به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۲۶۱۸۸

بهترین سرور مجازی بورس

گروه اقتصادی: امروزه افراد زیادی به خرید سرور مجازی روی آورده اند تا بتوانند نتایج عالی در صف های شلوغ داشته باشند، در خصوص این مورد شرکت های زیادی وجود دارد که سرور مجازی بورس ارائه میکنند و انتخاب را برای کاربر سخت کرده است.
دایرکت فا برای دسترسی هر چه راحت تر کاربران به معاملات بورس و انجام بدون وقفه معاملات، سرور مجازی بورس ایران را به کاربران خود بر روی قدرتمند ترین سرور ها و با اینترنت پرسرعت و نامحدود پیشنهاد میکند. سرورهای مجازی بورس برخلاف کامپیوتر و لپ تاپ های شخصی، این سرور ها به صورت ۲۴ ساعته روشن و در دسترس کاربران قرار می گیرد و پشتیبانی این سرور ها به صورت کامل توسط دایرکت فا انجام میشود و نصب و راه اندازی این سرور ها  تیم فنی دایرکت فا به عهده میگیرد. سرویس کاربران بعد از خرید این محصول در همان روز فعال می شود و میتوانند به سرور مجازی خود دسترسی داشته باشند.

بهترین سرور مجازی بورس

سرور مجازی بورس چیست؟
سرور در واقع همان کامپیوتر است که شما پس از خرید نمیتوانید به منزل خود بیاورید و باید از راه دور آن را کنترل کنید. مدیریت این سرور ها از راه دور به وسیله ی نرم افزاری به نام remote Desktop Connection امکان پذیر است، این سرور ها هم فقط مخصوص افرادی هست که در بورس فعالیت دارند و در هیچ زمینه ی دیگری قابل استفاده نیست.
سرور بورس یکی از مواردی است که میتواند تاثیر بسزایی در انجام معاملات بورسی از خود بجای بگذارد.این نوع سرور ها با سیستم عامل ویندوز هستند.
در واقع شما پس از خرید سرور بورس ، یک کامپیوتر با سرعت اینترنت بالا و پینگ کمتر از 1 میلی ثانیه خواهید داشت.

همچنین سرور مجازی بورس دایرکت فا دارای مزایایی هستند که در ادامه یه چند مورد از انها اشاره خواهیم کرد:
دارای اپلیکیشن و نصب بر روی گوشی ها با نسخه اندروید و ios
جای دهی خود در صف اول بورس با استفاده از این نوع سرور
بالاترین سرعت در اینترنت با استفاده از سرور مجازی بورس
این امکان برای کاربران به وجود می آید تا بدون محدودیت در سرعت فایل های مختلف را دانلود کنند.
دسترسی راحت و آسان
ارائه نرم افزار های اتو کلیکر و ربات سرخطی زن
و…

چگونه با این سرور ها کار کنیم؟
شما پس از خرید سرور ایمیل از ما دریافت میکنید که حاوی : ip / user / pass می باشد و شما با وارد کردم همین 3 مورد در نرم افزار remote Desktop Connection میتوانید به سرور متصل شوید ، نرم افزار remote Desktop Connection در سیستم عامل های ویندوز به صورت پیشفرض وجود داره و در منوی استارت که شرچ کنید نرم افزار را برای شما نشان می دهد ولی در تلفن های همراه برای نسخه اندروید میتوانید از کافه بازار دانلود کنید ، اگر تلفن شما نسخه ios باشد به پشتیبانی وب سایت دایرکت فا مراجعه کنید و لینک دانلود را دریافت کنید.
وقتی دسترسی سرور را در نرم افزار وارد کردید و کانکت رو زدید محیط جدیدی برای شما باز خواهد شد که این ، محیط سرور است. ( سیستم عامل ویندوز ) در اینجا مرورگر خودتان سایت کارگزاری را باز میکنید و ادامه فعالیت را درون سرور مجازی بورس انجام میدهید.

ما برای چه باید سرور بورس بخریم؟
یکی از راز های موفق شدن در سرخطی و خرید عرضه اولیه داشتن اینترنت پر سرعت و پینگ زیر 1 میلی ثانیه می باشد ، شما هیچ وقت نمیتوانید از اینترنت هایی مثل : ADSL , VDSL , ایرانسل , همراه اول و … سرعتی اینترنتی برابر با 10,000 مگابیت بر ثانیه داشته باشید پس کسانی که از سرور های بورس و با این سرعت فوق العاده بالا  برای بورس استفاده میکنند قطعا سفارششان زودتر در صف می نشیند.

بهترین سرور بورس

گارانتی بازگشت وجه :
دایرکت فا متعهد می شود که تمامی پلان های سرور مجازی بورس دارای پینگ کمتر از 1 میلی برثانیه میباشند و هر پلان را باتوجه به سرعت ذکر شده تضمین میکند.
بهتر است از شرکتی سرویس خریداری کنید که گارانتی بازگشت وجه به شما بدهد تا با خیال راحت خرید را انجام دهید و در صورت وجود هر مشکلی برای سرویس بتوانید درخواست بازگشت وجه بدهیم.

نتیجه گیری:
بهترین سرور مجازی بورس ، سرور مجازی بورس دایرکت فا است که روی کیفیت سرور های خود تضمین و گارانتی 100 درصدی به شما کاربران گرامی می دهد. اینجا سوالی ممکنه برای کسانی پیش آید که فاصله زمانی لپ تاپ شما با سرور چجوری از بین ببریم ؟ شما به سادگی با نصب نرم افزار های اتوکلیکر در محیط سرور این فاصله زمانی لپ تاپ خود و سرور را از میان بردارید و مستقیم کلیک ها را از داخل خود سرور به کارگزاری ارسال کنید. هنوز هم دیر نشده از صفحه ی سرور مجازی بورس دایرکت فا پلان مد نظر خودتان را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید.