به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۲۲۵۵۸۲

یادگیری زبان به راحتی آب خوردن با تدریس خصوصی زبان انگلیسی

گروه آموزش: در این مطلب قصدا داریم به معرفی موسسه زبان آموزان پیشرو و ويژگی های این آموزشگاه معتبر و باسابقه بعنوان مرکز تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها بپردازیم.
یادگیری زبان به راحتی آب خوردن با تدریس خصوصی زبان انگلیسی
یادگیری زبان امر پیچیده ای است که با استفاده از روش ها و متد روز و اساتید خوب ساده می‌شود. این آموزشگاه برای نتیجه بخشی وقت و هزینه مصرفی شما دوره ها و امکانات را در نظر گرفته است در ادامه با بخشی از این مزایا و برنامه های مرکز تدریس خصوصی زبان آموزان پیشرو و همچنین خصوصیات آن آشنا خواهیم شد:

•    ۳۵ جلسه مکالمه تضمینی به صورت خصوصی در آموزشگاه ، محل کار و یا منزل.
•    دوره های کاربردی مکالمه به صورت قطعی، مخصوص مدیران شرکتها، تجار و مسافرین.
•    آموزش مکالمه فشرده کاربردی برای اهدافی مثل مصاحبه، سفر، مهاجرت، کار و یا تحصیل.
•    آمادگی برای آزمون سفارت با دوره های ویژه و کاربردی
•    برنامه ها و دوره های آموزش زبان از سطح مبتدی تا حرفه ای به صورت ویژه، مخصوص افراد، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل شرکتهای اداری و تجاری ، مسافران و غیره
•    کلاس های ویژه مکالمه زبان و درک شنیداری.
•    اعزام فوری اساتید برگزیده خانم و آقا به تمام نقاط تهران ، کرج و شهرری به منزل و محل مورد نظر شما جهت راحتی و صرفه جویی در وقت شما.
•    استفاده از بهترین اساتید تحصیل کرده در داخل و خارج از کشور و همچنین اساتید نی تیو.
•    امکان اعزام استاد خانم به منزل و یا محل مورد نظر شما، جهت تدریس به بانوان محترم، دختر خانم ها و کودکان (خانواده ها).
•    آمادگی جهت عقد قرارداد با شرکتها ، موسسات و مراکز مختلف، جهت آموزش زبان.
•    کلاس های ویژه شاغلین در روز های پنجشنبه و جمعه.
•    مزیت بهره مندی از قویترین مرکز تدریس خصوصی زبان.
•    تقسیم هزینه ی شهریه با توجه به توان مالی شما بصورت توافقی در اقساط ۸ الی ۹ ماه.
•    آموزش ویژه زبان مخصوص کودکان بصورت خصوصی توسط اساتید متخصص در این زمینه.
این موارد بخشی از مزایا و امکاناتی بود که شما با ثبت نام در این موسسه به دست خواهید آورد در کنار این موارد دوره های دیگری نیز در نظر گرفته شده مثل: دوره های تخصصی آمادگی شرکت در آزمون های IELTS , TOEFL , GRE , TOLIMO , EPT , MHLE , MCHE , MSRT , UTEP که امروز دغدغه اصلی بسیاری از شرکت کنندگان در این آزمون ها قبولی در این مراحل است.
آموزشگاه زبان آموزان پیشرو مهارت های اصلی آموزش زبان انگلیسی یعنی مهارت های شنیدن (Listening) , صحبت کردن (Speaking) , خواندن (Reading) و نوشتن (Writing) را به بهترین متد روز در اختیار زبان آموزان قرار می‌دهد پس نمی‌خواهید فرصت را از دست بدهید و تحمل حسرت خوردن را ندارید و کیفیت آموزش برای شما اهمیت بالایی دارد فرصت یادگیری زبان انگلیسی توسط یک استاد حرفه ای به صورت خصوصی را از دست ندهید.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل یا آموزشگاه
یکی از مزایای این آموزشگاه این است که هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در محل آموزشگاه یا محل مورد نظر شما، به صورت یکسان است. مقدار این هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد، مثل: تجربه و سابقه تدریس استاد مورد نظر، روش های تدریس و سطح علمی استاد. شما می‌توانید از طریق ارتباط تلفنی با  شماره های موجود در سایت با کارشناسان ما گفتگو کنید تا پس از بررسی اطلاعات شما کلاس ها  هزینه های پیشنهادی را به شما ارائه دهند. اما نکته قابل توجه این است که شما بیش از مبلغی که پرداخت می‌کنید سود دریافت خواهید کرد و دلیل این مسئله، کیفیت بالای تدریس و یادگیری قطعی شماست. پس می‌توانید با خیال راحت از منصفانه بودن هزینه ها اطمینان حاصل کنید. ارائه خدمات آموزشی در جهت پیشرفت شما، افتخار ماست.

تدریس و آموزش خصوصی تمامی زبان ها
جالب است بدانید در این مرکز خصوصی زبان، به غیر از زبان انگلیسی، زبان های مثل، تدریس خصوصی زبان آلمانی، سوئدی، فرانسه، روسی، ترکی استانبولی، عربی، اسپانیایی، ایتالیایی، چینی، ژاپنی، هلندی، کره ای، دانمارکی، ارمنی، هندی و زبان فارسی برای اتباع خارجی، از سطوح مبتدی تا پیشرفته به صورت عادی و فشرده تدریس می‌شود.

