کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تازه‌ترین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

8 مرداد 1399 ساعت 11:22


گروه ورزشی: نزدیک شدن به پایان رقابت‌های این فصل فوتبال در اروپا و باز شدن پنجره  نقل و انتقالات تابستانی، سران باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود برای فصل آینده هستند و به همین دلیل بازار اخبار مربوط به نقل و انتقالات باشگاه‌های فوتبال قاره سبز این روز‌ها داغ است.سایت های «گل» و «اسکای اسپورتس» در گزارشی جدیدترین اخبار نقل و انتقالات را گردآوری کرده اند که در زیر به برخی از مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

مدیر ایرانی، ویلیان را به کدام تیم می‌برد؟
"کیا جورابچیان" مدیر برنامه "ویلیان" گفت، این بازیکن برزیلی تیم فوتبال چلسی پس از برگزاری فینال جام حذفی (روزشنبه) درباره آینده خود تصمیم خواهد گرفت.او افزود، ویلیان پنج گزینه دارد، ۲ تیم از لیگ برتر انگلیس، ۲ تیم از اروپا و یک تیم از لیگ فوتبال آمریکا(MLS).جورابچیان همچنین عنوان کرد که فیلیپ کوتینیو هافبک بارسلونا بار دیگر به لیگ برتر باز خواهد گشت است.از سوی دیگر، به نوشته روزنامه گاردین چلسی پیش‌بینی می‌کند که ویلیان مهاجم برزیلی این تیم در پایان این فصل به صورت بازیکن آزاد راهی آرسنال خواهد شد.این بازیکن ۳۱ ساله ماه آگوست بازیکن آزاد خواهد بود، اما هنوز شرایط آبی‌های لندن را برای تمدید قراردادش نپذیرفته است.چلسی به ویلیان قراردادی ۲ ساله را پیشنهاد داده، اما او خواستار قراردادی ۳ ساله است و حالا آرسنال در اندیشه امضای قرارداد با این بازیکن برزیلی است.

تمایل ستاره استون ویلا برای پیوستن به منچستریونایتد
به گفته مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس، "جک گریلیش" ستاره بازیساز استون ویلا مایل است به جمع شاگردان "سولشر" در منچستریونایتد بپیوندد، هرچند که استون ویلا پس از بقا در لیگ برتر قیمت این بازیکن را افزایش داده است.بر اساس گزارش روزنامه میرر، مالک باشگاه استون ویلا اعلام کرده است هر باشگاهی که خواهان خرید گریلیش است باید ۸۰ میلیون پوند بپردازد.

تمایل رئال مادرید برای خرید مدافع سویا
به گزارش شبکه خبری  ‏espn، باشگاه رئال مادرید علاقمند است "ژول کوندی" مدافع تیم سویا را به خدمت بگیرد.
این بازیکن ۳۱ ساله فرانسوی در رقابت‌های فصل گذشته لالیگا درخشید و حالا مادریدی‌ها مایل هستند او  را خریداری کنند.

کناره گیری احتمالی رئال از خرید ستاره رن
به نوشته نشریه مارکا باشگاه رئال مادرید تصمیم ندارد تابستان امسال پول زیادی را صرف خرید بازیکنان جدید کند، به همین دلیل ۲ تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن برای خرید "ادواردو کاماوینگا" ستاره رن فرانسه از شانس بیشتری برخوردار هستند.
تمایل وینگر والنسیا برای پیوستن به منچسترسیتی
"فران تورس" وینگر والنسیای اسپانیا علاقمند است که راهی تیم  منچسترسیتی شود.باشگاه اسپانیایی فقط در صورتی با انتقال این بازیکن ۲۰ ساله خود موافقت خواهد کرد که درخواست ۴۰ میلیونی اش مورد قبول واقع شود.پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی "تورس" را جانشین شایسته‌ای برای "لروی سانه"‌ای می‌داند که در شروع ماه جولای به بایرن مونیخ پیوست.

سه دروازه بان در فهرست خرید چلسی
فرانک لمپارد سرمربی چلسی از عملکرد "کپا آریزابالاگا" دروازه بان گران قیمت خود ناراضی است و قصد دارد در فصل نقل و انتقالات تابستانی یک دروازه بان جدید را به خدمت بگیرد."آندره اونانا "دروازه بان تیم آژاکس یکی از گزینه‌های جانشینی "کپا" است. لورکوزن هم به دنبال خرید این دروازه‌بان بود، اما گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد این تیم آلمانی برای این سنگربان ۲۴ ساله از سوی باشگاه آژاکس رد شده است.علاوه بر اونانا، یان اوبلاک سنگربان اتلتیکومادرید و "نیک پاپه" از برنلی دیگر گزینه‌های چلسی هستند.مارک بوسنیچ دروازه بان سابق تیم ملی استرالیا گفته است "کپا" از چلسی جدا خواهد شد.

دومین پیشنهاد آرسنال برای ستاره غنایی اتلتیکو مادرید رد شد
پیشنهاد دوم آرسنال برای جذب "توماس پارتی" بازیکن ۲۷ ساله اتلتیکو مادرید از سوی این باشگاه اسپانیایی رد شد.به نوشته  روزنامه گاردین، اتلتیکو پیشنهاد اخیر توپچی‌ها (لقب آرسنال) را نپذیرفته و اعلام کرده فقط پیشنهاد‌هایی را خواهد پذیرفت که مبلغ آن برابر با رقم بند فسخ قرارداد "پارتی" باشد، یعنی ۴۵.۵ میلیون پوند.این بازیکن ۲۷ ساله تیم ملی غنا در چند فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی خط میانی اتلتیکو مادرید بوده است.

