به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۲۲۵۶۰۶

میزان درآمد خارجی دختر ترامپ و دامادش

گروه بین الملل: اظهارنامه مالیاتی "ایوانکا ترامپ" و "جارد کوشنر" نشان می‌دهد، این دو مشاور ارشد کاخ سفید دست‌کم ۳۶.۲ میلیون دلار درآمد خارجی طی سال ۲۰۱۹ به دست آورده‌اند.مجموع درآمد این زوج بنا بر گزارش واشنگتن پست، حداقل ۷ میلیون دلار بیشتر از درآمد خارجی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ بوده است.
میزان درآمد خارجی دختر ترامپ و  دامادش
این درآمد ناشی از کسب‌وکارهای خارجی، مانند مشاوره املاک و هتل‌های سازمان ترامپ است.این افشاگری حاکی از آن است که ایوانکا ترامپ و همسرش کوشنر ممکن است حداکثر تا ۱۵۷ میلیون دلار، درآمد کسب کرده باشند. با این وجود، "دفتر اخلاق دولتی" آمریکا، آن‌ها را به ثبت طیف وسیعی از دارایی‌ها و بدهی‌ها، نه مبالغ دقیق، الزام کرده که این موضوع باعث می‌شود مقدار دقیق درآمد خارجی آن‌ها در سال ۲۰۱۹، واضح نباشد.
آن‌ها بین ۲۰۳.۸ میلیون دلار و ۷۸۲.۸ میلیون دلار به عنوان دارایی‌های خود در سال ۲۰۱۹ گزارش کرده‌اند، در حالی که در سال ۲۰۱۸، مبلغ دارایی‌های خود را بین ۱۸۱ میلیون دلار و ۷۵۵ میلیون دلار گزارش کرده بودند.دختر رئیس جمهور آمریکا بار دیگر نیز کسب ۳.۹ میلیون دلار از سهامش در هتل بین‌المللی ترامپ در واشنگتن دی‌سی را گزارش کرد. او پیشتر نیز میلیون‌ها دلار از برندهای مد خود به دست آورده بود، اما در ژوئیه ۲۰۱۸، آن‌ها را تعطیل کرد.دفتر اخلاق دولتی، موارد افشای مالی را به منظور نقض‌های احتمالی، مورد بررسی قرار می‌دهد.
درآمد اعضای خانواده ترامپ از دارایی‌های سازمان ترامپ و مشاوره املاک، همزمان با افزایش نگرانی‌های منتقدان درباره تضاد منافع به خاطر نقش‌های آن‌ها در کاخ سفید، مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.اخیراً انتظار می‌رفت کوشنر سرمایه خود را از یک استارتاپ فناوری، پس از افشای سرمایه‌گذاری خارجی در آن، بیرون آورد؛ اما اوایل این ماه، تصمیم گرفت این کار را نکند. طبق این گزارش، سهام او در این شرکت بین ۲۵ میلیون تا ۵۰ میلیون دلار متغیر بوده و مجموع ۲.۵ میلیون سهم در این شرکت فناوری دارد.