به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ساعت ۱۷:۲۸
کد مطلب : ۲۲۵۷۲۱

آموزش سفر به جزیره کیش با کیش بوک

گروه گردشگری:
آموزش سفر به جزیره کیش با کیش بوک
از زمان اعلام شدن کیش به عنوان منطقه آزاد، رفت و آمدها به این جزیره کیش افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است. بسیاری از ایرانیان که به دنبال سفری متفاوت هستند، راهی کیش می شوند. از طرفی دیگر این جزیره به دلیل معاف بودن از تعرفه‌های گمرکی به محل مناسبی برای خرید کالاهای خارجی تبدیل شده است.
علاوه بر تمامی این ها، در سال‌های اخیر به دلیل افزایش نرخ دلار توان سفر خارجی بسیاری از مردم کاهش یافته و از این رو ترجیح می‌دهند برای سفری به کیش بروند. در این میان شاید شما هم به فکر سفر به کیش افتاده‌اید اما هنوز این تصمیم را عملی نکرده‌اید باشید در اینجا ما در کیش بوک ارزان قیمت ترین تور کیش را به مشتریان خود عرضه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید تور کیش صفحه  قیمت تور کیش را مشاهده نمایید. شاید هزینه و قیمت سفر به کیش یکی از اصلی‌ترین موانع در سفر شما بوده است. اما آیا تا به حال هزینه‌های سفر به کیش را به دقت محاسبه کرده‌اید؟ و آیا ممکن است هزینه‌های این سفر را کم کنیم؟
در ادامه هزینه سفر به کیش را با بررسی عوامل مختلف با هم بررسی می‌کنیم.  اما پیش از خواندن این مقاله پیشنهاد می‌کنم که نگاهی به تورهای کیش ما در سایت کیش بوک بیاندازید، شاید یک تور عالی متناسب با شرایط و بودجه خود پیدا کردید.
 
هزینه سفر به کیش با هواپیما
اولین کار برای سفر به کیش انتخاب وسیله حمل و نقل است. شاید بهترین و منطقی ‌ترین وسیله، هواپیما باشد، چرا که هم راه دور است و هم بخشی از مسیر رسیدن به کیش از دریا گذر خواهد کرد. اگر ساکن تهران هستید، احتمالا می‌دانید که پرواز تهران کیش، هر روز انجام می‌شود. کافی است از قبل بلیط هواپیما تهران کیش را بخرید تا از پروازتان مطمئن باشید. پرواز کیش از سایر شهرهای کشور مانند مشهد و شیراز نیز انجام می‌شود، تعداد پروازها به کیش از سایر شهرها، متفاوت است. تقریبا تمام ایرلاین‌ها پرواز کیش را در برنامه پروازی خود دارند.
قیمت برای خرید بلیط کیش بازه وسیعی را دربرمی‌گیرد. در حالت عادی و شرایط معمول کمترین قیمت بلیط هواپیما کیش تهران حدود 200 هزار تومان و یا کمی کمتر از آن است. از سوی دیگر بالاترین قیمت بلیط هواپیما کیش در نهایت به 400 هزار تومان می‌رسد. البته طبیعی است که در ایام تعطیلات مانند اعیاد و تعطیلات فصلی قیمت بلیط پرواز کیش افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. به این ترتیب قیمت بلیط هواپیما تهران کیش رفت و برگشت را حداقل 400 هزار تومان در نظر بگیرید.

راهکارهایی برای خریدن بلیط ارزان کیش
ممکن است تصور کنید که بلیط هواپیمای کیش از قیمت بالایی برخوردار است و شما از پس این قیمت بر نخواهید آمد اما، کافی است با وب سایت کیش بوک همراه باشید تا چند راهکار برای خرید بلیط ارزان کیش به شما معرفی کنیم:
1.    تعطیلات بی بلیط: اگر می‌خواهید بلیط پرواز کیش را با قیمت مناسب رزرو کنید، برای سفر در تعطیلات برنامه‌ریزی نکنید. به دلیل تقاضای بالا، قیمت بلیط کیش در ایام تعطیلات گران‌تر  می شود.
2.    به جای خانه‌تکانی به کیش بروید: در روزهای پایان سال، زمانی که همه مشغول خانه تکانی هستند، بلیط پرواز کیش ارزان ‌تر از وقت ‌های دیگر می شود. شما می‌توانید با کمی انعطاف‌پذیری، برنامه‌های‌تان را تغییر داده و پیش از تعطیلات عید به کیش بروید. در واقع احتمال پیدا کردن بلیط کیش ارزان قیمت در این ایام خواهد بود.
3.    سفر در زمان عصر: نه تنها بلیط پرواز کیش بلکه سایر پروازها هم عصرها ارزان‌تر هستند. شما با تغییر ساعت می‌توانید بلیط کمی ارزان‌تر بیابید.
4.    چمدان‌تان آماده باشد: اگر به طور جدی به دنبال بلیط ارزان کیش هستید باید به طور مرتب قیمت این بلیط را چک کنید. از آنجایی که ممکن است که به طور ناگهانی قیمت پرواز ها پایین بیاید، سعی کنید از قبل آماده باشید تا سفر کنید.
5.    بلیط کیش لحظه آخری: حتما اصطلاح بلیط لحظه آخری را زیاد شنیده‌اید، برای سفر ارزان به کیش می‌توانید بلیط لحظه آخری کیش بگیرید.

