش وجود دارد که باعث به وجود آمدن مشکلاتی می‌شود. شما دیدید که معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که تورم زیاد است و این موضوع کار را دشوار می‌کند.

کفاشیان درباره وضعیت اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات دوستانه هم گفت: حتی اگر بخواهیم اردو بگذاریم باید هزینه کنیم. ما شرایط ژاپن و کره را برای برگزار کردن اردو برای تیم ملی نداریم که امیدواریم با گرفتن اسپانسر این مشکلات را برطرف کنیم.

او در پاسخ به اینکه آیا ممکن است مثل پرسپولیس با گرفتن اسپانسر اردوهای تدارکاتی برای تیم ملی برگزار شود؟ تصریح کرد: ما خود هم توقع داشتیم با کشورهای اروپایی اردو بگذاریم یا مسابقات چهارجانبه‌ای را برگزار کنیم. در نظر داریم که بعد از قرعه کشی جام جهانی مذاکراتی را با تیم‌های مختلف انجام دهیم و حتی از تیم‌هایی که به جام‌جهانی راه نیافته‌اند نیز بخواهیم با ما بازی تدارکاتی داشته باشند. رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه اکثر کشورها آماده هستند به ایران بیایند ادامه داد: بلاتر می‌گفت یکی از آرزوهایش این بوده که از ایران دیداری داشته باشد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.

وی درباره دلخوری منصوریان مبنی بر اینکه توجهی به تیم زیر 22 سال نمی‌شود گفت: توجه ما به تمام تیم‌ها یکسان است. مثلا تیم جوانان ما بلافاصله بعد از اینکه تشکیل شد، به اردوی خارجی رفت و اینکه تیم روسیه را آوردیم تا با تیم ملی بانوان دیداری دوستانه داشته باشد درحالیکه مسابقات این تیم در سال آینده برگزار می‌شود. یا تیم فوتبال ساحلی که به تازگی از رقابت‌ها بازگشته بود را به جام جهانی کوچک فرستادیم. ما همین نگاه را به تیم زیر 22 سال داریم و برای آنها اردو گذاشتیم تا مسابقاتشان را در دی ماه برگزار کنند.

کفاشیان در پاسخ به سوالی درباره لباس تیم زیر 22 سال که در یک بازی تغییر یافته و آیا قرار است اسپانسرعوض شود، اظهار کرد: ما تنها برای یک بازی که اخیرا این تیم داشت گفتیم که یک لباس دیگر برایشان بیاورند. ما اخیرا با آل اشپرت برای تامین لباس ملی‌پوشان قرارداد بسته‌ایم و به همین دلیل تیم‌های ملی فوتبال موظف هستند تا از لباس‌های این اسپانسر استفاده کنند و این درست نیست که مربیان بخواهند در نشست خبری خود علیه آن صحبت کنند.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۲:۳۱
آره خوب اینقدر خرج خودتون کردین که چنتتون خالی شده اشکال نداره این بچه های باغیرت دعای ما مردم و پشتیبانی ما رو دارن وگرنه کی شماها از بقیه افتخار آفرینا بجز نور چشمیاتون حمایت کردین (175103)
س
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۲:۴۷
کمتر به فوتبالیستهای میلیاردی بدین وکمتر بخورین اونوقت راحت میتونین به این با غیرتها ازکجا پاداش بدین (175140)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۸:۱۳
هر وقت شکم خودشون پر شد اونموقع یه چندر قازی هم به این عزیزان میدن (175454)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۳:۱۴
واست متاسفم رییس فدراسیون ! (175205)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۲:۳۵
اینو کی از فدراسیون میندازن بیرون راحت شیم از دستش (175113)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۴:۵۸
فعلا که بلاتر توی نامه تشکرش آرزوی دیدار دوباره ایشان را کرده. پس ایشان حالا حالاها تشریف دارن (175333)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۲:۴۶
چقد متنفرم ازین کفاشیان.... خنده هاش مثل احمدی نژاده.... (175134)
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۴:۵۷
این از نشانه های شعار زنده باد مخالف من است (175331)
reza
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ۱۳:۳۵
ادمم اینقد سبک مغ.. اخه...حداقل میذاشتی فینالشونو بازی کنند بعد ایراد سخرانی می فرمودین اقای مدیر!!! (175239)