به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۵ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : ۲۲۶۵۰
تبدیل آن فون به دستبند و ساعت

خلق اشیاء جدید از آی فونهای شکسته

گروه علمی و فناوری: یک آی فون شکسته به معنای مراجعه به نزدیکترین تعمیرگاه و یا بررسی خرید یک آی فون جدید است اما یک گروه از افراد مبتکر خدمات جدیدی را راه اندازی کرده تا با استفاده از قطعات آی فونهای شکسته و معیوب اشیاء جدیدی خلق کرده و آنها را به طور کامل متحول کنند.
خلق اشیاء جدید از آی فونهای شکسته
کریس کوئرنر یک ستاد اینترنتی برای جمع‌آوری بودجه در راستای توسعه پروژه تبدیل آی‌فون به اشیاء جدید راه‌اندازی کرده است و نام این خدمات جدید را " استفاده دوباره" گذاشته است. این طراح آی‌فونهای شکسته را برای تبدیل به همه چیز از گوشواره گرفته تا ساعت دیواری مورد استفاده قرار می‌دهد. کوئرنر درحالی که در یک مرکز تعمیر آی‌فون کار می‌کرد متوجه شد که بسیاری از قطعات آی‌فون به سادگی دور انداخته می‌شوند به این معنا که این قطعات می‌توانند در نهایت موجب صدمه به محیط زیست شوند.

وی اعتقاد دارد که اشیاء عجیب و غریبی که وی همراه تیمش ارائه می‌کند بهترین استفاده از قطعات بی‌استفاده تلفنهای هوشمند است.طراحان اعتقاد دارند که همواره برای این اشیاء بازار وجود دارد و مردم همواره تلفنهای خود را خراب می‌کنند به گونه‌ای که نمی‌توان دیگر آن را تعمیر و راه‌اندازی کرد. کوئرنر گفت: اگر تجربه من در بخش تعمیر آی‌فون‌ها نبود هیچ گاه نمی‌دانستم که این مواد به محیط زیست صدمه می‌زنند.هرکدام از این اشیاء جدید که با قطعات آی فونهای ناکارآمد ساخته شده از یک تا صد تکه و قطعه تشکیل شده است.