به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۱۲:۲۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۲۲۵۸۴۸

نمایندگی مدیران خودرو (ام وی ام و چری) قوامی کد 115 در گیلان رشت جاده بندر انزلی

گروه کسب و کار:
نمایندگی ام وی ام و چری قوامی کد: 115
نمایندگی ام وی ام و چری در گیلان و رشت ،قوامی کد:115 در نظر دارد تا با فروش خودروهای ام وی ام و چری در بازار خودرو گیلان و رقابت با خودروهای  داخلی و خارجی منطقه آزاد بخشی از سهم فروش خودرو در این بازار را به دست آورد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن رضایتمندی شما دوستان عزیز را به دست آورد.



نمایندگی قوامی با عنوان نمایندگی مدیران خودرو در گیلان و رشت با 15سال سابقه فروش اقساطی ام وی ام و چری در گیلان و رشت و خدمات پس از فروش محصولات ام وی ام و چری در گیلان ارائه دهنده انواع خودروهای تولیدی مدیران خودرو میباشد، برخی از محصولات این شرکت شامل  X22 و X55  ، X33S و 315 و همچنین محصولات گروه چری شامل خودروهای آریزو۵ و آریزو ۶ و تیگو ۵ و تیگو ٧ می‌باشد.
 حال در صورتی که تقاضای خرید خودرو ام وی ام و چری را دارید،‌ بهتر است کمی بیشتر با این برندهمچون تاریخچه حضور، میزان فعالیت و تنوع تولیداتش در ایران بیش‌ازپیش آشنا شوید.
 


 مدیران خودرو ظرف 18 سال گذشته توانسته است اعتماد و جلب رضایت مشتریان خود را به دست آورد. در سال ۱۳۸۱ جمعی از مدیران و کارشناسان با سابقه درصنعت خودرو شرکت مدیران خودرو را تاسیس کردند.و به این صورت مدیران خودرو فعالیت خود را به عنوان تولید کننده.خودرو های سبک و سنگین با همکاری کمپانی بزرگ چری چین آغاز کرد. همچنین تعداد زیادی از مدیران متخصص و کارشناسان فنی را از  ایران، چین و همچنین همکارانی از دیگر کشورها جذب کرده است. در همین حال مدیران خودرو مفهوم بین المللی " حق با مشتری است" و شعار (( مدیران خودرو...ایده آل )) را مورد توجه قرارداده است.
 


شرایط فروش اقساطی ام وی ام در گیلان و رشت
شما دوستان عزیز میتوانند جهت استفاده و دریافت شرایط خرید و فروش اقساطی مدیران خودرو (ام وی ام و چری) در گیلان و رشت ؛به آدرس الکترونیکی ما ghavami115.com  و یا در صفحات مجازی اینستاگرام و واتس آپ و یا با شماره تماس های ذیل با مشاورین ما در ارتباط باشید:
09210347737
01333753507
01333752434
فروش نقدی
در فروش نقدی  برای شما دوستان عزیز قیمت قطعی و تحویل فوری میباشد.
شرایط فروش اقساطی چری در گیلان و رشت
بنا به نوع خودرو  35 تا 50 درصد مبلغ خودرو در زمان ثبت نام دریافت و مابقی به صورت اقساط منعطف 60،12،24،36،48 ماه دریافت میگردد. که میتوانید به صورت پرداخت ماهیانه و یا هرچند ماه یک بار پرداخت نمایید.
کلیه خودروهای ام وی ام و چری شامل موارد ذیل میباشند.

•  هزینه بیمه شخص ثالث یکساله خودروها برعهده شرکت است.
•  کلیه خودروهای چری دارای 5 سال یا 150 هزار کیلومتر، گارانتی هستند.
•  کلیه خودروهای چری دارای 2 سال یا 6 نوبت، سرویس رایگان هستند.
•  کلیه خودروهای ام وی ام دارای 3 سال یا 60هزار کیلومتر، گارانتی هستند.
•  کلیه خودروها دارای سرویس اولیه رایگان هستند.
قابل توجه سازمانها و ارگان های دولتی شاغل و باز نشسته میتوانند از شرایط فروش ویژه استفاده فرمایند.
این طرح شامل بسیاری از شرکت ها و زیر مجموعه هایی مانند:
 وزارت راه وشهرسازی ،وزارت نیرو، جامعه سلامت بزشکی ؛ فرهنگیان محترم ؛ سازمان بنادر و کشتی رانی ، ساز مان قضایی و.... میباشد.