به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : ۲۲۵۲۷۲

مزا و معایب تاتو را بشناسید !

گروه سلامت و زیبایی:
آموزش تاتو صورت یا  تاتو کردن ابرو چه طور صورت میگیرد؟در مراحل تاتو کردن ابرو، نقش مورد نظر شمارا در ناحیه ابرو کشیده و آنگاه با سوزن مخصوص، رنگ متبوع را، داخل طرح کشیده شده خالکوبی می‌کنند.



رنگ تاتو صورت بر چه مبنایی تعیین می‌شود؟
تعیین رنگ مطلوب، برای تاتو کردن ابرو به رنگ پوست، مو و ابروهای شما بستگی دارد، ضمن این که، سلیقه ی فردی شما و پیشنهاد دکتر معالج هم مهم میباشد.
لوسیون‌های رنگدانه تاتو صورت یا ابرو دربرگیرنده چه موادی می‌باشند؟
بیش تر موادی که برای تاتوی ابرو به عمل میروند، اکسید آهن و دی اکسید تیتانیوم می‌باشند که هر دو مواد غیر واکنش می‌باشند، این لوسیون‌ها به طور ویژه، برای کاشت داخل پوست تن درست شده اند، بیش تر این لوسیون‌ها از جنس عنصرهای معدنی میباشند و با برخی از رنگدانه‌ها مثل: رنگدانه‌هایی که برای لب‌ها به کار میروند، تفاوت دارا‌هستند.
در این آموزش تاتو صورت میخواهیم به درست کردن رنگ تاتو صورت بپردازیم، به این شکل میباشد که فرد تاتو کننده، کمی از پودر رنگی مورد نظر را، در یک محلول دارای آب مقطر، گلیسرین و الکل حل می‌نماید؛ با این کار یک مایع کرم مانند، رقیق و یکنواخت، به دست می‌آید.

رنگ‌هایی که در تاتو صورت یا تاتو ابرو بکار می‌روند چه رنگ‌هایی میباشند؟
شما میتوانید در آموزش تاتو صورت این نکته را بیاموزید، رنگ تاتو، می‌تواند بسیار متنوع باشد، از رنگ‌های خیلی روشن گرفته تا رنگ‌های خیلی تیره که علاوه بر ابروها، می‌توان از آنها برای لب‌ها هم بهره مند شد.



آشنایی با انواع خدمات تاتو بدن
انجام دادن تاتو روی قسمت‌های مختلف بدن بسیار رایج شده است. مردم به دلایل مختلف و با تنوع بسیار زیاد این کار را انجام می‌دهند. موضوعی مخصوص افرادی خاص یا جنسیت، سن و رسم و رسومی خاص نیست و همه می‌توانند انجام دهند.
به دلیل درخواست‌های زیاد مردم نسبت به قبل و تمایل افراد به انجام خدمات تاتو بدن، تنوع خدمات تاتو بدن بیشتر شده است. تاتوکاران بسیار هنرمند هستند و طرح‌های بسیار جذاب و متنوع را کار می‌کنند. به عبارت دیگر با گسترش خدمات تاتو بدن و تقاضای زیاد مردم نسبت به قبل، کیفیت کار، زیبایی، دقت و مهارت کارکنان این زمینه نیز افزایش یافته و کارهای جذابی ارائه می‌دهند.
خدمات تاتو صورت که آن را تحت عنوان آرایش دائم نیز می‌شناسند، در واقع آرایشی نیمه دائم و در عین حال پر طرفدار می‌باشد. خدمات تاتو صورت عبارت است از فرآیندی که در طی آن رنگدانه‌های سازگار با پوست انسان ضمن کمترین آسیب رسانی، در عمق معینی از پوست کاشته می‌شوند.



آشنایی با خدمات تاتو صورت
•    تاریخچه تاتو
تاتو هنری است که تاریخچه ای بسیار طولانی و شگفت آور دارد. در این هنر زیبا رنگدانه‌ها را با استفاده از وسایل مخصوص به پوست فرد وارد کرده و رنگ آن را برای همیشه تغییر می‌دهند. تاتو از جمله روش‌های بسیار قدیمی است که به عنوان یکی از انواع آن می‌توان به خدمات تاتو صورت اشاره کرد.
جالب است بدانید که تاتو ترکیب چیزهایی ناشناخته که در حال حاضر آن‌ها را تحت عنوان رنگدانه می‌شناسیم، با بدن فرد می‌باشدکه به مدت طولانی و بدون تغییر باقی می‌ماند. اسناد تاریخی به جا مانده از گذشتگان و مکان‌های باستانی حاکی از آن است که استفاده از تاتو از گذشته‌های دور تا کنون در بین انسان‌ها رواج داشته است. جالب تر این که وسیله‌هایی که سالیان دور به منظور تاتو کردن بر روی بدن و خدمات تاتو صورت افراد مورد استفاده قرار می‌گرفته اند، در مکان‌هایی همچون اطراف فرانسه، کشور پرتغال و نیز اسکاندیناوی یافت شده اند!
تحقیقات صورت گرفته بر روی این ابزارهای پیدا شده حاکی از آن است که قدمت آن‌ها به دوازده هزار سال قبل باز می‌گردد و این نشان از پیشینه این هنر در میان انسان‌ها دارد.