به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۰۱ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۲۲۴۰۶۲

راز تصادف مرگبار در دوربین مداربسته

راز تصادف مرگبار در دوربین مداربسته
گروه حوادث: مردی كه در جریان اختلاف با پسر جوانی او را در جریان تصادف عمدی به قتل رسانده و متواری بود تسلیم پلیس شد. وی مدعی است ناخواسته با آن جوان تصادف كرده و باعث مرگ وی شده است و قاتل نیست.
 اولین شب خرداد امسال ماموران هنگام گشتزنی در مركز تهران به سه جوان موتورسوار مشكوك شدند. راكب موتور با مشاهده پلیس به‌سرعت از محل دور شد و ماموران موفق به دستگیری آنها نشدند. این در حالی بود كه سه موتور سوار به محله‌ای در شرق تهران رفتند و در آنجا به‌شدت با خودروی زانتیایی برخورد كردند. بررسی دوربین‌های مداربسته نشان داد، این تصادف عمدی بوده است.جست‌وجوها ادامه داشت تا این‌كه بعد از 20 روز یكی از موتورسواران بر اثر شدت جراحات فوت كرد. پرونده‌ای نزد رحیم دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران تشكیل شد و پلیس همچنان در جست‌وجوی متهم به قتل فراری بود تا این‌كه او دو روز پیش وقتی همه راه‌های فرار را روی خود بسته دید، به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و تسلیم شد، اما مدعی بود تصادف عمدی نبوده است.
متهم در تحقیقات گفت: من كارم دستفروشی است و آن شب خودروی زانتیا كه متعلق به خانواده عمه‌ام بود را امانت گرفتم تا با آن نزد دوستم بروم. در شرق تهران در حركت بودم كه در تاریكی شب متوجه موتورسواران نشدم و با آنها ناخواسته تصادف كردم. ترسیدم و فرار كردم.از سوی دیگر با توجه به فرار سه موتور‌سوار از دست پلیس و كشف قمه و چاقو از همراه مقتول، ماموران احتمال می‌دهند آنها دست به سرقت و زورگیری زده باشند كه در حال تحقیق در این باره هستند.همچنین در تحقیقات بعدی متوجه شدند متهم پرونده با مقتول از چند ماه پیش در ارتباط با ضرب و جرح پرونده داشته‌اند و از او كینه به دل داشته و حتی حكم ممنوع‌الخروجی برایشان صادر شده بود و دوربین‌های مداربسته نیز عمدی بودن تصادف مرگبار را تایید می‌كنند.
مرجع : روزنامه جام جم
برچسب ها: مرگ حوادث