به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۲۲۶۰۲

سارقان مسلح بانک خانی‌آباد نو /تصاویر

گروه حوادث: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران با انتشار تصاویر سارقان مسلح بانک خانی‌آباد نو از شهروندان خواست در صورت شناسایی متهمان، اطلاعات خود را در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار دهند.
20 اسفندماه سال 91، ساعت 8:15 دقیقه صبح از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 یک فقره سرقت مسلحانه از بانک شعبه خانی آباد نو اعلام شد. با حضور مأموران کلانتری 152 خانی آباد در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که 2 نفر سارق مسلح، با تهدید اسلحه اقدام به سرقت از داخل بانک کرده و پس از سرقت با 2 دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده‌اند. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت مسلحانه» و به دستور شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره یکم مبارزه با سرقت‌های مسلحانه پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی با حضور در محل سرقت به تحقیق از شاهدان صحنه سرقت مسلحانه پرداختند.



با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته و همچنین اظهارات کارمندان بانک مشخص شد که در ساعت اولیه شروع به کار روزانه بانک، 2 نفر در حالیکه عینک دودی به چشم داشتند وارد شعبه شدند، یکی از آنها از داخل کیف دستی همراهش یک قبضه اسلحه کلاش و دیگری از زیر لباسش یک قبضه چاقو و اسلحه کمری خارج و ضمن تهدید کارمندان و مشتریان، اقدام به سرقت وجوه نقد داخل باجه‌های بانک کرده است و در نهایت هردو پس از خروج از بانک با دو دستگاه موتورسیکلت طرح هوندا 125 از محل متواری شده‌اند.  یکی از کارمندان شعبه در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: 2 نفر سارق مسلح وارد بانک شدند که یکی از آنها اسلحه کلاش و نفر دوم نیز چاقو و اسلحه کمری در دست داشت، آنها پس از ورود به داخل بانک اسلحه‌های خود را مسلح و شروع به تهدید کردند که «هیچ کس از جای خود تکان نخورد». وی افزود: یکی از آنها به بالای یکی از باجه‌های شعبه رفت و نفر دوم نیز اقدام به سرقت پول‌های داخل کشوهای همکاران کرد و پس از سرقت، هر دو نفر از بانک خارج و با دو دستگاه موتورسیکلت از محل متواری شدند.



مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کرد: با توجه به تصاویر به دست آمده از سارقان مسلح، دستور انتشار تصاویر این 2 متهم جهت شناسایی از سوی مقام قضایی صادر شده است.از کلیه شهروندان درخواست می‌شود تا در صورت شناسایی متهمان، هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد متهمان را از طریق شماره تماس 51055501 و 55381036 در اختیار کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.
مرجع : فارس

رسول
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۸:۰۶
حالا چرا بعد از 9ماه تصویراشون رو انتشار عمومی داده اند و زودتر این کار رو نکردند (177794)
کلانتری های زاهدان!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۲:۰۳
بس که مسئولیت پذیر هستن !

گوشی خانمم رو یه موتوری دزدید
رفتیم شکایت کنیم گفتن بگین خودتون گم کردین
چون آمار سرقت کلانتری ما بالا میره !!!

بعد از دو ماه ردیابی شد
رفتیم کلانتری گفتن
والله وقت نداریم - کار داریم - حوصله نداریم !
نمیدونم آخرشم گفتن خونه آقا دزده پلاک نداره !
پرونده رو انداختم رو زمین و اومدم بیرون
هر جا هم شکایت کردم خب دستم به جایی نرسید

از خودشون به خودشون شکایت کنیم ؟!!!! (177949)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۱۹:۵۳
نفرین بر نا امن کنندگان جامعه (177865)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۰:۵۲
چه خونسرد ! (177897)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۱:۰۱
چقدر هم تصاویر شفاف و گویا هست (177903)
۱۳۹۲/۰۹/۰۴ ۲۲:۴۵
عقل که نباشد جان در عذاب است، ریشه تمام شِرارت ها و دزدی ها در حسادت خلاصه میشه و خوبه آدم قانع باشه، خدا اگه صلاح بدونه خودش روزی رِسونه و با این قبیل کارها آدم از چاله به چاه میرود. امیدوارم هر چه سریعتر شناسایی و دستگیر شوند. (177973)
شهاب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ۰۱:۱۱
آخه الآن موقع نصیحت کردنه؟ نصیحت چه کسی ؟ خواننده ها؟ (178054)