باشگاه اورتون به دنبال خرید زا‌ها
به نوشته روزنامه میرر ،باشگاه اورتون قصد دارد برای خرید "ویلفرد زا‌ها" ستاره ساحل عاجی کریستال‌پالاس اقدام کند.این بازیکن تصمیم دارد تیم کریستال پالاس را ترک کند و تافی‌ها (لقب اورتون) سرگرم آماده سازی پیشنهادی برای این بازیکن ساحل عاجی هستند.زا‌ها در طول ۳۸ بازی این فصل لیگ برتر فقط چهار گل برای کریستال پالاس به ثمر رساند.

معاوضه بازیکنان اینتر و بایرن مونیخ
"مارسلو بروزویچ" بازیکن کروات تیم اینترمیلان ممکن است راهی بایرن مونیخ شود و از آن سو "کورنتین تولیسو" بازیکن فرانسوی بایرن مونیخ به سن سیرو خواهد رفت.به گزارش سایت کالچومرکاتو، "بروزویچ" می‌خواهد نراتزوری‌ها (لقب اینترمیلان) را ترک کند و قهرمان بوندسلیگا از گزینه‌های پیش روی او است.گفته می‌شود اگر قرار باشد بایرن وارد مذاکره با اینتر شود، تیم میلانی در ازای بروزویچ  کروات، تولیسو را از این تیم خواهد خواست.

توافق یوونتوس با "میلیک"
ممکن است "آرکادیوش میلیک"، مهاجم لهستانی ناپولی، زوج کریستیانو رونالدو در خط حمله یوونتوس شود.باشگاه یوونتوس بر سر مسائل شخصی با ملیک به توافق رسیده است و حالا ۲ باشگاه باید بر سر مسائل مالی با هم مذاکره کنند.با توجه به این که کریستیانو رونالدو و گونزالو هیگواین، ۲ مهاجم یووه در آخرین سال‌های دوران فوتبال خود قرار دارند، بانوی پیر (لقب یوونتوس) به دنبال مهاجمی برای تقویت خط حمله خود است.
میلیک ۲۶ ساله خواهان پیوستن به قهرمان سری آ است و یوونتوس تصمیم دارد" فدریکو برناردسکی" را به عنوان بخشی از قرارداد راهی ناپولی کند.

بودجه۱۵۰ میلیون پوندی استون ویلا برای تقویت تیم
به گزارش روزنامه میرر باشگاه استون ویلا که در هفته آخر لیگ برتر انگلیس موفق شد با کسب یک امتیاز برابر وستهام در این رقابت ها بماند تصمیم دارد ۱۵۰ میلیون پوند صرف خرید بازیکنان جدید بکند.

توافق جیمز مادیسون با لسترسیتی
"مادیسون" بازیکن ملی‌پوش منچسترسیتی بر سر امضای قرارداد جدید ۴ ساله با این تیم به توافق رسید و به این ترتیب تا تابستان ۲۰۲۴ در این تیم خواهد ماند.این بازیکن که پیش ترمورد توجه منچستریونایتد قرار داشت، بر اساس قرارداد جدید ۱۱۰ هزار پوند در هفته دستمزد دریافت خواهد کرد.به این ترتیب مادیسون که تا سال ۲۰۲۳ با روباه ها (لقب لستر ) قرارداد داشت در کنار "جیمی واردی" کاپیتان این تیم،یکی از ۲ بازیکن  پردرآمد لستر خواهد بود.

لیورپول به دنبال مدافع ملی پوش شالکه
به گزارش  نشریه دیلی میل، باشگاه لیورپول علاقمند است "اوزان کاباک" مدافع میانی شالکه را به خدمت بگیرد.
بازیکن ۲۰ ساله تیم ملی ترکیه، ۴۰ میلیون پوند ارزش گذاری شده است، اما باشگاه شالکه ممکن است به دلیل مشکلات مالی او را به مبلغ کمتری نیز بفروشد.اما باشگاه لیورپول برای جذب این بازیکن باید با تیم‌های منچسترسیتی، یوونتوس و بورسیا دورتموند رقابت کند.

ادیسون کاوانی در راه بنفیکا
بازیکن ۳۳ ساله باشگاه پاری سن ژرمن تصمیم دارد از این تیم جدا شود و به گزارش دیلی اکسپرس در حالی که لیدزیونایتد انگلیس خواهان خرید این بازیکن اروگوئه‌ای بود، ستاره کهنه کار پاریسی‌ها ظاهراً با باشگاه بنفیکای پرتغال به توافق رسیده است.

لالانا همبازی جهانبخش شد
باشگاه برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، آدام لالانا بازیکن ۳۲ ساله لیورپول را به خدمت گرفت. قرارداد برایتون با هافبک سابق تیم ملی انگلیس سه ساله است.


کد مطلب: 225198

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/225198/تازه-ترین-خبر-ها-نقل-انتقالات-فوتبال-اروپا

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir