به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ساعت ۱۹:۳۲
کد مطلب : ۲۲۶۲۶۵

بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک مدیانا

گروه کسب و کار: بازاریابی پیامکی یکی از راحت ترین و در دسترس ترین راه‌های تبلیغات و بازاریابی است. حتی با وجود پیدایش روش‌های اطلاع رسانی گوناگون، هنوز روش بازاریابی پیامکی جایگاه خود را در دنیای اطلاعات حفظ کرده است. گروهی بر این باور هستند که در خیلی از جاها کارایی بازاریابی پیامکی بسیار بیشتر است و حتی تاثیر بیشتری هم در تبلیغات و شناساندن کارها و در آخر جذب مشتری دارد.
بازاریابی پیامکی از طریق پنل پیامک مدیانا
چگونه بازاریابی پیامکی کنیم؟
بازاریابی پیامکی با خرید پنل sms از شرکت مدیانا، بهترین راه برای بازاریابی و تبلیغات از طریق پیامک است. با توجه به ضعیف بودن اینترنت در کشور ما، پیش می‌آید که اینترنت قطع شود، در این زمان است که بسیاری از افراد از روش فرستادن پیامک استفاده می‌کنند. در برخی از نظرسنجی‌ها نشان داده شده است که تبلیغات پیامکی، از روش‌های دیگر اطلاع رسانی و تبلیغات، بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ضمن اینکه استفاده از این روش هم برای فرستنده و هم برای گیرنده، بسیار ارزان تمام می‌شود و هم اینکه در هرجایی و بدون داشتن گوشی هوشمند هم، این پیام به مقصد می‌رسد و گیرنده می‌تواند از اطلاعاتی که با پیامک برای او فرستاده شده، در کسب و کار و یا در زندگی معمولی خود استفاده کند. البته باید توجه داشته باشیم که پیش از فرستادن پیامک، از شخصی که این پیامک را دریافت خواهد کرد اجازه بگیرید، زیرا اگر بدون اجازه، پیامک برای او فرستاده ‌شود، همیشه به پیامک‌های تبلیغاتی به چشم خروس بی محل نگاه می‌کند و نه تنها به محتوای آنها توجهی نشان می‌دهد، بلکه ممکن است از آنها متنفر هم بشود. پس در واقع به نفع خود فرستنده پیامک است که از دریافت کننده اجازه داشته باشد. این اجازه را می‌توانید با دادن گیف‌هایی مانند بازی‌های رایگان یا فیلم‌های کوتاه سرگرم کننده، که در زمان دانلود آنها به این مطلب اشاره می‌شود که این فیلم یا بازی حاوی پیامک‌های تبلیغاتی است و یا به همراه این فیلم یا بازی پیامک‌های تبلیغاتی هم برای شما ارسال می‌گردد، از جامعه هدف خود کسب اجازه نمایید. به این ترتیب گیرنده پیام با میل و رغبت خود پیام‌ها را دریافت می‌کند و با توجه به نیازهای خود آنها را مورد توجه قرار می‌دهد. ضمن اینکه از اتلاف انرژی و همچنین صرف هزینه بی‌مورد برای ارسال پیامک به افرادی که به تبلیغات شما توجه نمی کنند جلوگیری می‌شود.

روش بهره گیری از بازاریابی پیامکی
همانطور که پیشتر گفته شد، بازاریابی پیامکی یکی از ساده ترین ارزانترین راه‌های تبلیغات و اطلاع‌رسانی درباره کالا و یا خدماتی است که ما می‌خواهیم در اختیار مشتریان قرار دهیم. اما همین راه ساده و ارزان روش خاص خودش را دارد. این روش‌ها کمک می‌کند که ما جامعه هدف را بهتر انتخاب کنیم و بتوانیم کسانی که به کالا یا خدمات ما نیازمند هستند را از آنچه که ما می‌توانیم در اختیار آن‌ها قرار دهیم و یا برای آنها انجام دهیم، مطلع سازیم. به این ترتیب هم به کسب و کار خود رونق ببخشیم و هم اینکه خدمات بهتری را به جامعه خود برسانیم.  در این مقاله سعی می‌کنیم از این روش‌ها را برای شما توضیح دهیم، تا با استفاده از آنها بتوانید بهترین بهره را از طریق بازاریابی پیامکی داشته باشید.

روش اول شناسایی جامعه هدف برای تبلیغات
شناسایی جامعه هدف به شما کمک می‌کند که نیازهای آنها را بهتر بشناسید و بتوانید کالا و یا خدماتی که برای عرضه دارید را بر اساس نیازها و خواسته‌های جامعه هدف مطابقت دهید. شناسایی جامعه هدف از نظر این که زن باشند یا مرد یا این که در چه سنی قرار دارند و یا ساکن کدام منطقه از شهر هستند، می‌تواند به شما کمک کند که نیازهای آنها را بهتر درک کنید تا در ارائه کالا یا خدمات این نیازها را لحاظ کرده و بهتر خدمات بهتری را به آنها برسانید.

تداوم در انجام تبلیغات
پیگیری ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش‌هایی است که شما را همیشه در معرض دید مشتری‌ها قرار می‌دهد و همواره کالا یا خدمات شما در جلوی چشم افراد وجود دارد. به این ترتیب اگر در هر زمانی و در هرجایی برای آن شخص مشکلی پیش بیاید که با استفاده از کالا و یا خدمات شما بتواند آن را برطرف نماید، بلافاصله اسم شما و پیامک تبلیغاتی شما در ذهن او نقش می‌بندد و برای گرفتن خدمات و یا خرید کالا به شما مراجعه خواهد کرد.

ایجاد انگیزه برای خرید کالا
 در واقع هدف اصلی از تبلیغات ایجاد انگیزه برای خرید کالا و یا استفاده از خدمات می‌باشد. شما در استفاده از پیامک‌های تبلیغاتی هم باید این مسئله را در نظر بگیرید. محتوای پیامک شما باید به گونه‌ای باشد که در شخص گیرنده پیام، این انگیزه ایجاد شود که از کالا و یا خدمات شما استفاده کند.