به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۱۶ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۲۲۶۳۰۸

بستری شدن ۱۷۶۲ مبتلا به کرونا در مازندران

بستری شدن ۱۷۶۲ مبتلا به کرونا در مازندران
گروه جامعه:۱۷۶۲ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در مازندران بستری هستند، با وجود اینکه همچنان آمار بستری‌شده‌ها، در این استان بالا است و مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد، اما به نظر می‌رسد کرونا در این استان به آرامی در حال فروکش است، هرچند به گفته مسئولان، حضور در تجمعات، سفر به مازندران، استفاده نکردن از ماسک و رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی، ممکن است دوباره مسیر صعودی را نشان دهد.
به گزارش ایسنا، سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار کرده که، در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۶ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.
وی تصریح کرد: در همین مدت ۲۶۶ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۴۲۳ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند.
موسوی تاکید کرد: رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی همچنان یکی از ضرورت‌هایی است که باید به صورت جدی در شرایط کنونی به آن توجه کرد.
آخرین آمار کرونا در بابل
همچنین بر اساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل اظهار کرد: در حال حاضر ۳۳۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار جدید بستری و ۶۴ بیمار هم ترخیص شدند، ۵۱ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 
مرجع : ایسنا
برچسب ها: کرونا مازندران