سفر به کیش با قطار هزینه
راه دوم برای کاهش هزینه سفر به کیش، سفر با قطار است. شما باید برای سفر با قطار به کیش، مسیر تهران تا بندر عباس را با قطار طی کنید. بعد از آن از بندرعباس با قایق ‌های ویژه به کیش بروید. قیمت بلیط قطار تهران بندرعبارس به عوامل مختلفی بستگی دارد که اصلی ترین آنها نوع قطار است. اما به طور معمول قیمت بلیط قطار بین 80 تا 140 هزار تومان می باشد. از سوی دیگر از بندرعباس تا کیش را هم می‌توانید با قایق طی کنید؛ قیمت بلیط قایق این مسیر حدود 60 هزار تومان است. بنابراین تمام هزینه سفر شما از تهران تا کیش برای هر نفر بزرگسال کمتر از 200 هزار تومان خواهد بود. به این وسیله شما علاوه بر اینکه کمتر هزینه می‌کنید از سفری متفاوت و جذاب هم لذت خواهید برد.

هزینه سفر به کیش با ماشین شخصی
اگر حوصله و وقت کافی دارید، می‌توانید با ماشین شخصی به کیش سفر کنید. شما مسیر تهران تا بندرعباس را با ماشین شخصی‌ تان طی کنید. تا اینجای سفر، اگر ماشین ‌تان سالم باشد، به غیر از چند باک بنزین هزینه چندانی نخواهید داشت. سپس می‌توانید از بندر چارک با لندی ‌گراف در حالی که سوار ماشین خودتان هستید، عازم جزیره کیش شوید. هزینه بلیط لندی‌گراف از بندر چارک به کیش 200 هزار تومان و از کیش تا بندرچارک 250 هزار تومان برای سرنشین‌ها و راننده است.

هزینه اقامت در کیش
در کیش تعداد زیادی هتل وجود دارد. شما برای اقامت در این جزیره می‌توانید در هر یک از این هتل‌ها اقامت کنید.برای کسب هزینه ها وارد صفحه بهترین هتل های کیش شوید.

قیمت هتل های 5 ستاره کیش
از معروف‌ترین و مهم‌ترین هتل‌های 5 ستاره کیش می‌توان به هتل ماریناپارک، هتل ترنج، هتل بین‌المللی کیش و هتل شایگان اشاره کرد. قیمت هتل های 4 ستاره کیش
اگر دلتان می‌خواهد اقامتی درخشان داشته باشید اما هزینه هتل‌تان هم نجومی نشود، به هتل‌های 4 ستاره فکر کنید. هتل‌های 4 ستاره بخش عمده‌ای از امکانات هتل‌های 5 ستاره را دارند و در عین حال، هزینه‌شان عموما کمتر از آنهاست. هتل فلامینگو، هتل صدف و هتل سورینت مریم از هتل‌ های 4 ستاره کیش هستند که بیشتر شناخته‌شده‌اند. بعید است بتوانید با کمتر از 200 هزار تومان یک شب در هتل های 4 ستاره اقامت کنید. از سوی دیگر بیشترین هزینه هتل‌های 4 ستاره برای یک نفر بیشتر از 400 هزار تومان نمی‌شود.

جاذبه های دیدنی
از معروف ترین جاذبه های دیدنی کیش می توان به کشتی یونانی در جزیره کیش اشاره داشت. برای خرید تور کیش با سایت کیش بوک در تماس باشید.
ایمیل: info@kishbook.com
شماره تماس: 021-22319165
آدرس: تهران، پاسداران، خیابان ساقدوش، نبش بوستان هفتم غربی، پلاک 96، طبقه 5