به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ ساعت ۱۹:۴۸
کد مطلب : ۲۲۴۲۲۷

برقراری پرواز‌های مشروط ایران به چین

برقراری پرواز‌های مشروط ایران  به چین
گروه اقتصادی:دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از برقراری پروازهای تهران گوانگجو به صورت هفتگی خبر داد و گفت: گرچه ترکیه پروازهای ایران را به کشورش را به صورت ناگهانی کنسل کرد اما مردم می‌توانند بهای بلیت پروازهای کنسل شده‌شان را از ایرلاین‌ها دریافت کنند.
مقصود اسعد سامانی در این باره  گفت: ترکیه به صورت ناگهانی پروازهای ایران را به کشورش ممنوع کرد که البته در این میان تنها کسانی که ویزای کاری معتبر ویزای تحصیلی، اقامت یا تابعیت ترکیه را داشتند می‌توانستند به این کشور پرواز کنند و سفر به ترکیه مانند دوبی برای همه آزادنبود.
وی افزود: با توجه به این که این پروازها به صورت غیر ارادی لغو شده است شرکت‌های هواپیمایی نباید خسارتی بدهند اما مردم می‌توانند اعتبار این بلیت‌ها را برای آینده نگه دارند یا این که پول بلیت کنسل شده‌شان را از ایرلاین‌ها دریافت کنند.
یکی دیگر از تغییراتی که در پروازهای خارجی به وجود آمد برقراری پروازهای چین (تهران- گوانگجو) به صورت هفتگی است که البته برای همه سفر به گوانگجو آزاد نیست بلکه تنها کسانی می‌توانند به چین پرواز کنند که اقامت یا تابعیت این کشور را داشته باشند تا این که ویزای کاری یا تحصیلی معتبر داشته باشند.
برچسب ها: ایران چین