آموزش خصوصی زبان انگلیسی
تدریس زبان انگلیسی و سایر زبان ها در آموزشگاه زبان آموزان پیشرو به صورت خصوصی و با بهره گیری از اساتید حرفه ای و مجرب انجام می‌گیرد. این موسسه دارای کادر ویژه و مطرح در سطح آموزشگاه های تهران می‌باشد که با توجه به هدفه زبان آموز محترم، تعیین برنامه می‌کنند و او را به سمت پیشرفت می‌برند. در این آموزشگاه زبان آموز این امکان را دارد که در صورت عدم رضایت از استاد مربوطه تا جلسه سوم، در خواست جایگزین کردن استاد را بدهد. همچنین این امکان وجود دارد که زبان آموز به همراه خود یک نفر دیگر را به جلسات آموزش زبان بیاورد بدون احتساب شهریه اضافی.
نحوه آموزش و تدریس خصوصی زبان انگلیسی و سایر زبان ها در این موسسه بر مبنای مکالمه محوری است و تمرکز بر روی چهار مهارت اصلی پایه گذاری شده است. این چهار مهارت عبارت است از، مهارت شنیداری، مهارت گفتاری، فن بیان و مهارت ارتباطات. در کنار آموزش نکات گرامری، بالا بردن دایره لغات کاربردی یکی از اهئاف آموزش است که باعث می‌شود این آموزش ها کاربردی و قابل استفاده باشد. کلاس های نیمه خصوصی در این آموزشگاه غالبا از 3 نفر تا 5 نفر تشکیل می‌شود.
مدیریت و کادر آموزشی و دفتری این موسسه به شما اطمینان می‌دهند که در جهت رسیدن به اهداف آموزش زبان شما در کوتاه ترین زمان با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت، شما را همراهی خواهند کرد.

هدف آموزشگاه زبان آموزان پیشرو از تدریس خصوصی زبان انگلیسی چیست؟
رسیدن به سطح قابل قبول زبان انگلیسی در کوتاه ترین زمان از مهمترین اهداف ما در این آموزشگاه می‌باشد. در حقیقت هدف شما اصلی ترین هدف ماست. ما برای رسیدن شما به اهدافتان برنامه ریزی خواهیم کرد. وجود تمام جنبه های یادگیری زبان دراین آموزشگاه به شما این امکان را می‌دهد که به هدف و نتیجه ای که انتظار دارید و مشخص کرده اید برسید.

چه امتیازاتی برای کلاس های خصوصی وجود دارد؟
بالا بودن سطح تدریس و کیفیت کلاس ها  تحقق اهداف شما در یادگیری زبان، غایت و هدف این آموزشگاه است. وجود اساتید حرفه ای که از برای آموزش از جدیدترین و کاربردی ترین متد روز استفاده می‌کنند، یادگیری زبان را برای شما بسیار آسان خواهد کرد.
مکالمه به صورت روان و صحیح، دغدغه اصلی زبان آموزان است که ما در مسیر برطرف کردن این دغدغه و هموار نمودن مسیر، از اساتیدی کمک گرفته ایم که زبان مورد نظر را مانند زبان مادری صحبت می‌کنند. آنها این مهارت ها را با زندگی در کشور های مختلف و تمرین و تدریس فراوان به دست آورده اند و به راحتی در اختیار شما قرارمی‌دهند. در نتیجه اگر می‌خواهید همانطور که مردم می‌گویند مثل بلبل انگلیسی یا سایر زبان ها را صحبت کنید ما به شما کمک خواهیم کرد.

از چه متد هایی برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده می‌شود؟
یکی از چالش برانگیز ترین فعالیت ها برای اساتید، هماهنگ کردن شیوه آموزشی با متد روز است. در کلاس های عمومی و پر جمعیت، از روش های تدریسی استفاده می‌شود که باب میل استاد است و ممکن است برای همه زبان آموزان مناسب نباشد و علایق آنها در نظر گرفته نشود. واضح است که هر شخص با متد مورد علاقه اش بهتر و سریع تر یاد می‌گیرد. اساتید این آموزشگاه با استفاده از متد های مطرح که بیشترین بازدهی را داشته اند، شیوه آموزش خود را با زبان آموز هماهنگ می‌کنند.

نوآوری و تجربه، بال های پیشرفت سریع
تجربه تدریس یکی از مسائلی است که در زمان انتخاب یک آموزشگاه برای یادگیری زبان اهمیت دارد. موسسه زبان آموزان پیشرو با اضافه کردن چاشنی نوآوری در زمینه تدریس خصوصی زبان  انگلیسی، با استفاده از تجربه بالای خود در آموزش و تدریس خصوصی زبان، و بهره گیری از امکانات جدید، مسیر پیشرفت شما بهتر از جای دیگری می‌شناسد.
برای ارتباط با موسسه فقط کافی است نام زبان آموزان پیشرو را در موتور جستجوی گوگل سرچ نمایید.