به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۳۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۲ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : ۲۲۳۹۰
فواره‌های بصیرت و گردن کلفت‌ها، پیرمرد را راهی میدان کرده‌اند!

واكنش سايت احمدي‌نژادي به اظهارات‌جنتي

گروه سياسي- رسانه‌ها: يك سایت حامي احمدی‌نژاد نوشته که احمد جنتی را «گردن کلفت‌های عربده‌کش» تک و تنها برای دفاع از جمهوری اسلامی راهی «میدان» کرده‌اند که پیش‌تر «صدای عربده‌کشی و انحراف یابی‌شان در فضای سیاسی طنین انداز می‌شد. این افراد در حال حاضر به «به گوشه‌ای خزیده‌اند و پیرمرد ۸۷ ساله‌ای چون جنتی را تک و تنها راهی میدان دفاع از جمهوری اسلامی کرده‌اند.» و افزوده «پاس گل‌های جنتی به مخالفانش مسئله جدیدی» نیست و «صد البته نتیجه مصاف احمد جنتی با علی مطهری از پیش روشن است.» متن سايت «دولت بهار» را در زير بخوانيد:
علی مطهری با انتشار یادداشتی در وب سایت شخصی خود، با صراحتی بی سابقه به طرح مسائلی درباره فتنه 88 و حوادث پس از انتخابات پرداخته است. بهانه علی مطهری برای نگارش این یادداشت دفاع بدی است که آیت الله احمد جنتی در نماز جمعه تهران از موضع نظام درباره فتنه 88 و حصر خانگی سران فتنه به عمل آورد. اما نه خطبه های ناکارآمد احمد جنتی و پاس گل های او به مخالفانش مسئله جدیدی است و نه کسی از دریدگی علی مطهری تعجب مي‌کند. آنچه اهمیت این یادداشت را مضاعف مي‌کند، تصویر ارائه شده توسط مطهری از فضای سیاسی کشور است. به خصوص آنجا که مي‌گوید: «باید این معضل را هرچه سریعتر حل کرد و راه‌حل آن آزادی آن‌ها است و در صورت نیاز، محاکمه علنی همزمان آقایان موسوی، کروبی و احمدی‌نژاد!»

علی مطهری به خوبی در این یادداشت نشان مي‌دهد که چگونه اشباه الرجال و فواره‌های بصیرت پس از یک دوره طولانی لاحکم الا لله گفتن دست ها را به علامت تسلیم بالا برده اند و چگونه پس از 4 سال حق، جای باطل را گرفت و زبانش تا بدین حد دراز شد. از همه جالب تر اینکه گردن کلفت هایی که هر روز صدای عربده کشی و انحراف یابی شان در فضای سیاسی طنین انداز مي‌شد، حالا به گوشه‌ای خزیده اند و پیرمرد 87 ساله ای چون جنتی را تک و تنها راهی میدان دفاع از جمهوری اسلامی کرده‌اند. و صد البته نتیجه مصاف احمد جنتی با علی مطهری از پیش روشن است...