به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۲۲۶۳۵

بازگشت‌جوانفکر به‌فعالیت‌رسانه‌ای با سايت

گروه سياسي- رسانة ها: سايت اصولگراي جهان‌نیوز (متعلق به زاكاني) نوشت: علی اکبر جوانفکر مشاور رسانه ای احمدی‌نژاد درصدد راه‌اندازی یک پایگاه اطلاع رسانی است که نقد عملکرد و برنامه‌های دولت یازدهم را در دستور کار قرار خواهد داد.
هنوز نام این رسانه که احتمالا در فضای مجازی فعالیت می‌کند مشخص نشده است اما گفته می‌شود برخی نویسندگان جریان انحرافی که در زمان دولت احمدی‌نژاد با حقوق بسیار بالا در روزنامه ایران فعالیت می‌کردند، همکاران احتمالی وی در رسانه مذکور هستند.

گفتنی است جوانفکر پیش از این به دلیل توهین به مقام های عالی رتبه به یک سال حبس و ۵ سال محرومیت از عضویت در احزاب و گروه‌های سیاسی محکوم شد. وی همچنین به اتهام انتشار مطالب خلاف موازین اسلامی در ویژه‌نامه "خاتون" به ۶ ماه حبس و ۳ سال انفصال از هرگونه فعالیت مطبوعاتی محکوم شده بود که نهایتا ۶ ماه از دوران محکومیت خود را در زندان گذراند.

چندی پیش در رسانه‌ها خبری منتشر شد که پس از جوانفکر، مدیرمسؤول وقت روزنامه ایران ماهانه ۱۲ میلیون تومان به عنوان حقوق دریافت می‌کرده که وی به رغم قطع همکاری با این روزنامه، تا پایان سال این مبلغ را پیشاپیش دریافت کرده است!