به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۱:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۰۹ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۲۲۵۲۹۷

امیدواریم برکات امام حسین، کرونا را از بین ببرد

امیدواریم برکات امام حسین، کرونا را از بین ببرد
گروه سیاسی: یک عضو جامعه روحانیت مبارز در رابطه با ضرورت برگزاری مراسم عزاداری محرم در ایام کرونا گفت: جریان عاشورا و محرم، پایه و اساس دین و انقلاب ما است. زیرساخت تحولاتی که در تاریخ اسلام به وجود آمده را امام حسین(ع) آماده کرده اند. لذا این بیان چه به عنوان حدیث چه فرمایشی حکیمانه مبنی بر اینکه «اسلام به وسیله نبی اکرم(ص) به وجود آمد و بقاء آن را انقلاب اباعبدالله و نهضت حسینی تضمین کرد»، ارزشمند است.
حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: اگر خون امام حسین(ع) نبود و این حرکت انقلابی صورت نمی گرفت، قطعا بنی امیه با تحریفاتی که انجام داده بودند و ورود به جنبه های مادی و ترک جنبه های معنوی، چیزی از اسلام باقی نمی گذاشتند. اما امروز با توجه به تاریخی که مطالعه می کنیم، می بینیم مردم؛ کرونا که هیچ حتی در جایی که می دانستند کشته می شوند، ترک زیارت اباعبدالله الحسین(ع) نکردند. افراد متدین هستند و می خواهند دین خود را حفظ کنند و بر مبنای هوا و هوس در این راه قرار نگرفته اند. لذا هرچه تاکنون از ستاد مقابله با کرونا به مراکز مذهبی ابلاغ شده چه در حرم های ائمه، چه در مساجد و حسینیه ها به نحو احسن رعایت شده است.
او گفت: برکات امام حسین(ع) آنقدر زیاد است که امیدواریم کرونا را هم از بین ببرد. لذا اعتقادم این است که عزاداری امام حسین(ع) از کارهای شایسته و بایسته ای است که نشاط می آورد و جامعه ما را دوباره به حرکت و نهضت تازه ای سوق خواهد داد.